Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Feb 1, 2006 22:30:54 GMT 1
Nu har Glimma vunnit två raka , vad händer?? 4-1 mot Hässleholm idag... Dom gör en Kalmar, dom laddar inför ett stundande kval Kalmar tar en oehört viktig poäng ikväll mot V-vik, den poängen är nog avgörande för att Kalmar blir kvar i 2:an även nästa sässe.......
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 3, 2006 22:45:18 GMT 1
Nu har Glimma vunnit två raka , vad händer?? 4-1 mot Hässleholm idag... Dom gör en Kalmar, dom laddar inför ett stundande kval Kalmar tar en oehört viktig poäng ikväll mot V-vik, den poängen är nog avgörande för att Kalmar blir kvar i 2:an även nästa sässe....... Ja varför inte?, man ska nog verkligen inte underskatta motståndare i ett kval. Det har vi gjort förr.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 5, 2006 19:55:36 GMT 1
Dalen - Glimma 7-6. Här ledde Glimma med 1-4 !
Vad har hänt i Glimma ? 2 segrar och en uddamålsförlust på sista 3 .....
Nyförvärv ? Tränarbyte ? Nån som vet ?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 5, 2006 19:57:30 GMT 1
Dalen - Glimma 7-6. Här ledde Glimma med 1-4 ! Vad har hänt i Glimma ? 2 segrar och en uddamålsförlust på sista 3 ..... Nyförvärv ? Tränarbyte ? Nån som vet ? Ganska naturligt att sprattla när nån trycker kniven mot strupen, fast det brukar inte hjälpa i längden...
|
|
|
Post by CastorTroy on Feb 7, 2006 20:12:41 GMT 1
Dalen - Glimma 7-6. Här ledde Glimma med 1-4 ! Vad har hänt i Glimma ? 2 segrar och en uddamålsförlust på sista 3 ..... Nyförvärv ? Tränarbyte ? Nån som vet ? Ganska naturligt att sprattla när nån trycker kniven mot strupen, fast det brukar inte hjälpa i längden... Som Zoder var inne på tidigare. Jag tror helt klart att Glimma gör en "Kalmar" i år. Dem insåg ganska snabbt att dem inte kunde konkurera om att slippa kvalet och har säkert sett det hela som en enda stor uppladdning inför kvalet.....jag höjjer absolut ett varningens finger för Glimma i kvalet. Det finns trots allt en del bra spelare i det laget. Och jag tror faktiskt att KHK kan få det tufft, tuffare än många kanske tror. Det är faktiskt stor skillnad på att ha spelat en full säsong div 2 hockey mot en säsong i div 3. Fördelen är väl att det i år bara är ett Div 2 lag i varje kvalserie.
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 8, 2006 0:07:39 GMT 1
Ganska naturligt att sprattla när nån trycker kniven mot strupen, fast det brukar inte hjälpa i längden... Som Zoder var inne på tidigare. Jag tror helt klart att Glimma gör en "Kalmar" i år. Dem insåg ganska snabbt att dem inte kunde konkurera om att slippa kvalet och har säkert sett det hela som en enda stor uppladdning inför kvalet.....jag höjjer absolut ett varningens finger för Glimma i kvalet. Det finns trots allt en del bra spelare i det laget. Och jag tror faktiskt att KHK kan få det tufft, tuffare än många kanske tror. Det är faktiskt stor skillnad på att ha spelat en full säsong div 2 hockey mot en säsong i div 3. Fördelen är väl att det i år bara är ett Div 2 lag i varje kvalserie. Nackdelen är också att bara seriesegraren går upp. Om det är lättare eller svårare låter jag vara osagt...
|
|
|
Post by HF on Feb 17, 2006 13:14:37 GMT 1
glimma verkar vara klart för kvalserien igen då, dåliga vibbar...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 17, 2006 14:04:51 GMT 1
glimma verkar vara klart för kvalserien igen då, dåliga vibbar... Inte denna gången. De är för dåååååliga! ;D
|
|
|
Post by pirre on Feb 17, 2006 14:05:55 GMT 1
glimma verkar vara klart för kvalserien igen då, dåliga vibbar... Inte denna gången. De är för dåååååliga! ;D håller med !!
|
|
|
Post by CastorTroy on Feb 18, 2006 1:18:40 GMT 1
Inte denna gången. De är för dåååååliga! ;D håller med !! Sämre än Kalmar förra året?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 18, 2006 9:22:07 GMT 1
Kallinge klara för kval ehh , menar jag ju förståss...
|
|
|
Post by pirre on Feb 18, 2006 9:44:30 GMT 1
Kallinge klara för kval ehh , menar jag ju förståss... VAD MENAR DU NU EGENTLIGEN
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 18, 2006 11:09:30 GMT 1
Kallinge klara för kval ehh , menar jag ju förståss... VAD MENAR DU NU EGENTLIGEN Absolut!
|
|
|
Post by pirre on Feb 18, 2006 11:13:15 GMT 1
VAD MENAR DU NU EGENTLIGEN Absolut! Hoppas att det går åt helvete med KRIF i kvalet så att de stannar kvar i tvåan så att khk kan tvåla dit de dära kallingarna en gång för alltid!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 18, 2006 11:58:40 GMT 1
Ni behöver nog inte vara oroliga...
|
|