|
Post by Zäta on Nov 27, 2017 22:50:23 GMT 1
Mörkret känns dessvärre totalt. Ännu en bortaförlust.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 28, 2017 12:03:41 GMT 1
Med tanke på vilka Malmö har borta, borde vi väl ha en chans. Cristopher Nihlstorp, målvakt Erik Andersson, back Niklas Arell, back Erik Forssell, forward Robin Alvarez, forward Nichlas Hardt, forward Ev. Max Görtz, forward
Dom 5 första utespelarna skulle vara en klar första femma hos oss.
Hoppas några junisar får chansen. Joseph absolut i någon av de fyra kedjorna och kanske 1-2 till.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 28, 2017 16:14:43 GMT 1
Skönt att se att Molin också är förbannad på inställningen. Inte för att jag tror junisarna räcker till, men jag ser hellre förluster med spelare som tar i
|
|
|
Post by Sverker on Nov 29, 2017 15:36:14 GMT 1
Varför har man dom med på träning om man inte tror på dom? Ska dom skrämma våra andra fws? Tror ingen av dom skulle vara sämre än några av våra nuvarande fws! Problemet nu är ju att alla får spela varje match oavsett hur dåliga de är i matcherna. Konkurrens situationen är noll hos oss om man inte låter några juniorer spela. Med Malmös tunga spelare borta, tippar jag vinst med 3-2 i sudden/straffar.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 29, 2017 15:39:12 GMT 1
Skönt att se att Molin också är förbannad på inställningen. Inte för att jag tror junisarna räcker till, men jag ser hellre förluster med spelare som tar i Är väl Molins ansvar att se till att killarna har rätt inställning?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 29, 2017 16:35:42 GMT 1
självklart, men han har ju som du säger inget att skrämmas med...typ att bli satt på läktaren... Andra gör något, när det är nödvändigt. Nu har MIF också lånat, när det behövs.
Förändringar har gjort underverk i Rögle...
men när Skarpen frågar Larsson om förändringar, står han bara halvtrött och tuggar tuggummi...och säger att han inte ens tittat på in/utlån...utan litar på truppen. När spelarna hör det, så vet de ju att de inte ens är ifrågasatta
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 29, 2017 16:41:29 GMT 1
Och nej, jag tror inte ett skit på Molin längre...då jag vet att de kan bättre, med rätt inställning (till skillnad från dig, som bara säger att de inte är bättre)
|
|
|
Post by Sverker on Nov 29, 2017 17:07:20 GMT 1
MIF har lånat in en back från Mora som Mora tycker är sämre än Amner! Imponerar det på dig MrC? Bortsett från att de agerar?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 29, 2017 17:25:23 GMT 1
Nej, inte imponerar, men han fyller väl någon lucka. MIF är väl knappast så beroende av förändringar som vi? De agerar ju en stund innan de ligger på 13:e plats och nästan avhängda. Nu handlar det dessutom bara om att vara kort om folk.
Mer imponerad av Rögle. Fan vad jag saknar "de rätta" transatlanerna här. Vi har som vanligt världens tråkigaste trupp...något som skrivs om både här och där. Profiler drar folk. Profilbristen kan ju vara en bidragande orsak till att det inte kommer publik ens när man leder serien. Vi var helgrå då också och spelade dessutom urtråkigt.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 29, 2017 17:41:09 GMT 1
Kommer en profil till helgen, Dick Axelsson. Det bästa med honom är att han kan avgöra matchen åt båda håll.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 29, 2017 18:01:58 GMT 1
hahahaaa =D Fan...känns redan som första säsongen...avsågade och vänta på kval...
|
|
|
Post by Sverker on Nov 29, 2017 18:07:42 GMT 1
Och nej, jag tror inte ett skit på Molin längre...då jag vet att de kan bättre, med rätt inställning (till skillnad från dig, som bara säger att de inte är bättre) Jag tycker tyvärr inte vi är så mycket bättre än vad som presterats hittills, i motsatts till dig. Att det kommer matcher som mot Luleå, förvånar mig inte heller. Hur många såna har det varit? 3-5? Att vi lyckades så bra ifjol, var också nåt som förvånade mig. Vi var inte så mycket bättre då. Det är vad jag tycker. Vi lyckades bra initialt ifjol pga att lagen vi mötte blev förvånade. Det avslöjade sig till slut och blev som iaf jag förväntade mig till slut. Spelet iår skulle ju bli roligare (offensivare) som vissa spelare (ex Guter) tydligen ville, men med det material vi har funkar det tyvärr inte. Hoppas verkligen att jag har fel och att vi är så mycket bättre som du verkar tycka MrC. Men låt mig tvivla.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 29, 2017 18:58:08 GMT 1
Ska bli intressant att se vad juniorernas inträde på veckans träningar gjort för nytta inför denna match. Ingen är ju med!?!?!? Har de skrämt våra sämsta fws? Hoppas!
|
|
|
Malmö-KHK
Nov 29, 2017 19:28:34 GMT 1
via mobile
Post by noll1 on Nov 29, 2017 19:28:34 GMT 1
Varför är Paulsson borta?
|
|
|
Post by Sverker on Nov 29, 2017 19:34:56 GMT 1
Inget fel på inställningen idag! Fint mål av 27!?!? Ändå är Malmö överlägsna oss, trots att 6 av deras bästa utespelare är borta!
Paulsson kanske är petad?
|
|