|
LHC - KHK
Dec 30, 2017 20:52:44 GMT 1
via mobile
Post by Back to Front on Dec 30, 2017 20:52:44 GMT 1
Mycket bra andra period! Persson, Kellman och Komarek är grymt bra! Att gå in i en match som LHC gjort idag, funkar inte. Inte lätt att ändra på heller! Vi vinner idag. Snyggt!!
|
|
kult
Björnligan
|
LHC - KHK
Dec 30, 2017 22:50:45 GMT 1
via mobile
Post by kult on Dec 30, 2017 22:50:45 GMT 1
Kul 😊
|
|
|
LHC - KHK
Dec 30, 2017 23:06:17 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Dec 30, 2017 23:06:17 GMT 1
Pensionspengarna verkar inbetalda
|
|
|
Post by Les Paul on Dec 30, 2017 23:15:55 GMT 1
De sista fyra inläggen innan detta är skrivna av en "mjukis". Nu känner jag igen dig. Hela laget var bra idag med målis Lundberg i spetsen. Synd bara på den dumma utvisningen av Paulsson som blev 1-0. Detta var väl tredje matchen i rad för honom. Tappade en av mina hakor. Fortsätter det så här kan man få ett slimmat face. Bra av Nilsson som träffade bladet på Paulssons klubba i förlängningen.
|
|
|
Post by Les Paul on Dec 30, 2017 23:27:25 GMT 1
En fråga till er som har åsikter på de spelare som var tungan på vågen idag. Vad tycker ni om Molin som matchar dom så hårt, speciellt i sudden? Är det han som ska skickas? Här på forumet har jag bara läst en som gnällt på Molin. Det kan vara fler men jag har bara läst en. Är inte så flitig här eftersom forumet mest består av optimister och ryggdunkare.
|
|
|
Post by Les Paul on Dec 30, 2017 23:35:31 GMT 1
Pensionspengarna verkar inbetalda Tror Brynässupportrarna drack tillräckligt med öl. Mer öl i arenan! Hick
|
|
|
LHC - KHK
Dec 30, 2017 23:57:53 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Dec 30, 2017 23:57:53 GMT 1
Pensionspengarna verkar inbetalda Tror Brynässupportrarna drack tillräckligt med öl. Mer öl i arenan! Hick Fan vi borde möta Brynäs oftare 😂
|
|
|
Post by Zäta on Dec 31, 2017 0:50:16 GMT 1
ÄNTLIGEN!! Ove agerade i båset. Spelarna såg ut att tro sig själva. Spelade för varandra och tröjan ikväll. Lundberg bra i kassen. Paulsson 1+2 hur viktigt va inte det....? Det är efter en sån här inställning man bara längtar till arenan. Ska det se ut så här framöver kan jag ta en förlust eller två, kanske tre. Blev ta mig fan helt varm inombords efter matchen. Utmärkt!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 31, 2017 1:10:01 GMT 1
De sista fyra inläggen innan detta är skrivna av en "mjukis". Nu känner jag igen dig. Hela laget var bra idag med målis Lundberg i spetsen. Synd bara på den dumma utvisningen av Paulsson som blev 1-0. Detta var väl tredje matchen i rad för honom. Tappade en av mina hakor. Fortsätter det så här kan man få ett slimmat face. Bra av Nilsson som träffade bladet på Paulssons klubba i förlängningen. Jag tappade minst en haka! En match på bortaplan, där det finns inställning. F ö gjorde Cruse en bra match idag också. Precis som senast. Åter en ettrig, envis jävel. Har inte sett honom köra så hårt på två år... Bra poäng angående Paulssons mål. Det är helt Nilssons. Hade han missat där hade jag blivit vansinnig
|
|
|
Post by Mr Hockey on Jan 2, 2018 16:12:35 GMT 1
ÄNTLIGEN!! Ove agerade i båset. Spelarna såg ut att tro sig själva. Spelade för varandra och tröjan ikväll. Lundberg bra i kassen. Paulsson 1+2 hur viktigt va inte det....? Det är efter en sån här inställning man bara längtar till arenan. Ska det se ut så här framöver kan jag ta en förlust eller två, kanske tre. Blev ta mig fan helt varm inombords efter matchen. Utmärkt!! Var det en av dom skönaste segrarna 2017-2018? Blev så djävla glad och lycklig!!
|
|
|
Post by Mr Hockey on Jan 2, 2018 16:13:57 GMT 1
En fråga till er som har åsikter på de spelare som var tungan på vågen idag. Vad tycker ni om Molin som matchar dom så hårt, speciellt i sudden? Är det han som ska skickas? Här på forumet har jag bara läst en som gnällt på Molin. Det kan vara fler men jag har bara läst en. Är inte så flitig här eftersom forumet mest består av optimister och ryggdunkare. He,he,he... Nu lirar du guran...
|
|
|
Post by Mr Hockey on Jan 2, 2018 16:16:06 GMT 1
Skicka Paulsson?? Detta kanske var nytt SHL kontrakt! Grym insats, gillar också Molins coachning idag. Skit samma att LHC underskattade oss. Att såga våra bästa spelare redan är för tidigt, oavsett vad dom kostar. Med "kämparna" hade vi inte vänt detta. Tror ingen skjutit på Cruses klubba då. Henke sköt ju på Paulssons klubba?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 2, 2018 17:18:59 GMT 1
Tycker Cruse har varit väldigt positivt att se nu. Inte för att han kan SPELA hockey, men för att han har varit irriterade energisk igen
|
|
|
Post by Sverker on Jan 2, 2018 17:51:42 GMT 1
Skicka Paulsson?? Detta kanske var nytt SHL kontrakt! Grym insats, gillar också Molins coachning idag. Skit samma att LHC underskattade oss. Att såga våra bästa spelare redan är för tidigt, oavsett vad dom kostar. Med "kämparna" hade vi inte vänt detta. Tror ingen skjutit på Cruses klubba då. Henke sköt ju på Paulssons klubba? Skulle det varit en blinkande smiley?
|
|
|
Post by Sverker on Jan 3, 2018 17:48:03 GMT 1
En fråga till er som har åsikter på de spelare som var tungan på vågen idag. Vad tycker ni om Molin som matchar dom så hårt, speciellt i sudden? Är det han som ska skickas? Här på forumet har jag bara läst en som gnällt på Molin. Det kan vara fler men jag har bara läst en. Är inte så flitig här eftersom forumet mest består av optimister och ryggdunkare. Vem har gnällt på Molin? Nyfiken! Ännu mer nyfiken på vilka som är optimister och ryggdunkare! Mr C? Var nu ärlig och skriv ut nicken på de du menar.
|
|