|
Post by pirre on Mar 2, 2006 7:43:26 GMT 1
Klippt ur ovanstående text: Jag önskar ingen ur vår serie, men jag kan ändå inte låta bli att både hoppas och önska att Karlskrona blir de som tar steget upp. Då tänker jag närmast på att vi troligen kommer få en match med mycket publik, om de blir lottade i vår serie. Vi såg ju kvalet förra säsongen då de kom med 3-4 bussar med supportrar. Det är ju precis det vi behöver i Kalmar. Ett lag som drar publik och hjälper oss få igång den svårtflirtade Kalmarpubliken. Jag kan inte låta bli att nämna att på seriefinalen mellan Karlskrona och Lund så fanns det 1 200 personer på läktaren i en div 3 match. Jag gläds verkligen med Karlskrona, men helt klart så blir jag lite avundsjuk. Ni förstår, Tänk om vi………. ............................................................................................. Detta parti var glad läsning resten var ju rent babbel
|
|
|
Post by newman on Mar 2, 2006 8:32:30 GMT 1
visst är vi "bäst". tackar!
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 2, 2006 10:11:26 GMT 1
Klippt ur ovanstående text: Jag önskar ingen ur vår serie, men jag kan ändå inte låta bli att både hoppas och önska att Karlskrona blir de som tar steget upp. Då tänker jag närmast på att vi troligen kommer få en match med mycket publik, om de blir lottade i vår serie. Vi såg ju kvalet förra säsongen då de kom med 3-4 bussar med supportrar. Det är ju precis det vi behöver i Kalmar. Ett lag som drar publik och hjälper oss få igång den svårtflirtade Kalmarpubliken. Jag kan inte låta bli att nämna att på seriefinalen mellan Karlskrona och Lund så fanns det 1 200 personer på läktaren i en div 3 match. Jag gläds verkligen med Karlskrona, men helt klart så blir jag lite avundsjuk. Ni förstår, Tänk om vi………. ............................................................................................. Detta parti var glad läsning resten var ju rent babbel Jah pocketvarianten har redan kommit ?
|
|
|
Post by pirre on Mar 2, 2006 10:17:41 GMT 1
Klippt ur ovanstående text: Jag önskar ingen ur vår serie, men jag kan ändå inte låta bli att både hoppas och önska att Karlskrona blir de som tar steget upp. Då tänker jag närmast på att vi troligen kommer få en match med mycket publik, om de blir lottade i vår serie. Vi såg ju kvalet förra säsongen då de kom med 3-4 bussar med supportrar. Det är ju precis det vi behöver i Kalmar. Ett lag som drar publik och hjälper oss få igång den svårtflirtade Kalmarpubliken. Jag kan inte låta bli att nämna att på seriefinalen mellan Karlskrona och Lund så fanns det 1 200 personer på läktaren i en div 3 match. Jag gläds verkligen med Karlskrona, men helt klart så blir jag lite avundsjuk. Ni förstår, Tänk om vi………. ............................................................................................. Detta parti var glad läsning resten var ju rent babbel Jah pocketvarianten har redan kommit ? Det var så mycket svammel i den tjocka varianten ;D
|
|
|
Post by CastorTroy on Mar 2, 2006 22:01:09 GMT 1
Jah pocketvarianten har redan kommit ? Det var så mycket svammel i den tjocka varianten ;D Ja, alltid ska det vara något som man ska anmärka på, eller hur? Hur som helst är det självklart att vi i Kalmar gärna ser att ni tar klivet upp, dels för de intressanta derbymatcherna men även för att ni för med er en väldigt positiv hockeyanda med er satsning och nya arena. Däremot har ni lite att jobba på när det gäller uppträdandet av era supportrar...eller somliga av dem rättare sagt. Men det löser ni säkert om det inte reda är löst. Sen kan man ifrågasätta satsningen på de unga spelarna...får dem verkligen chansen i den satsning KHK gjort den senaste tiden? Lycka till i kvalet, och var så säkra på att Castor sitter på läktaren i VAR när ni möter Glimma. Kanske syns några av oss?
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 3, 2006 13:48:54 GMT 1
Det var så mycket svammel i den tjocka varianten ;D Ja, alltid ska det vara något som man ska anmärka på, eller hur? Hur som helst är det självklart att vi i Kalmar gärna ser att ni tar klivet upp, dels för de intressanta derbymatcherna men även för att ni för med er en väldigt positiv hockeyanda med er satsning och nya arena. Däremot har ni lite att jobba på när det gäller uppträdandet av era supportrar...eller somliga av dem rättare sagt. Men det löser ni säkert om det inte reda är löst. Sen kan man ifrågasätta satsningen på de unga spelarna...får dem verkligen chansen i den satsning KHK gjort den senaste tiden? Lycka till i kvalet, och var så säkra på att Castor sitter på läktaren i VAR när ni möter Glimma. Kanske syns några av oss? Större publik=fler rötägg. Men borta i Åstorp tycker jag det gick lugnt till. Ok, läste i en annan tråd att så inte var fallet
|
|
|
Post by Iceman on Mar 3, 2006 18:03:51 GMT 1
Var det du Sarre som inte kunde hålla dig ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 3, 2006 18:24:17 GMT 1
Var det du Sarre som inte kunde hålla dig ? Mm...pissade nästan på mig av lycka
|
|
|
Post by Iceman on Mar 3, 2006 18:28:25 GMT 1
Var det du Sarre som inte kunde hålla dig ? Mm...pissade nästan på mig av lycka Härligt, man ska visa sina känslor !!
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 3, 2006 18:34:42 GMT 1
Mm...pissade nästan på mig av lycka Härligt, man ska visa sina känslor !! Ja säger du det så ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 3, 2006 21:15:22 GMT 1
|
|
|
Post by Peter on Mar 3, 2006 21:57:57 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 3, 2006 22:15:54 GMT 1
|
|
|
Post by Peter on Mar 3, 2006 22:22:23 GMT 1
Det är laget man är uppväxt med och ränderna går aldrig ur...
|
|
|
Post by pirre on Mar 4, 2006 9:26:14 GMT 1
Jadå var ju äventyret över för grannarna i väst!
FAN! va kul det ska bli med derbyn nästa år!!
Visst kvalet e inte slut än! men va vore jag utan mina drömmar ;D
|
|