|
KHK-Luleå
Oct 25, 2017 18:27:44 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Oct 25, 2017 18:27:44 GMT 1
Paulsson överlägset vår bäste fw, bara han och Kellman som kan göra nåt på egen hand. Vore jag agent, så är det de enda utespelare jag vore intresserad av i KHK. Håller med..vill nog sätta Komarek där också
|
|
|
Post by Sverker on Oct 26, 2017 10:24:23 GMT 1
Ok, men jag skulle inte vara intresserad av honom om jag vore agent.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 26, 2017 13:32:53 GMT 1
Klockrent citat på Luleås forum...tvivlar på att någon publik haft så tråkigt på hockey, nästan varje match, någonsin... "Alltså vad tjänar Karlskrona på att spela såhär. Ingen vill ju kolla på detta. Håller dom sig kvar och fortsätter såhär kommer dom få betala folk för att komma på matcherna nästa år." Jag hävdar själv att det är en bidragande orsak till de usla publiksiffrorna. Har nu sovit mig igenom två hemmamatcher... Håller med ännu ett citat: "Vad än resultatet blir var detta 2 timmar 20 minuter som var totalt bortkastade." Har sett de 2 senaste matcherna i arenan, det blir nog inte fler. Så tråkig och dålig hockey jag sett, lockar inte till fler besök, tyvärr. Finns inga som helst linjer i spelet, det vi skapar kommer inte på bra spel utan pga tillfälligheter. När de flesta av våra spelare kommer över röd, dumpar de pucken och åker efter själva!?!? När Luleå dumpade gjorde dom det med tanke. Kom man in på höger sida, dumpade man på vänster sida och en annan fw kom med fart. Sånt är naturligtvis intränat. Vet inte hur vi tränar sånt. Hos oss är det bara 17, 31 och i viss mån 67 som kan ta in pucken i zon, övriga dumpar och som jag ser det helt utan tanke. Inget fel på att dumpa, men det måste finnas en tanke bakom det!
|
|
|
Post by time on Oct 26, 2017 16:57:21 GMT 1
Klockrent citat på Luleås forum...tvivlar på att någon publik haft så tråkigt på hockey, nästan varje match, någonsin... "Alltså vad tjänar Karlskrona på att spela såhär. Ingen vill ju kolla på detta. Håller dom sig kvar och fortsätter såhär kommer dom få betala folk för att komma på matcherna nästa år." Jag hävdar själv att det är en bidragande orsak till de usla publiksiffrorna. Har nu sovit mig igenom två hemmamatcher... Håller med ännu ett citat: "Vad än resultatet blir var detta 2 timmar 20 minuter som var totalt bortkastade." Har sett de 2 senaste matcherna i arenan, det blir nog inte fler. Så tråkig och dålig hockey jag sett, lockar inte till fler besök, tyvärr. Finns inga som helst linjer i spelet, det vi skapar kommer inte på bra spel utan pga tillfälligheter. När de flesta av våra spelare kommer över röd, dumpar de pucken och åker efter själva!?!? När Luleå dumpade gjorde dom det med tanke. Kom man in på höger sida, dumpade man på vänster sida och en annan fw kom med fart. Sånt är naturligtvis intränat. Vet inte hur vi tränar sånt. Hos oss är det bara 17, 31 och i viss mån 67 som kan ta in pucken i zon, övriga dumpar och som jag ser det helt utan tanke. Inget fel på att dumpa, men det måste finnas en tanke bakom det! Att du inte tillhör den trogna supporterskaran visste vi ju redan. Annars håller jag med till viss del. Dock är jag inte lika impad av LHF's dumpande.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 26, 2017 18:50:35 GMT 1
Har sett de 2 senaste matcherna i arenan, det blir nog inte fler. Så tråkig och dålig hockey jag sett, lockar inte till fler besök, tyvärr. Finns inga som helst linjer i spelet, det vi skapar kommer inte på bra spel utan pga tillfälligheter. När de flesta av våra spelare kommer över röd, dumpar de pucken och åker efter själva!?!? När Luleå dumpade gjorde dom det med tanke. Kom man in på höger sida, dumpade man på vänster sida och en annan fw kom med fart. Sånt är naturligtvis intränat. Vet inte hur vi tränar sånt. Hos oss är det bara 17, 31 och i viss mån 67 som kan ta in pucken i zon, övriga dumpar och som jag ser det helt utan tanke. Inget fel på att dumpa, men det måste finnas en tanke bakom det! Att du inte tillhör den trogna supporterskaran visste vi ju redan. Annars håller jag med till viss del. Dock är jag inte lika impad av LHF's dumpande. Jag är inte heller impad, men jag såg att de hade en avsikt med sitt dumpade. Såg inte du det?
|
|
|
Post by Sverker on Oct 27, 2017 17:52:53 GMT 1
time: Hur definierar du en "trogen" supporter? En som går på alla matcherna? Måste man göra det för att vara en sån? Isf har vi inte många "trogna" supporters. Kan man vara det om man betalar dyrt till C-More för att kunna följa laget? Om ingen kollade på C-More skulle SHL lagen få det tufft och vi vore dom största förlorarna.
Jag ser mig som trogen supporter.
|
|
|
Post by time on Oct 28, 2017 8:53:19 GMT 1
time: Hur definierar du en "trogen" supporter? En som går på alla matcherna? Måste man göra det för att vara en sån? Isf har vi inte många "trogna" supporters. Kan man vara det om man betalar dyrt till C-More för att kunna följa laget? Om ingen kollade på C-More skulle SHL lagen få det tufft och vi vore dom största förlorarna. Jag ser mig som trogen supporter. Tja du kallade dig själv fd supporter i våras ... Men för övrigt syftade jag på de som går på alla matcher den kan. Övriga kallas väl marginalpublik (o den tillhör väl du?) Men de behövs också. De flesta som har säsongskort har även cmore för att bl.a. kunna se KHKs bortamatcher. Jo vi har många trogna supporters. Över 2000. Qallahan är en sån. Går på matcher i med o motgång och inte som du som inte ska gå på fler matcher för att du tycker KHK spelar tråkig hockey.
|
|