|
Post by Sverker on Dec 8, 2017 14:30:48 GMT 1
Hoppas Johannes är fräsch efter matchen mot Frölunda. Sen kan vi hoppas att SAIK underskattar oss, då kan det bli poäng.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 9, 2017 10:09:47 GMT 1
Nu är jag fullständigt vansinnig på lördagsmatcherna!! Någon måste ha en skruv lös... Jag har sammanlagt över 6 mil att köra och jag är trött på att köra var och varannan lördagskväll! Fan vet om jag kör idag heller. Många som bor nära, säger att det är idiotiskt...vad är det då inte för de som bor i periferin?
|
|
|
Post by Sverker on Dec 9, 2017 17:02:49 GMT 1
Kan vi göra en Brynäs? De har på de 7 senaste matcherna tagit 20 p av 21 p möjliga! Vore nåt!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 9, 2017 18:47:39 GMT 1
Eh...hoppas du skämtar...
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 9, 2017 18:55:52 GMT 1
Nu är jag fullständigt vansinnig på lördagsmatcherna!! Någon måste ha en skruv lös... Jag har sammanlagt över 6 mil att köra och jag är trött på att köra var och varannan lördagskväll! Fan vet om jag kör idag heller. Många som bor nära, säger att det är idiotiskt...vad är det då inte för de som bor i periferin? Du dricker ju inte ändå.... Oj, 1-0
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 9, 2017 19:24:14 GMT 1
Grym period...men varför i helvete måste Murphy ge dom lillfingret? Otroligt korkat att lämna stolpen...
|
|
|
Post by Sverker on Dec 9, 2017 19:33:20 GMT 1
Ser bra ut! Vi har tagit poäng varje gång jag varit i arenan. Ska kanske gå oftare? Hoppas vi håller detta nu.
|
|
|
Post by matse on Dec 9, 2017 20:21:09 GMT 1
Starrrrkt! Värdefullt för killarna och alla runt omkring.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 9, 2017 20:28:56 GMT 1
Begriper mig inte på detta lag....dr Jekyll and mr Hyde...
|
|
|
Post by Sverker on Dec 9, 2017 20:50:43 GMT 1
Kul med seger! Tycker nog ändå inte att det var rättvist. Kul att Johannes kunde göra 2 riktigt bra matcher i rad. Han är vår kung! Borde inte han fått priset som vår bästa spelare? Blir nog trots vinst inte många mer besök i Arenan. Finns inte som lockar mig dit, speciellt inte spelet.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 9, 2017 21:29:40 GMT 1
Idag var det väl verkligen kul att vara på plats! R o m passningsspelet var ok! Tre skitsnygga mål dessutom! Rättvist var det givetvis inte, men plötsligt jobbade laget hundra igen. Tycker nog att det kanske var säsongens roligaste match t o m. Massor med dramatik också, med skitmålet i röven och alla utvisningar på slutet. Det var verkligen inget sömnpiller...
|
|
|
Post by Sverker on Dec 9, 2017 21:44:31 GMT 1
Att du är positiv när vi vinner vet ju alla. Var Josefs mål skitsnyggt? Själv skulle jag säga att det var ett skit/tur mål! Blir vansinnig när skott nästan kommer från förlängd mållinje. Hade vi släppt det hade du blivit galen på vår mv. Släppte inte JJ ett sånt mot Frölunda? Vad tyckte du då? Vi tycker tydligen olika.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 9, 2017 21:55:40 GMT 1
Det är väl grymt snyggt fortfarande!? Hur stort är hålet? Vi är ju vana att missa öppet mål... Då njuter man väl över precisionsarbete!?? Det andra borde nominerad i månadens mål, eller vad det heter...och även Rohdins var snyggt. Läcker dragning.
Har väldigt svårt att förstå den som inte tycker detta var bra underhållning. Däremot har jag varit med om riktigt trista segermatcher tidigare
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 9, 2017 22:34:50 GMT 1
Det är väl grymt snyggt fortfarande!? Hur stort är hålet? Vi är ju vana att missa öppet mål... Då njuter man väl över precisionsarbete!?? Det andra borde nominerad i månadens mål, eller vad det heter...och även Rohdins var snyggt. Läcker dragning. Har väldigt svårt att förstå den som inte tycker detta var bra underhållning. Däremot har jag varit med om riktigt trista segermatcher tidigare O sen så ringer domaren på det målet.. Keepern borde fått en två för avsiktligt flyttad målbur...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 9, 2017 22:38:55 GMT 1
Märkligt. Var det inte dessutom målvakten som ville granska det?
|
|