|
Post by Loppan on Oct 30, 2006 13:56:49 GMT 1
det va en klen domare.. men sen e frågan va du skrek loppan ;D ;D Jag vet vad hon skrek! Det har ropats värre saker i TAR Jag har som ungdomsmamma blivit rapporterad o får ej vistas i Gislaveds lagård......Gå in o läs på Gislaveds ungdomsida.....Dom är blåsta däruppe o ljuger som fan.........jag står för vad jag sa o tycker, har skrikit likadant i många ishallar men aldrig blivit utvisad o vad skriks inte på andra lags matcher....Nä ,nu är Loppan uppretad.........
|
|
|
Post by pirre on Oct 30, 2006 15:38:10 GMT 1
Jag vet vad hon skrek! Det har ropats värre saker i TAR Jag har som ungdomsmamma blivit rapporterad o får ej vistas i Gislaveds lagård......Gå in o läs på Gislaveds ungdomsida.....Dom är blåsta däruppe o ljuger som fan.........jag står för vad jag sa o tycker, har skrikit likadant i många ishallar men aldrig blivit utvisad o vad skriks inte på andra lags matcher....Nä ,nu är Loppan uppretad......... Nu får tantlilla lugna ner sig lite!! Man får passa sig på ungdomsmatcher för där läggs ju grunden till framtidens spelare och supportrar! Vi i blackbugs skulle aaaaaaaaaaaldrig skrika de ord du brukar häva ur dig ;D typ ehhh fbk etc etc ;D
|
|
|
Post by HF on Oct 30, 2006 16:57:39 GMT 1
Jag vet vad hon skrek! Det har ropats värre saker i TAR Jag har som ungdomsmamma blivit rapporterad o får ej vistas i Gislaveds lagård......Gå in o läs på Gislaveds ungdomsida.....Dom är blåsta däruppe o ljuger som fan.........jag står för vad jag sa o tycker, har skrikit likadant i många ishallar men aldrig blivit utvisad o vad skriks inte på andra lags matcher....Nä ,nu är Loppan uppretad......... Själv tycker jag du är patetisk. DU har gnäll på en massa olika lag att ledare och föräldrar beter sig som svin och sen är du ett själv....
|
|
|
Post by Loppan on Oct 30, 2006 22:02:01 GMT 1
Jag har som ungdomsmamma blivit rapporterad o får ej vistas i Gislaveds lagård......Gå in o läs på Gislaveds ungdomsida.....Dom är blåsta däruppe o ljuger som fan.........jag står för vad jag sa o tycker, har skrikit likadant i många ishallar men aldrig blivit utvisad o vad skriks inte på andra lags matcher....Nä ,nu är Loppan uppretad......... Själv tycker jag du är patetisk. DU har gnäll på en massa olika lag att ledare och föräldrar beter sig som svin och sen är du ett själv.... Du är söt du oxå....Vet inte vem du är eller om du har barn, men du hade nog reagerat likadant......ni har fått god kritik av tränarna i Diö....Halmstads supportrarna va värre än ni....
|
|
|
Post by pirre on Oct 31, 2006 13:14:50 GMT 1
Själv tycker jag du är patetisk. DU har gnäll på en massa olika lag att ledare och föräldrar beter sig som svin och sen är du ett själv.... Du är söt du oxå....Vet inte vem du är eller om du har barn, men du hade nog reagerat likadant......ni har fått god kritik av tränarna i Diö....Halmstads supportrarna va värre än ni.... Det var hemskt va du var ilsken av dig! Va glad åt att du slipper åka till gislaved fler gånger istället! ;D
|
|
|
Post by Loppan on Oct 31, 2006 21:18:52 GMT 1
Du är söt du oxå....Vet inte vem du är eller om du har barn, men du hade nog reagerat likadant......ni har fått god kritik av tränarna i Diö....Halmstads supportrarna va värre än ni.... Det var hemskt va du var ilsken av dig! Va glad åt att du slipper åka till gislaved fler gånger istället! ;D Ej ilsken, irriterad...Men det går över,om inget annat så till den 10 nov, ses vi då?
