|
Post by Sverker on Jan 30, 2018 20:30:13 GMT 1
Jag hoppas ni hittar nåt bättre än Ledin med denna satsning. Har tipsat 2 företag till fredag, men de låter inte så positiva. De kommer nog iaf. Deras fråga är "Hur mycket ska man ge denna förening?", tyvärr.
|
|
|
Post by time on Jan 30, 2018 21:50:49 GMT 1
Jag hoppas ni hittar nåt bättre än Ledin med denna satsning. Har tipsat 2 företag till fredag, men de låter inte så positiva. De kommer nog iaf. Deras fråga är "Hur mycket ska man ge denna förening?", tyvärr. Bra att du tipsat dem ! Tror det kommer spelare på en annan nivå.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 1, 2018 14:21:48 GMT 1
Är det en eller fler spelare på g? Om man läser Skarpens krönika, så minst 2 fw kanske mer och en mv!?!?! Är det bara hans egna spekulationer? Om det är så, räcker väl inte denna insamling till några kanoner? KHK själva har väl inga pengar att värva för?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 1, 2018 14:27:30 GMT 1
Är det en eller fler spelare på g? Om man läser Skarpens krönika, så minst 2 fw kanske mer och en mv!?!?! Är det bara hans egna spekulationer? Om det är så, räcker väl inte denna insamling till några kanoner? KHK själva har väl inga pengar att värva för? Det finns vissa medel i klubben men framförallt blir de ju billigare ju längre man väntar. Ganska spännande faktiskt.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 1, 2018 16:01:40 GMT 1
Visst är det spännande! Finns det medel i klubben? Trodde vi hade miljonskulder! Är det indragna bussresorna för ungdomslagen som gett "medel i kassan"? Jag fattar ingenting, gällande vår förening! Hur länge kan man vänta? Tills eventuell kvalserie?
|
|
|
Post by time on Feb 2, 2018 8:33:10 GMT 1
Är det en eller fler spelare på g? Om man läser Skarpens krönika, så minst 2 fw kanske mer och en mv!?!?! Är det bara hans egna spekulationer? Om det är så, räcker väl inte denna insamling till några kanoner? KHK själva har väl inga pengar att värva för? Det är väl förhoppningar. Vad denna insamling räcker till beror väl helt och hållet hur mycket man får in?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 3, 2018 14:19:25 GMT 1
Jeremy Williams?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 3, 2018 15:18:11 GMT 1
Nä, blir nog Örebro för honom.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 16, 2018 11:35:21 GMT 1
Hade varit intressant att höra vad Magnus eller någon annan medlem i det fantastiska Powerteam tycker om det situation som uppstått.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 16, 2018 13:47:58 GMT 1
ja, varför hörs inget!? Blev faktiskt själv kontaktad av radion, då jag haft synpunkter på saker förr. Men vi kom överens om att det var bättre att försöka få tag på någon bidragsgivare, helst från Powerteam. Varför det är tyst vet jag inte. Antingen tycker de det är ok...eller så tankar de motorsågen...?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 16, 2018 13:54:58 GMT 1
Dom är säkert nöjda.
|
|
|
Post by noll1 on Feb 16, 2018 14:56:13 GMT 1
|
|
|
Post by Sverker on Feb 16, 2018 16:44:57 GMT 1
Inte sådär jättenöjda, men tydligen inte så besvikna heller!?!? Troligtvis nöjda med Honken. Själv fattar jag inte att vi ska förstärka på den plats vi är bäst, dvs Jönsson!?!?!?? Att vi inte gjort 2 mål i snitt, verkar vara ok? Är det då det viktigaste att värva Molins kompis som är mv? Många tänker då, men tänk om Jönsson blir skadad, alla kan bli skadade! Jaja, om vi hänger kvar kommer det troligtvis sägas "tur vi tog in Honken"! Jag tror KHK klarar ett ev kval utan Honken, om vi slipper möta Leksand!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 16, 2018 17:23:55 GMT 1
Jag anser i o f s att det är rena ryska rouletten att inte backuppa Jönsson, MEN det är väl ändå inte det viktigaste!!? Precis som sverker säger, så är inkompetensen framåt total. Och jag frågar IGEN...behöver vi verkligen inte fler backar när Aliu lämnade? Här tycker jag verkligen åtminstone en allsvensk backup hade behövts... Också omöjlig uppgift?
|
|
|
Post by time on Feb 19, 2018 11:25:14 GMT 1
Jag anser i o f s att det är rena ryska rouletten att inte backuppa Jönsson, MEN det är väl ändå inte det viktigaste!!? Precis som sverker säger, så är inkompetensen framåt total. Och jag frågar IGEN...behöver vi verkligen inte fler backar när Aliu lämnade? Här tycker jag verkligen åtminstone en allsvensk backup hade behövts... Också omöjlig uppgift? 2 bra mv PRIO 1 !!! Vilken annan enskild spelare skulle vara varre att avvara i ett ev. kval pga skada/sjukdom?? Samtycker ang backsidan.
|
|