|
DIF-KHK
Dec 15, 2017 10:29:03 GMT 1
Post by Zäta on Dec 15, 2017 10:29:03 GMT 1
Som alltid när vi möter DIF finns det möjlighet till poäng. Men jag tror det blir tufft borta. Paulsson verkar krya nu och frågan är om en viss Ledin finns med? Mora möter HV71 någon dag efter. Så vinst i Stockholm skulle göra susen i bottenträsket.
|
|
|
DIF-KHK
Dec 15, 2017 19:39:37 GMT 1
Post by Sverker on Dec 15, 2017 19:39:37 GMT 1
Ja, vi har haft lätt för DIF i många säsonger. Nu tror jag det är slut, 4-2 till DIF, oavsett Ledin eller ej. Viktigare match 21 dec, då ska vi vinna!
Kan också avslöja att jag kommer se denna match live.
Hur många av er "riktiga" supporter har sett oss på bortaplan (räknar inte Malmö)?
|
|
|
DIF-KHK
Dec 18, 2017 14:46:06 GMT 1
Post by Mr Hockey on Dec 18, 2017 14:46:06 GMT 1
Undrar om Paulsson dyker upp? Beroende på om eventuella skador läkt så sakta, eller eventuella sista kronor är inbetalda?
I vilket fall som helst, vore trevligt om något produceras för de stora pengar som trots allt utbetalas. Kanske Ledin som nu tydligen får spela för en sportstyver, kan få fart på Paulsson?
|
|
|
DIF-KHK
Dec 18, 2017 15:10:28 GMT 1
Post by Sverker on Dec 18, 2017 15:10:28 GMT 1
Undrar om Paulsson dyker upp? Beroende på om eventuella skador läkt så sakta, eller eventuella sista kronor är inbetalda? I vilket fall som helst, vore trevligt om något produceras för de stora pengar som trots allt utbetalas. Kanske Ledin som nu tydligen får spela för en sportstyver, kan få fart på Paulsson? Din kompis i styrelsen som säger att Ledin kommer att spela för en spottstyver? Hoppas Paulsson producerar, men jag tycker inte han ska spela med Ledin. Han behöver medspelare som kan ta emot och slå en passning. Ska i vilket fall bli kul att se matchen!
|
|
|
DIF-KHK
Dec 18, 2017 15:32:31 GMT 1
Post by Mr Hockey on Dec 18, 2017 15:32:31 GMT 1
Undrar om Paulsson dyker upp? Beroende på om eventuella skador läkt så sakta, eller eventuella sista kronor är inbetalda? I vilket fall som helst, vore trevligt om något produceras för de stora pengar som trots allt utbetalas. Kanske Ledin som nu tydligen får spela för en sportstyver, kan få fart på Paulsson? Din kompis i styrelsen som säger att Ledin kommer att spela för en spottstyver? Hoppas Paulsson producerar, men jag tycker inte han ska spela med Ledin. Han behöver medspelare som kan ta emot och slå en passning. Ska i vilket fall bli kul att se matchen! Vilken kompis är det du menar? Jag har många vänner i styrelsen och på andra platser inom KHK, dock vill de sällan prata/berätta om "hemligheter". Speciellt om jag skulle delge alla härinne om densamma?? Själv hänvisar jag till BLT, vad hänvisar du till? Primadonnan Paulsson behöver nog spela med Connor McDavid, Steven Stamkos eller någon annan superstjärna för att det skall lossna? Tänker man på det viset, är vi nog flera som kan tävla med Paulsson?
|
|
|
DIF-KHK
Dec 18, 2017 15:38:06 GMT 1
Post by Sverker on Dec 18, 2017 15:38:06 GMT 1
Din kompis i styrelsen som säger att Ledin kommer att spela för en spottstyver? Hoppas Paulsson producerar, men jag tycker inte han ska spela med Ledin. Han behöver medspelare som kan ta emot och slå en passning. Ska i vilket fall bli kul att se matchen! Vilken kompis är det du menar? Jag har många vänner i styrelsen och på andra platser inom KHK, dock vill de sällan prata/berätta om "hemligheter". Speciellt om jag skulle delge alla härinne om densamma?? Själv hänvisar jag till BLT, vad hänvisar du till? Primadonnan Paulsson behöver nog spela med Connor McDavid, Steven Stamkos eller någon annan superstjärna för att det skall lossna? Tänker man på det viset, är vi nog flera som kan tävla med Paulsson? Ok, då vet dom också vilka du vill ha bort inom KHK? Vilket du antytt i diskussioner med time. Vad behöver jag hänvisa till? Jag tror han blir dyrare än vad BLT gick ut med förra veckan. Så jag får väl hänvisa till mig själv då.
