|
Post by Sverker on Mar 13, 2018 21:13:12 GMT 1
Detta trodde jag inte innan denna serie började. Timrå har verkligen överraskat mig! Tror ändå vi vinner denna matchserie med 4-0.
|
|
|
Post by noll1 on Mar 13, 2018 21:22:49 GMT 1
Detta trodde jag inte innan denna serie började. Timrå har verkligen överraskat mig! Tror ändå vi vinner denna matchserie med 4-0. Det tror inte jag, tycker Timrå spelar riktigt bra. De är väldigt bra på att få ut motståndet i hörnen vilket har varit ett stort problem för oss. Hårda och offervilliga i defensiven och en bra målvakt ovanpå det. Jag tror att detta blir tufft men så klart inte omöjligt.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 13, 2018 21:32:19 GMT 1
Ja...de har ju inte en enda svag lagdel. Orolig blir man definitivt. Hur får vårt långsamma lag stopp på Dahlen? Leksand har givetvis fokuserat på det också...helt utan framgång
|
|
|
Post by Sverker on Mar 13, 2018 22:02:03 GMT 1
Det bästa med att det blir Timrå, är att Daniel Gunnarsson vår bäste back kan spela utan att det blir ifrågasatt!
|
|
|
Post by Zäta on Mar 14, 2018 9:08:21 GMT 1
Trodde innan finalserien började att vi skulle ställas mot Timrå. Många verkar tycka att det är det bästa som kunde hända. Jag håller verkligen inte med. Timrå är unga, bekymmerslösa i sitt spel, spelar på glädje och eufori med en jävla fart på rören. Dahlen går på vatten för tillfället och Haukeland är tät.
Leksand är ju extremt ångestfyllda och snudd på handlingsförlamade i långa perioder. Rädslan att misslyckan känns påtaglig i det laget...........
|
|
|
Post by matse on Mar 14, 2018 9:34:20 GMT 1
Vi har ett bättre lag än Timrå. De kommer att få ett helsike med kellmans kedja. Tack och lov, så bubblar de också av självförtroende. Sedan har vi Guter, Rhodin osv. Allt hänger på motivationen. Vi känns lite äldre och tröttare. 4-1 till oss. Första matchen jätteviktig.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 14, 2018 10:00:44 GMT 1
Vi har ett bättre lag än Timrå. De kommer att få ett helsike med kellmans kedja. Tack och lov, så bubblar de också av självförtroende. Sedan har vi Guter, Rhodin osv. Allt hänger på motivationen. Vi känns lite äldre och tröttare. 4-1 till oss. Första matchen jätteviktig. Möjligt att Kellman och Komarek kan snurra stundtals. Men räcker det med dom? Men jag tycker det verkar finnas en väldig övertro på KHK som lag. Ingen kan väl påstå att det har presterats mer än i princip en match då och då denna säsongen? Rohdin har knappast gett någon skrämselhicka sista tiden, inte Guter eller Paulsson heller. Eller Murphy, söder, Larsson, Cruse, Lundberg osv osv osv....... Självklart hoppas jag och tror väl någonstans att detta inte alls ska vara någon omöjlighet. Men när jag läser på sociala medier verkar det redan klart. Timrå är drömmotståndet och att vi lätt tar dom. Det är iaf inte min magkänsla. Men vi har ett OTROLIGT sparkapital i många spelare. Kan några utav dom kliva fram så jävlar!!!
|
|
|
Post by time on Mar 14, 2018 11:44:56 GMT 1
Detta trodde jag inte innan denna serie började. Timrå har verkligen överraskat mig! Tror ändå vi vinner denna matchserie med 4-0. Kunde inte låta bli att göra en Sverker här. Men tänk att någon som enligt Sverker i stort sett inte har några hockeykunskaper alls har bättre koll än självaste Sverker... Ber om ursäkt till övriga i forumet att jag gjorde en Sverker. Men kunde inte låta bli. khkbeetles.proboards.com/post/237052
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 14, 2018 12:02:37 GMT 1
En fördel att ingen tror på oss längre? Det TIK visat upp senaste dagarna har gjort dem till favoriter hos "alla".Har sedan igår inte läst en rad där man vacklar om frågan att TIK mycket väl kan vinna. T o m har de fått övervikt av tipsen jag sett i flera bloggar och krönikor
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 14, 2018 14:14:55 GMT 1
Nu är det inte Pittsburgh vi ska möta även om en del målar upp de till övermän från vidderna.. gäller o se till den egna prestationen i varje match. I bäst av 7 ska det inte handla om en oturlig studs på domaren ex. Eller en felaktig utv. Det ska vi visa och pissa på alla hejaklcksjournalister uti detta land.
