|
Post by Zäta on Sept 19, 2018 9:48:24 GMT 1
Äntligen börjar hockeysuget komma tillbaka. Har bara sett en träningsmatch denna försäsongen, visserligen en dålig match mot Västervik men visst fan va det kul. Idel vinster på försäsongen borde tyda på en positiv grupp och ledarstab, nöjda sponsorer och åskådare. Paulsson verkar ha släppt bromsen och vara beredd på att leda gruppen denna säsongen. Transorna har visat att dom vet hur man hittar nät. Sportsligt sett kunde ju inte säsongen börja på ett bättre vis.
För egen del är jag sjukt sugen att få se premiären på fredag! Trist att det bara är drygt 1700 biljetter sålda till drabbningen. Hoppas folket lite som jag bara varit trögstartade och vaknar till nu när det drar ihop sig. Kanske vore det önskvärt att se lite mer uppsnack kring premiären. Hur ser målsättningarna ut? Vem blir årets utropstecken, vem står i premiären, vilket resultat tippar matchvärden osv osv. Organisationen är mindre, liten ekonomi färre händer och fötter, det vet vi. Men visst skulle det spä på suget?
Jag tror iaf att Västerås kommer åka från staun utan poäng. Tippar 4-1. Vi syns i arenan!!
|
|
|
Post by Sverker on Sept 19, 2018 14:25:15 GMT 1
5-2
|
|
kult
Björnligan
|
Post by kult on Sept 21, 2018 23:51:09 GMT 1
Härligt med vinst!!