|
Post by fun on May 30, 2006 13:53:13 GMT 1
Följande forumusers tycker det är fördjävligt att Telenor skiter i hockeyn i Karlskrona.
KHK är publiksporten nr1 i arenan !
|
|
|
Post by fun on May 30, 2006 13:53:44 GMT 1
Jag skriver på
|
|
|
Post by Teddybear on May 30, 2006 14:12:28 GMT 1
Jag ritar också på!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 30, 2006 15:03:15 GMT 1
Jag med, funderar på att byta mobilabonnemang.
|
|
|
Post by Teddybear on May 30, 2006 16:09:27 GMT 1
Jag med, funderar på att byta mobilabonnemang. Bra idé!
|
|
|
Post by pirre on May 30, 2006 19:14:03 GMT 1
Följande forumusers tycker det är fördjävligt att Telenor skiter i hockeyn i Karlskrona. KHK är publiksporten nr1 i arenan ! Håller med!!
|
|
|
Post by newman on May 30, 2006 20:08:10 GMT 1
för mycket anti... tycker inte om en massa klagande o negativa saker... Avaktar och sitter brevid o tittar på!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 30, 2006 20:19:00 GMT 1
Alldeles för negativt....
|
|
|
Post by Sardaukar on May 30, 2006 21:36:35 GMT 1
Följande forumusers tycker det är fördjävligt att Telenor skiter i hockeyn i Karlskrona. KHK är publiksporten nr1 i arenan ! Publiksporten nr.1 i staun! *skriver under*
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 31, 2006 8:01:54 GMT 1
Telenor står för pengarna, de har rätt att ge dem till vilka de vill. Alla de intresserade klubbarna fick göra en skrivelse om varför just de skulle ha pengar. KHK's ledning misslyckades uppenbarligen med att övertyga Telenor. De får skylla sig själva.
Nu gäller det istället att hitta andra som vill stötta klubben, precis som ordförande Ola säger.
Personligen tror jag det var svårt att med lingonstatus övertyga Telenor om att en elitsatsning är på gång. Jag tror att karlskrona HK på egen hand (med hjälp av andra sponsorer) får avancera en bit till i seriesystemet innan de blir tagna på allvar.
|
|
|
Post by Jojkrider on May 31, 2006 12:37:01 GMT 1
|
|
|
Post by newman on May 31, 2006 12:57:40 GMT 1
Bra att de satsar på elitserien och den förmodade fridrotten. Har oxå en känsla av att ett par friidrottare kan ha dragit en vinstlott,vilket är kanon. Wm o em o os slår högre än hockey i div.ll
|
|
|
Post by fun on May 31, 2006 13:04:35 GMT 1
Bra att de satsar på elitserien och den förmodade fridrotten. Har oxå en känsla av att ett par friidrottare kan ha dragit en vinstlott,vilket är kanon. Wm o em o os slår högre än hockey i div.ll Vore det inte bättre om de satsade på KHK ?
|
|
|
Post by fun on May 31, 2006 13:07:08 GMT 1
Telenor står för pengarna, de har rätt att ge dem till vilka de vill. Alla de intresserade klubbarna fick göra en skrivelse om varför just de skulle ha pengar. KHK's ledning misslyckades uppenbarligen med att övertyga Telenor. De får skylla sig själva. Nu gäller det istället att hitta andra som vill stötta klubben, precis som ordförande Ola säger. Personligen tror jag det var svårt att med lingonstatus övertyga Telenor om att en elitsatsning är på gång. Jag tror att karlskrona HK på egen hand (med hjälp av andra sponsorer) får avancera en bit till i seriesystemet innan de blir tagna på allvar. Håller med om slutklämmen. Däremot kanske vi ska vämta med att såga KHK's ledning i detta ärende innan vi hört Telenors motivering ?
|
|
|
Post by chriande on May 31, 2006 14:09:24 GMT 1
I ansökningsblanketten står det följande: Det finns ett utvärderingsunderlag som alla ansökningar kommer att bedömas utifrån. Åtaganden över flera år är prioriterade och fokus gör att satsningar utöver ”elitidrott” kan komma i fråga tex utbildningar i ledarskap eller liknande.Vilket betyder att KHK visst skulle kunna komma ifråga som kandidat, men uppenbarligen tycker TELENOR att HOCKEYN i Karlskrona inte behöver någon sponsorhjälp utan ger detta till bättre behövande. TELIA kund
|
|