Är vi bättre vinner vi eller så är de bättre och vinner. Gäller att se till att alla pensionspengar sitter på rätt konto i rätt tid så det inte kan ifrågasättas. Och att Gunnarsson nu kan släppa alla ögon på sig eftersom det blev mora. Ut o kriga pojkar! Ingen minns en räddare/förlorare!!
|
|
|
Post by Sverker on Mar 14, 2018 16:44:47 GMT 1
Detta trodde jag inte innan denna serie började. Timrå har verkligen överraskat mig! Tror ändå vi vinner denna matchserie med 4-0. Kunde inte låta bli att göra en Sverker här. Men tänk att någon som enligt Sverker i stort sett inte har några hockeykunskaper alls har bättre koll än självaste Sverker... Ber om ursäkt till övriga i forumet att jag gjorde en Sverker. Men kunde inte låta bli. khkbeetles.proboards.com/post/237052Du trodde på Timrå, jag på Leksand. Vad har det med hockeykunskaper att göra? Min rek är att du köper en Trisslott idag.😎
|
|
|
Post by time on Mar 14, 2018 17:47:32 GMT 1
Kunde inte låta bli att göra en Sverker här. Men tänk att någon som enligt Sverker i stort sett inte har några hockeykunskaper alls har bättre koll än självaste Sverker... Ber om ursäkt till övriga i forumet att jag gjorde en Sverker. Men kunde inte låta bli. khkbeetles.proboards.com/post/237052Du trodde på Timrå, jag på Leksand. Vad har det med hockeykunskaper att göra? Min rek är att du köper en Trisslott idag.😎 Japp borde köpt en trisslott efter att ha sågat värvningen av Ledin som du var nöjd med o ännu mer nöjd med efter att ha sett han en träning... Sen undrade du varför KHK värvat honom... Tror var och en får dra sina slutsatser om dina hockeykunskaper. Finns nog ingen som har så höga tankar om dem som du själv i alla fall. Ett tips i all välmening. Googla Narcissism. Sköt om dig Sverker
|
|
|
Post by Sverker on Mar 14, 2018 18:06:18 GMT 1
Du trodde på Timrå, jag på Leksand. Vad har det med hockeykunskaper att göra? Min rek är att du köper en Trisslott idag.😎 Japp borde köpt en trisslott efter att ha sågat värvningen av Ledin som du var nöjd med o ännu mer nöjd med efter att ha sett han en träning... Sen undrade du varför KHK värvat honom... Tror var och en får dra sina slutsatser om dina hockeykunskaper. Finns nog ingen som har så höga tankar om dem som du själv i alla fall. Ett tips i all välmening. Googla Narcissism. Sköt om dig Sverker Glömt din hyllning av Hannes?😀 Den värvningen var sämre än den av Ledin. Efter 2-3 matcher såg jag iaf att Ledin inte var nåt för oss, medans du såg hans styrka i omklädningsrummet och i ett eventuellt kval. Har du glömt det?😀
|
|
|
Post by time on Mar 14, 2018 18:46:55 GMT 1
Japp borde köpt en trisslott efter att ha sågat värvningen av Ledin som du var nöjd med o ännu mer nöjd med efter att ha sett han en träning... Sen undrade du varför KHK värvat honom... Tror var och en får dra sina slutsatser om dina hockeykunskaper. Finns nog ingen som har så höga tankar om dem som du själv i alla fall. Ett tips i all välmening. Googla Narcissism. Sköt om dig Sverker Glömt din hyllning av Hannes?😀 Den värvningen var sämre än den av Ledin. Efter 2-3 matcher såg jag iaf att Ledin inte var nåt för oss, medans du såg hans styrka i omklädningsrummet och i ett eventuellt kval. Har du glömt det?😀 Visste att du skulle dra upp Hannes som jag flera gånger erkänt att jag överskattade pga av hans inhopp i Färjestad. Men kör detta några varv till. Tja jag ville inte ha hit Ledin överhuvudtaget. För dig tog det 3 matcher att inse samma sak Men svårt detta. Vi ser hockey på olika sätt. Dina favoriter är Jensen o Paulsson. Spelare som sätter jaget för laget och inte medvetet täckt ett skott. Jensen jobbade i alla fall hem ibland men lekte Flamingo i egen zon. Men Paulsson .. Fungerade med såna spelare på den tid du spelade och även ett tag till. Nu ställs andra krav. Nej säger som Mr Hockey. Hela hockeysverige utom du ser att Paulsson är KHKs sämsta värvning ever. Detta har jag sagt länge trots att det finns väldigt många med betydligt bättre kunskaper än jag.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 14, 2018 18:53:50 GMT 1
Glömt din hyllning av Hannes?😀 Den värvningen var sämre än den av Ledin. Efter 2-3 matcher såg jag iaf att Ledin inte var nåt för oss, medans du såg hans styrka i omklädningsrummet och i ett eventuellt kval. Har du glömt det?😀 Visste att du skulle dra upp Hannes som jag flera gånger erkänt att jag överskattade pga av hans inhopp i Färjestad. Men kör detta några varv till. Tja jag ville inte ha hit Ledin överhuvudtaget. För dig tog det 3 matcher att inse samma sak Men svårt detta. Vi ser hockey på olika sätt. Dina favoriter är Jensen o Paulsson. Spelare som sätter jaget för laget och inte medvetet täckt ett skott. Jensen jobbade i alla fall hem ibland men lekte Flamingo i egen zon. Men Paulsson .. Fungerade med såna spelare på den tid du spelade och även ett tag till. Nu ställs andra krav. Nej säger som Mr Hockey. Hela hockeysverige utom du ser att Paulsson är KHKs sämsta värvning. Nu vet jag att du avgudar MrH, men var och när har jag påstått att Paulsson var en bra värvning? Att jag tycker att han är en av våra bättre fws, är väl inte samma sak? Har väl själv tyckt att han inte är värd det han kostar, eller? Däremot tror jag ff att han bli en viktig pjäs nu i ett playoff. Vad tror du, som kan hockey?
|
|