|
Post by Zäta on Jan 26, 2018 7:55:27 GMT 1
Fy fan vad dåligt! Kellman och Rohdin går med hedern i behåll. Akim Aliu skulle bidra offensivt och täppa till hemåt. -4 i sin debut. Är beredd att ge en ny spelare i en ny liga mer än en match .... Innan vad?
|
|
|
Post by time on Jan 26, 2018 10:01:31 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 26, 2018 10:52:47 GMT 1
jag blir bara förbannad av att hela tiden gnälla på publiken! Idag var produkten så usel att rekordmånga t o m lämnade hallen efter två perioder Hon gnäller väl inte på publiken? Det enda jag läst och hört är att det måste komma mycket publik sista matcherna annars är det obra. Snarare så att man kan utläsa att hon inte är nöjd med de som lagt budgeten.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 26, 2018 13:37:36 GMT 1
hon borde fortfarande vara minst nöjd med vad som sker på isen...hade detta varit bättre, så hade väl inte budgeten varit lika fel?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 26, 2018 13:38:16 GMT 1
|
|
|
Post by time on Jan 26, 2018 14:30:58 GMT 1
Har det undgått dig vad jag tycker om att det är runt 3500 som tycker det är viktigt att vi har ett SHL-lag i stan.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 26, 2018 14:59:23 GMT 1
Ja, men på vilket sätt hr det att göra med det jag sa?
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2018 8:36:37 GMT 1
hon borde fortfarande vara minst nöjd med vad som sker på isen...hade detta varit bättre, så hade väl inte budgeten varit lika fel? Hon är som en försäljare kan man säga, försäljare talar sällan illa om sin produkt för att inte säga aldrig. Vad hon tycker innerst inne kan man ju gissa sej till dock. Allt hör ihop med ekonomin. Hade ekonomin varit bättre hade de blivit ett bättre lag och med bättre lag hade de kommit mer folk och då hade budgeten troligen hållit. Men de förutsättningarna fanns ju inte. Jag hoppas vi blir kvar så att Charlotte och sportchefen får en hel säsong på sej att visa va de går för och då är ju även pengasäcken mer fylld. Nästa säsong,om vi blir kvar, kan du med rätta ha högre förväntningar på laget, det kommer iaf jag ha
|
|
|
Post by time on Jan 27, 2018 11:28:20 GMT 1
hon borde fortfarande vara minst nöjd med vad som sker på isen...hade detta varit bättre, så hade väl inte budgeten varit lika fel? Hon är som en försäljare kan man säga, försäljare talar sällan illa om sin produkt för att inte säga aldrig. Vad hon tycker innerst inne kan man ju gissa sej till dock. Allt hör ihop med ekonomin. Hade ekonomin varit bättre hade de blivit ett bättre lag och med bättre lag hade de kommit mer folk och då hade budgeten troligen hållit. Men de förutsättningarna fanns ju inte. Jag hoppas vi blir kvar så att Charlotte och sportchefen får en hel säsong på sej att visa va de går för och då är ju även pengasäcken mer fylld. Nästa säsong,om vi blir kvar, kan du med rätta ha högre förväntningar på laget, det kommer iaf jag ha Blir den så mycket mer fylld? Först betala av vad det kostat att rädda elitlicensen.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2018 13:19:58 GMT 1
16 miljoner mer får man..mer än 5-6 miljoner kan de väl inte kosta att fixa till en hållbar ekonomi?
|
|
|
Post by time on Jan 27, 2018 13:51:11 GMT 1
16 miljoner mer får man..mer än 5-6 miljoner kan de väl inte kosta att fixa till en hållbar ekonomi? För nån månad sen läste jag att denna höjning var successiv under tre år o runt 5 millar till nästa säsong. Kan iofs ha ändrats.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2018 14:05:52 GMT 1
Är ganska säker på att det from nästa säsong är 45 miljoner i tvavtal som gäller mot 29 idag. Kanske du blandat ihop det med att allt inte betalas ut i en klumpsumma utan sprids ut över säsongen?
|
|