|
LHC - KHK
Jan 3, 2018 18:50:22 GMT 1
via mobile
Post by noll1 on Jan 3, 2018 18:50:22 GMT 1
Här på forumet har jag bara läst en som gnällt på Molin. Det kan vara fler men jag har bara läst en. Är inte så flitig här eftersom forumet mest består av optimister och ryggdunkare. Vem har gnällt på Molin? Nyfiken! Ännu mer nyfiken på vilka som är optimister och ryggdunkare! Mr C? Var nu ärlig och skriv ut nicken på de du menar. Jag gnällde på Molin då jag skrev att det '... är dags att börja ifrågasätta Molin ...', tror det var tidigt tråden om Brynäs-matchen. Står för det också, tycker inte han verkar få ihop laget/spelet även om något verkar ha tagit sig nu. Många matcher verkar inte spelarna själva trott på poäng. Och *om* det är så så ligger det på Molins axlar.
|
|
|
LHC - KHK
Jan 3, 2018 18:50:30 GMT 1
via mobile
Post by Les Paul on Jan 3, 2018 18:50:30 GMT 1
Här på forumet har jag bara läst en som gnällt på Molin. Det kan vara fler men jag har bara läst en. Är inte så flitig här eftersom forumet mest består av optimister och ryggdunkare. Vem har gnällt på Molin? Nyfiken! Ännu mer nyfiken på vilka som är optimister och ryggdunkare! Mr C? Var nu ärlig och skriv ut nicken på de du menar. Jag är väl alltid ärlig, även om jag överdriver lite ibland. Det är ingen som har ifrågasatt Molin så mycket som du.😇😉. Det här med optimister och ryggdunkare ska jag väl ändå inte behöva förklara att det är ironi. Inte ens Time är forumets optimist längre. Många är idag för unga för att förstå ironi, du kanske är för gammal. Puss ⛳🏌
|
|
|
Post by Sverker on Jan 3, 2018 20:33:11 GMT 1
Fel, finns dom som ifrågasatt honom lika mycket eller mer än mig. Du har läst för lite här eller läst fel. Ok, jag är inte imponerad över Molin, även om coachningen sist var ok. Tror personligen att han sparkats om han inte haft 3 års kontrakt. Man har inte råd att göra sig av med honom. Själv tycker jag nog Sundlövs sämsta kontrakt skrivande, var att skriva kontrakt med just Molin. Tyvärr kan man inte skicka honom till Gävle, för där har dom redan sparkat honom en gång. Jag förstår verkligen ironi, tro inte nåt annat.
|
|
|
LHC - KHK
Jan 3, 2018 23:50:06 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Jan 3, 2018 23:50:06 GMT 1
Sundlöv gjorde det väl ännu värre med Paulsson. Där har vi i alka fall svart på vitt. Hur det är med tränarens roll är svårare att bedömma
|
|
|
Post by Mr Hockey on Jan 4, 2018 10:25:25 GMT 1
Sundlöv gjorde det väl ännu värre med Paulsson. Där har vi i alka fall svart på vitt. Hur det är med tränarens roll är svårare att bedömma Utan tvekan är Paulsson alla tiders sämsta avtal. Otroligt att inte Sverker förstår och kan erkänna det... Säger som du, hur kan vi veta att någon annan tränare fått ur mer ur Sundlövs trupp? Jag vet inte hur många gånger jag sagt det, men sportchefen är den viktigaste posten i klubben. Att värva fel och för dyrt, slår så oerhört hårt mot vår klubb. Speciellt när A-lags truppens budget står för så stor del av den totala omsättningen.
|
|