|
|
|
DIF-KHK
Dec 18, 2017 15:44:35 GMT 1
Post by Mr Hockey on Dec 18, 2017 15:44:35 GMT 1
Vilken kompis är det du menar? Jag har många vänner i styrelsen och på andra platser inom KHK, dock vill de sällan prata/berätta om "hemligheter". Speciellt om jag skulle delge alla härinne om densamma?? Själv hänvisar jag till BLT, vad hänvisar du till? Primadonnan Paulsson behöver nog spela med Connor McDavid, Steven Stamkos eller någon annan superstjärna för att det skall lossna? Tänker man på det viset, är vi nog flera som kan tävla med Paulsson? Ok, då vet dom också vilka du vill ha bort inom KHK? Vilket du antytt i diskussioner med time. Vad behöver jag hänvisa till? Jag tror han blir dyrare än vad BLT gick ut med förra veckan. Så jag får väl hänvisa till mig själv då. Med andra ord spekulerar du då vilt? När du tidigare gjorts så, har du hamnat ganska snett? KHK har inga pengar, så sunda förnuftet (förutom BLT) säger att det är Deilerts lön som är frigjord. Eller som du själv spekulerade i, att Tobbe kanske självmant gjort ett avhopp för att Ledin skulle komma ifråga?
|
|
|
DIF-KHK
Dec 18, 2017 15:55:49 GMT 1
Post by Sverker on Dec 18, 2017 15:55:49 GMT 1
Svar ja på din första och sista fråga. Din andra fråga förstår jag däremot inte. Tyvärr tror jag inte Deilerts lön räcker till Ledin. En fråga: tog AIK över hela kostnaden för Deilert?
|
|
|
DIF-KHK
Dec 18, 2017 23:39:42 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Dec 18, 2017 23:39:42 GMT 1
Har gör mej jag läst att AIK tog över kontraktet?
|
|
|
DIF-KHK
Dec 18, 2017 23:49:49 GMT 1
Post by Sverker on Dec 18, 2017 23:49:49 GMT 1
Har gör mej jag läst att AIK tog över kontraktet? Bra isf! Men tror ändå inte att det räcker till Ledins lön. OBS ännu en spekulation från min sida.
|
|
|
DIF-KHK
Dec 19, 2017 6:18:51 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Dec 19, 2017 6:18:51 GMT 1
Nä jag hoppas ju att Deilert hade låg lön..inte för att Ledin ska ha så mycket bättre men ja, de lär han nog ha. En rejäl bonus lär han nog få om inte annat.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 20, 2017 9:14:52 GMT 1
Jävla pissmatch. Åter igen. Jag hoppas verkligen att Patric tar ett ordentligt snack med Molin efter detta.
|
|
|
DIF-KHK
Dec 20, 2017 11:28:59 GMT 1
Post by qALLAHAN on Dec 20, 2017 11:28:59 GMT 1
På julbord, som tur var...
|
|
|
DIF-KHK
Dec 20, 2017 12:27:35 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Dec 20, 2017 12:27:35 GMT 1
Jävla pissmatch. Åter igen. Jag hoppas verkligen att Patric tar ett ordentligt snack med Molin efter detta. Molin? Är det där felet ligger tycker du?
|
|
|
DIF-KHK
Dec 20, 2017 19:56:57 GMT 1
Post by Zäta on Dec 20, 2017 19:56:57 GMT 1
Jävla pissmatch. Åter igen. Jag hoppas verkligen att Patric tar ett ordentligt snack med Molin efter detta. Molin? Är det där felet ligger tycker du? Naturligtvis är han del utav det. Laget har ju presterat bättre i ex PP och andra moment än vad man gör för tillfället. Att vi i sammanhanget har en kass trupp är ett faktum. Men det betyder ju inte att Molin går fri från kritik. Säger inte att han enskilt ska hängas. Men nog fan är det dags att någonting händer. Patric är sportslig ansvarig och borde således ha en hel del att säga till både trupp och ledarstab.
|
|