|
Post by time on Jan 26, 2018 14:27:44 GMT 1
Var en fröjd att höra Magnus Petterssons brandtal inför sponsorerna efter nätverkslunchen idag. 17 st företag är jävligt bra! Speciellt med tanke på att han började jobba med detta igår. Hatten av
|
|
|
Post by jompa on Jan 26, 2018 14:53:50 GMT 1
Magnus är en klippa, och jag vet vad han känner för hockeyn i staun. Jag är glad att du finns Magnus.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 26, 2018 15:36:00 GMT 1
fantastiskt! Tänk om spelarna visade det hjärtat...
|
|
|
Post by Sverker on Jan 26, 2018 17:00:14 GMT 1
Bra initiativ. Tyvärr tror jag inte det är så lätt att hitta den frälsaren man hoppas på. Hoppas jag har fett fel! Kanske vore bättre att ta hit Wallsson (stavningen är ett ?) än en spelare? Molin har beviserligen inte ens förmågan att få laget inspirerat ens hemma. Jag vet att vi slog Mora. Men var vi bra i den matchen?
|
|
|
Post by time on Jan 26, 2018 18:32:17 GMT 1
|
|
|
Post by Sverker on Jan 26, 2018 19:09:24 GMT 1
eller satsa på att ungdomslagen ff får åka till bortamatcherna? Vad som är rätt och fel, har jag ingen åsikt om.
|
|
|
Post by time on Jan 26, 2018 19:36:16 GMT 1
eller satsa på att ungdomslagen ff får åka till bortamatcherna? Vad som är rätt och fel, har jag ingen åsikt om. Nu har Magnus startat igång detta för vad han tycker pengarna ska gå till. Om KHK hållt i detta hade din fråga varit relevant. Men fritt för alla driftiga att finansiera bussresor.
|
|
|
Post by Sverker on Jan 26, 2018 19:50:56 GMT 1
eller satsa på att ungdomslagen ff får åka till bortamatcherna? Vad som är rätt och fel, har jag ingen åsikt om. Nu har Magnus startat igång detta för vad han tycker pengarna ska gå till. Om KHK hållt i detta hade din fråga varit relevant. Men fritt för alla driftiga att finansiera bussresor. Ok. Nu är han din idol igen?🙈
|
|
|
Post by matse on Jan 27, 2018 8:29:26 GMT 1
Så jäkla skönt att höra något positivt om KHK igen. Varit så fruktansvärt mörkt och nedskrivet på sistone. Proffstyckarna har börjat visa sin rätta sida. De kommer kalla oss för superjumbo oavsett var vi hamnar i serien. Må KHK resa sig på 9 och trycka tillbaka AIK och Leksand till allsvenskan!
|
|
|
Post by time on Jan 27, 2018 11:20:26 GMT 1
Nu har Magnus startat igång detta för vad han tycker pengarna ska gå till. Om KHK hållt i detta hade din fråga varit relevant. Men fritt för alla driftiga att finansiera bussresor. Ok. Nu är han din idol igen?🙈 En av många
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 30, 2018 1:05:35 GMT 1
Visar sig väl åter att det är för lite intresse från näringslivet...och de stora pengarna vill ingen lägga. Trodde också det skulle rinna på snabbt efter den starten. Alla intresserade var väl på lunchen...
|
|
|
Post by Mr Hockey on Jan 30, 2018 11:27:13 GMT 1
Visar sig väl åter att det är för lite intresse från näringslivet...och de stora pengarna vill ingen lägga. Trodde också det skulle rinna på snabbt efter den starten. Alla intresserade var väl på lunchen... Jag hade 24 timmar på mig, vilket jag i princip utnyttjade. Så uppslutningen och slutförandet var enastående med tanke på det intervallet. Men jag behöver hjälp.
|
|
|
Post by Mr Hockey on Jan 30, 2018 11:43:41 GMT 1
Hej alla intresserade hockeyvänner. Vill vi se SHL hockey 2018-2019 är det dax att alla försöker göra sitt för att hjälpa klubben med resurser.
På fredag 13.00 kommer nästa möte och då måste det komma företag för att ta del av upplägget. Så jag uppmanar alla som läser att själva komma, om ni är företagare eller se till att de hockeyvänner som just ni har och är företagare dyker upp. Mötet är självklart förutsättningslöst, dvs lyssna först och känns upplägget bra så hoppar man på, annars inte.
Sedan hoppas jag att ni inte lutar er tillbaka och hoppas att andra löser det här. Ni som läser här vet hur kritisk jag själv varit, men så som hockeysverige just nu trampar på klubben och vår stad är fan inte ok....
Att vi fått ett så stort gensvar, för det är det, beror på att vi är många som inte delar den ensidiga och tråkiga attityd som gäller mot KHK just nu. Skall vi fixa det här gäller det för klubben att känna att HELA staden är bakom dem just nu.
Insamlingar kommer att ske, och den här gången skall folk veta att pengarna gör skillnad.
Jag har lovat att dra det här i hamn, och det skall jag göra. Men på så här kort tid gäller det att jag får lite hjälp.
Sedan kan var och en härinne försöka få med en kompis, granne osv till kvällens match. OM vi alla tillsammans visar att vi VILL ha en SHL klubb till nästa säsong kommer vi alla tillsammans att fixa det här.
Men tiden är knapp så det gäller NU!!!
Be intressenter maila mig om man vill komma förutsättningslöst på: magnus.pettersson@nofatel.se eller på 0768990100. Fredag 13.00 Wipen!
|
|
|
Post by Mr Hockey on Jan 30, 2018 11:54:02 GMT 1
Jag kan säga att Time själv redan sett till att 4 företag kommer på fredagsmötet. Så det tackar vi för. Kom igen nu alla och hjälp oss att fylla mötesrummet på fredag.
Utmana Time och visa att ni alla kan om ni vill!
|
|
|
Post by time on Jan 30, 2018 18:12:36 GMT 1
Hej alla intresserade hockeyvänner. Vill vi se SHL hockey 2018-2019 är det dax att alla försöker göra sitt för att hjälpa klubben med resurser. På fredag 13.00 kommer nästa möte och då måste det komma företag för att ta del av upplägget. Så jag uppmanar alla som läser att själva komma, om ni är företagare eller se till att de hockeyvänner som just ni har och är företagare dyker upp. Mötet är självklart förutsättningslöst, dvs lyssna först och känns upplägget bra så hoppar man på, annars inte. Sedan hoppas jag att ni inte lutar er tillbaka och hoppas att andra löser det här. Ni som läser här vet hur kritisk jag själv varit, men så som hockeysverige just nu trampar på klubben och vår stad är fan inte ok.... Att vi fått ett så stort gensvar, för det är det, beror på att vi är många som inte delar den ensidiga och tråkiga attityd som gäller mot KHK just nu. Skall vi fixa det här gäller det för klubben att känna att HELA staden är bakom dem just nu. Insamlingar kommer att ske, och den här gången skall folk veta att pengarna gör skillnad. Jag har lovat att dra det här i hamn, och det skall jag göra. Men på så här kort tid gäller det att jag får lite hjälp. Sedan kan var och en härinne försöka få med en kompis, granne osv till kvällens match. OM vi alla tillsammans visar att vi VILL ha en SHL klubb till nästa säsong kommer vi alla tillsammans att fixa det här. Men tiden är knapp så det gäller NU!!! Be intressenter maila mig om man vill komma förutsättningslöst på: magnus.pettersson@nofatel.se eller på 0768990100. Fredag 13.00 Wipen! Ja det är NU det gäller!
|
|