|
|
|
Post by HF on Oct 31, 2006 21:59:27 GMT 1
Själv tycker jag du är patetisk. DU har gnäll på en massa olika lag att ledare och föräldrar beter sig som svin och sen är du ett själv.... Du är söt du oxå....Vet inte vem du är eller om du har barn, men du hade nog reagerat likadant......ni har fått god kritik av tränarna i Diö....Halmstads supportrarna va värre än ni.... Både Mörrum och Kalmar har fått skit av dig innan och nu i Gislaved....utkastad från en ungdomsmatch...ja herregud...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 31, 2006 23:49:13 GMT 1
Det var hemskt va du var ilsken av dig! Va glad åt att du slipper åka till gislaved fler gånger istället! ;D Ej ilsken, irriterad...Men det går över,om inget annat så till den 10 nov, ses vi då? Det gör vi Loppan ... Loppan = HOKIMAMMA Nr 1 ;D ;D
|
|
|
Post by pirre on Nov 1, 2006 7:08:24 GMT 1
Jag vet vad hon skrek! Det har ropats värre saker i TAR Jag har som ungdomsmamma blivit rapporterad o får ej vistas i Gislaveds lagård......Gå in o läs på Gislaveds ungdomsida.....Dom är blåsta däruppe o ljuger som fan.........jag står för vad jag sa o tycker, har skrikit likadant i många ishallar men aldrig blivit utvisad o vad skriks inte på andra lags matcher....Nä ,nu är Loppan uppretad......... Tycker att som förälder på en ungdomsmatch ska föregå med gott exempel och visa sina barn hur man ska bete sig! Åker omkring på många fotboll/innebandymatcher med mina barn och hör tyvärr många föräldrar/ledare föra ett väldigt dåligt språk ibland spelare/publik! Tycker även vi vuxna som är med som åskådare tex på KHK´s matcher ska visa att vi är ett föredömme för våra barn och få stopp på vissa icke väl valda ord som skriks ibland! Vi ska bli den bästa klacken i södra hokisverige!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 1, 2006 8:41:43 GMT 1
Jag har som ungdomsmamma blivit rapporterad o får ej vistas i Gislaveds lagård......Gå in o läs på Gislaveds ungdomsida.....Dom är blåsta däruppe o ljuger som fan.........jag står för vad jag sa o tycker, har skrikit likadant i många ishallar men aldrig blivit utvisad o vad skriks inte på andra lags matcher....Nä ,nu är Loppan uppretad......... Tycker att som förälder på en ungdomsmatch ska föregå med gott exempel och visa sina barn hur man ska bete sig! Åker omkring på många fotboll/innebandymatcher med mina barn och hör tyvärr många föräldrar/ledare föra ett väldigt dåligt språk ibland spelare/publik! Tycker även vi vuxna som är med som åskådare tex på KHK´s matcher ska visa att vi är ett föredömme för våra barn och få stopp på vissa icke väl valda ord som skriks ibland! Vi ska bli den bästa klacken i södra hokisverige!! Bara att instämma. Låter som blackbugs inspirerar av Fröundas GOA GUBBAR och Elfsborgs GULIGANER. Bra i så fall
|
|
|
Post by Loppan on Nov 2, 2006 21:30:30 GMT 1
Jag har som ungdomsmamma blivit rapporterad o får ej vistas i Gislaveds lagård......Gå in o läs på Gislaveds ungdomsida.....Dom är blåsta däruppe o ljuger som fan.........jag står för vad jag sa o tycker, har skrikit likadant i många ishallar men aldrig blivit utvisad o vad skriks inte på andra lags matcher....Nä ,nu är Loppan uppretad......... Tycker att som förälder på en ungdomsmatch ska föregå med gott exempel och visa sina barn hur man ska bete sig! Åker omkring på många fotboll/innebandymatcher med mina barn och hör tyvärr många föräldrar/ledare föra ett väldigt dåligt språk ibland spelare/publik! Tycker även vi vuxna som är med som åskådare tex på KHK´s matcher ska visa att vi är ett föredömme för våra barn och få stopp på vissa icke väl valda ord som skriks ibland! Vi ska bli den bästa klacken i södra hokisverige!! Du är söt du oxå....Som sagt blanda inte in mig bland andra föräldrar som står o gapar o skriker det kan Sarre intyga.. att jag inte gör, detta var ett undantag......Ungarna får stå för sitt och URSÄKTA för man yttrade om detta här på forumet....Och tack för svaret på sms YB
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 29, 2008 10:17:59 GMT 1
|
|
|
Post by mace on Oct 29, 2008 12:40:53 GMT 1
?
|
|
|