|
Post by qALLAHAN on Apr 27, 2006 8:40:24 GMT 1
Snabba kontringsspelare ska hålla sig borta från egen zon...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 27, 2006 16:11:14 GMT 1
Tänk er "Nyllet" i egen zon... huva... ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 27, 2006 16:23:43 GMT 1
Utmärkt exempel på vad jag sagt....liiite högre nivå än div 3....
|
|
|
Post by HF on Apr 27, 2006 19:14:22 GMT 1
Stabel stabel stabel, Mr C:s favorit. Den bäste av dom bästa en utmärkt offensiv spelare som man inte kunde vara utan enligt C. Vi andra som såg genom Stabel sågar du vid fotknölarna. Vi tillåter inte artister, säger du. Vi andra säger att han bara spelade för sig själv och sina poäng. Oj vad förbannad du blir då! Du tycker då att vi är emot offensiva rollspelare. Snälla Mr C kan du förklara för oss okunniga varför en spelande tränare som är enligt dig är en offensiv rollspelare och som enligt har all rätt i världen att fiska i offensiv mittzon. Varför detta geni sätter in sig själv i spel tre mot fem och även då ligger och lurar på egen blå i stället för att hjälpa till i försvarsarbetet? Kanske detta GENI tänkte hockey på ett helt annat sätt än övriga hockeyvärlden, eller kanske var det så att geniet bara fiskade poäng som såg bra ut i statistiken så att han kunde få någonstans att spela året efter.
Jag ser gärna också en offensiv rollspelare men skillnaden på dig och mig är att jag vill att den rollspelaren ska vara en lagspelare. Med lagspelare i detta fallet menar jag inte en som sliter över hela banan utan en som gör målen för laget inte för sig själv. Lagspelaren blir glad för lagets skull när han gör mål inte för sin egna statistik. Stabel spelade bara för sig själv och i min bok var han inte värd vatten!
|
|
|
Post by newman on Apr 27, 2006 20:02:03 GMT 1
Word på den hogan. Precis en sådan spelar är Mr: Hall!!! en i min smak helt enkelt!
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 27, 2006 20:35:50 GMT 1
Word på den hogan. Precis en sådan spelar är Mr: Hall!!! en i min smak helt enkelt!
|
|
|
Post by pirre on Apr 27, 2006 21:27:28 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 27, 2006 21:31:44 GMT 1
|
|
|
Post by newman on Apr 27, 2006 22:40:42 GMT 1
fan vad posetiva ni är..skithögar
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 27, 2006 22:45:53 GMT 1
Claesson var liksom Kellman en av de som trädde fram när det behövdes....och som jag JÄMT tjatar om...ALLA behöver inte vara ÖVERALLT på banan....(läs Göran Hall....Stabel... ) När det behövs...hmm tänk om alla glidit runt i serielunken
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 27, 2006 22:56:44 GMT 1
Stabel stabel stabel, Mr C:s favorit. Den bäste av dom bästa en utmärkt offensiv spelare som man inte kunde vara utan enligt C. Vi andra som såg genom Stabel sågar du vid fotknölarna. Vi tillåter inte artister, säger du. Vi andra säger att han bara spelade för sig själv och sina poäng. Oj vad förbannad du blir då! Du tycker då att vi är emot offensiva rollspelare. Snälla Mr C kan du förklara för oss okunniga varför en spelande tränare som är enligt dig är en offensiv rollspelare och som enligt har all rätt i världen att fiska i offensiv mittzon. Varför detta geni sätter in sig själv i spel tre mot fem och även då ligger och lurar på egen blå i stället för att hjälpa till i försvarsarbetet? Kanske detta GENI tänkte hockey på ett helt annat sätt än övriga hockeyvärlden, eller kanske var det så att geniet bara fiskade poäng som såg bra ut i statistiken så att han kunde få någonstans att spela året efter. Jag ser gärna också en offensiv rollspelare men skillnaden på dig och mig är att jag vill att den rollspelaren ska vara en lagspelare. Med lagspelare i detta fallet menar jag inte en som sliter över hela banan utan en som gör målen för laget inte för sig själv. Lagspelaren blir glad för lagets skull när han gör mål inte för sin egna statistik. Stabel spelade bara för sig själv och i min bok var han inte värd vatten! Ingen ville ha honom heller www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=33494German amateur league......snacka om statskåt ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 27, 2006 23:50:42 GMT 1
HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!HALL!!!
|
|
|
Post by newman on Apr 28, 2006 8:59:50 GMT 1
Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!Hall!!!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 28, 2006 10:01:00 GMT 1
Vi behöver ingen Hall vi har en ARENA!!!!!
|
|
peppar
Björnligan
Ettan!! :D
|
Post by peppar on Apr 28, 2006 10:04:46 GMT 1
Vi behöver ingen Hall vi har en ARENA!!!!! haha bra sagt
|
|