|
Post by Zäta on Oct 19, 2017 21:14:42 GMT 1
Viktig match. Igen. Jönsson borde stå så mycket han vill/orkar. Hoppas verkligen Molin gnuggar målskyttet till denna match.....och att publiken hittar till arenan.klubben erbjudet denna och Örebro matchen för 300:-.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 20, 2017 10:19:52 GMT 1
Hur kan man rea ut biljetter nu, när man ligger så mycket back redan? Enligt vår nya klubbchef skulle det inte bli nåt sånt denna säsongen. Vad får säsongskorts innehavarna för kompensation? 2-1 igen efter sudden.
|
|
|
Post by Zäta on Oct 20, 2017 10:25:01 GMT 1
Det tog alltså 11 omgångar innan det ska reas ut biljetter. Måste väl ses som ett fatalt misslyckande.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 24, 2017 16:12:34 GMT 1
Idag blir det nog över 4000 i hallen. Min kompis fick 2 fribiljetter på stan igår, var nog fler som fick.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 24, 2017 17:03:01 GMT 1
Luktar ironi... Tisdag känns som en dum dag och hur mkt drar Luleå? Som vanligt får de trogna betala svindyra säsongskort...övriga får rabatt. Men jag ser heller inga alternativ med tanke på publiksiffrorna
|
|
|
KHK-Luleå
Oct 24, 2017 18:37:35 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Oct 24, 2017 18:37:35 GMT 1
Idag blir det nog över 4000 i hallen. Min kompis fick 2 fribiljetter på stan igår, var nog fler som fick. Knappt över 3000 är min gissning på plats..
|
|
|
KHK-Luleå
Oct 24, 2017 20:16:53 GMT 1
via mobile
Post by noll1 on Oct 24, 2017 20:16:53 GMT 1
Nu är jag nog dum men jag har faktiskt börjat tröttna på Paulssons duttiga smådragningar. Det är inte skräpspelare på andra sidan, spela tajtare och säkrare istället.
|
|
|
Post by Zäta on Oct 24, 2017 21:09:22 GMT 1
Tyckte han va riktigt bra idag.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 24, 2017 21:28:06 GMT 1
Paulsson överlägset vår bäste fw, bara han och Kellman som kan göra nåt på egen hand. Vore jag agent, så är det de enda utespelare jag vore intresserad av i KHK.
|
|
|
Post by Zäta on Oct 24, 2017 21:57:19 GMT 1
Han visar intentioner att vilja ngt. Det ser inte jag iaf hos många andra i dagens khk.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 24, 2017 23:01:45 GMT 1
Hockey är en sport där man måste passa pucken snabbt! Både Paulsson och Kellman drar istället NER tempot med sitt jävla puckkära dribblande. Samma sak med Komarek idag...de kommer ju ingenstans för helvete! Ska man stå still och dribbla 3 mot 3? När ytorna är oändliga vid spelvändningar? Ska man stå still och dribbla när man spelar 5 mot 3? Vilken agent vill se denna fullständiga inkompetens att skapa chanser med två man mer? Och Guter? Undrar om någon KHL-klubb vill ha honom nu?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 24, 2017 23:03:10 GMT 1
Han visar intentioner att vilja ngt. Det ser inte jag iaf hos många andra i dagens khk. Rohdin är den enda som trampar när det finns chans. Den enda som vågar gå på mål och inte är rädd om frisyren
|
|
|
Post by Sverker on Oct 25, 2017 3:53:50 GMT 1
Hockey är en sport där man måste passa pucken snabbt! Både Paulsson och Kellman drar istället NER tempot med sitt jävla puckkära dribblande. Samma sak med Komarek idag...de kommer ju ingenstans för helvete! Ska man stå still och dribbla 3 mot 3? När ytorna är oändliga vid spelvändningar? Ska man stå still och dribbla när man spelar 5 mot 3? Vilken agent vill se denna fullständiga inkompetens att skapa chanser med två man mer? Och Guter? Undrar om någon KHL-klubb vill ha honom nu? Ok att dom dribblar, men å andra sidan är det bara dom som kan slå en passning också. Kan förstå deras frustration, med de lagkompisar de har. Rhodin är en kämpe och gör det ok. I övrigt kan vi skicka vem som till HA. Tyvärr var Rhodin den som missade sina chanser igår, 2 riktigt feta. Paulsson får 4 plus i AB!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 25, 2017 10:14:27 GMT 1
Jo, men då borde väl Kellman och Paulsson kunna passa sig till mål? Hjälper ju inte ens när de spelar ihop!? Någon back också har väl SHL-klass, men visst, att inte kunna något annat än täcka skott och böka vid sarg, kanske man kan få de flesta allsvenska backar också till...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 25, 2017 10:27:10 GMT 1
Klockrent citat på Luleås forum...tvivlar på att någon publik haft så tråkigt på hockey, nästan varje match, någonsin...
"Alltså vad tjänar Karlskrona på att spela såhär. Ingen vill ju kolla på detta. Håller dom sig kvar och fortsätter såhär kommer dom få betala folk för att komma på matcherna nästa år."
Jag hävdar själv att det är en bidragande orsak till de usla publiksiffrorna. Har nu sovit mig igenom två hemmamatcher...
Håller med ännu ett citat: "Vad än resultatet blir var detta 2 timmar 20 minuter som var totalt bortkastade."
|
|