|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 20, 2006 17:23:10 GMT 1
Japp, precis så är det. De som tycker att Oskar Andersson var bäst i Karlskrona MÅSTE tycka att Göran Hall är bäst i världen. Annars sätter man all världens logiska lagar ur spel... ;D ;D
|
|
|
Post by newman on Mar 20, 2006 22:51:39 GMT 1
Bäst i Åstorp kan jag sträck mig till och kanske bäst på att göra mål i div. lll
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 20, 2006 22:55:09 GMT 1
Japp, precis så är det. De som tycker att Oskar Andersson var bäst i Karlskrona MÅSTE tycka att Göran Hall är bäst i världen. Annars sätter man all världens logiska lagar ur spel... ;D ;D Nejdå Oskar A har varit bäst på att göra poäng OCH en av de bästa grovjobbarna bakåt
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 26, 2006 14:51:35 GMT 1
Nu är poängligan för kvalet också inlagd på khk.se Kellman är KUNG!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 26, 2006 14:59:32 GMT 1
Long live the king!!!
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 26, 2006 15:29:30 GMT 1
Nu är poängligan för kvalet också inlagd på khk.se Kellman är KUNG! 10:e plats i poängligan under serien.
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Apr 26, 2006 16:51:57 GMT 1
Detta visar hur viktigt det är med motivation. Jag är övertygad att Mats gått på ca 75% av sin kapacitet i serien och gett hundra i kvalet och detta håller inte. Man måste ha spelare som vill hela tiden om man skall utvecklas som lag. In med hungriga spelare som vill utvecklas till allsvanska spelare och ser KHK som en möjliggörare till denna resan. Nu är poängligan för kvalet också inlagd på khk.se Kellman är KUNG!
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 26, 2006 17:38:50 GMT 1
Nu är poängligan för kvalet också inlagd på khk.se Kellman är KUNG! Oskar i så fall min kung Bäst både i serie o i kval
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 26, 2006 20:41:27 GMT 1
Nu är poängligan för kvalet också inlagd på khk.se Kellman är KUNG! Oskar i så fall min kung Bäst både i serie o i kval Instämmer
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 26, 2006 23:15:27 GMT 1
Nu är poängligan för kvalet också inlagd på khk.se Kellman är KUNG! Oskar i så fall min kung Bäst både i serie o i kval Driver ni med mig? Han var en skugga av sitt tidiga jag!!!
|
|
|
Post by fun on Apr 27, 2006 7:27:04 GMT 1
Oskar i så fall min kung Bäst både i serie o i kval Driver ni med mig? Han var en skugga av sitt tidiga jag!!! Mats gjorde fler mål. Så om det är det som räknas så. (Mats 8+2, Oskar 5+3 i kvalet). Hade Oskar inte deltagit i det defensiva jobbet hade han säkert vunnit p-ligan Men tex Oskar o Clarre med flera slet häcken av sig i det defensiva jobbet och var konstruktiva framåt. Dvs tvåvägsspelare.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 27, 2006 7:52:12 GMT 1
Claesson var liksom Kellman en av de som trädde fram när det behövdes....och som jag JÄMT tjatar om...ALLA behöver inte vara ÖVERALLT på banan....(läs Göran Hall....Stabel... )
|
|
|
Post by fun on Apr 27, 2006 7:57:51 GMT 1
Claesson var liksom Kellman en av de som trädde fram när det behövdes....och som jag JÄMT tjatar om...ALLA behöver inte vara ÖVERALLT på banan....(läs Göran Hall....Stabel... ) I div3 kan det fungera att ha det så.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 27, 2006 8:02:45 GMT 1
Och NHL....men inte i 2an?
|
|
|
Post by fun on Apr 27, 2006 8:12:29 GMT 1
Och NHL....men inte i 2an? Är ingen expert på NHL. Möjligt att man där håller sig med spelare som enbart spelar power resp boxplay eller bara glider omkring när egna laget tappat puck. Jag jämförde med svensk hockey. Jag har inget emot rollspelare. Men det man kan begära av alla är att de gör sitt jobb i egen zon.
|
|