|
Post by qALLAHAN on Oct 18, 2006 19:07:15 GMT 1
Det går att städa UTAN att utplåna....fy fan...läge att hålla sig borta från detta censurforum....lycka till HF...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 18, 2006 19:15:37 GMT 1
Det går att städa UTAN att utplåna....fy fan...läge att hålla sig borta från detta censurforum....lycka till HF... Japp Hallordern åkte med vilket är bra. men alla kritiska synpunkter om Fusk o valsvek åkte med också
|
|
|
Post by newman on Oct 18, 2006 19:33:54 GMT 1
Jepp. känns som det är läge att dra till andra jaktmarker nu när Du fått HF att städa med den stora kvasten.....SKANDAL är väl ett milt uttryck i detta fall. Ang. Hall Orden så Kommer den att fortsätta på ett eller annat vis..va så säker. Så ta inte ut något i förskott. Jag uppmanar fler att följa oss. Så kan Ni sitta o klappa varandra i ryggen. En klubb för inbördes beundran! Tack för Mig...Äldste Broder Newman Af Hall Orden No:1 Anno:2006
|
|
|
Post by Mrfrog on Oct 18, 2006 19:51:42 GMT 1
fan vad gött med stor städning bra jobbat HF!!!!
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 18, 2006 20:37:09 GMT 1
fan vad gött med stor städning bra jobbat HF!!!! Helt underbart! Det var på tiden. Stackars Newman... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 19, 2006 8:04:56 GMT 1
Jepp. känns som det är läge att dra till andra jaktmarker nu när Du fått HF att städa med den stora kvasten.....SKANDAL är väl ett milt uttryck i detta fall. Ang. Hall Orden så Kommer den att fortsätta på ett eller annat vis..va så säker. Så ta inte ut något i förskott. Jag uppmanar fler att följa oss. Så kan Ni sitta o klappa varandra i ryggen. En klubb för inbördes beundran! Tack för Mig...Äldste Broder Newman Af Hall Orden No:1 Anno:2006 Det är ju det jag bett dig göra hela tiden. Föra Hall-orderns diskussioner viaa , mail msn eller nåt annat sätt
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 19, 2006 14:57:19 GMT 1
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 19, 2006 15:40:12 GMT 1
Det kommer att snackas HOKI o all annan dynga skall granskas nitiskt ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Loppan on Oct 19, 2006 16:10:42 GMT 1
Det går att städa UTAN att utplåna....fy fan...läge att hålla sig borta från detta censurforum....lycka till HF... Gud va tråkigt erat forum har blivit, acceptera ni supportrar detta?......Om allt annat ska hållas borta hoppas jag man slipper läsa om moderatsporten golf oxå och dess moddepojkar i rikstan......Hoppas HF håller sig själv till ämnena han valt behålla...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 19, 2006 16:50:06 GMT 1
Jepp. känns som det är läge att dra till andra jaktmarker nu när Du fått HF att städa med den stora kvasten.....SKANDAL är väl ett milt uttryck i detta fall. Ang. Hall Orden så Kommer den att fortsätta på ett eller annat vis..va så säker. Så ta inte ut något i förskott. Jag uppmanar fler att följa oss. Så kan Ni sitta o klappa varandra i ryggen. En klubb för inbördes beundran! Tack för Mig...Äldste Broder Newman Af Hall Orden No:1 Anno:2006 Ja, det är en idé att starta ett nytt forum för "hallordens" medlemmar. Där ni kan hålla på med inbördes beundran på sandlådnivå utan att någon bryr sig.
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 19, 2006 19:55:16 GMT 1
Tycker det är både SKANDAL och tråkigt...varför ta bort alla trådar som faktiskt hör till ämnet?
|
|
|
Post by HF on Oct 19, 2006 20:12:28 GMT 1
Det går att städa UTAN att utplåna....fy fan...läge att hålla sig borta från detta censurforum....lycka till HF... Gud va tråkigt erat forum har blivit, acceptera ni supportrar detta?......Om allt annat ska hållas borta hoppas jag man slipper läsa om moderatsporten golf oxå och dess moddepojkar i rikstan......Hoppas HF håller sig själv till ämnena han valt behålla... onej det är ok att starta nya trådar, men de flesta trådar handlade om annat än ämnet. Om nån vill snacka golf i nån tråd i DC så är det ok och om nån vill snacka bowling så är det lika ok. Grejen är den att det behövdes rensas och om nån känner att jag trampat er på tårna svälj det. Det handlade inte om nån censur av ämnen, bara en rensning.
|
|
|
Post by sollet on Oct 20, 2006 16:26:32 GMT 1
Gud va tråkigt erat forum har blivit, acceptera ni supportrar detta?......Om allt annat ska hållas borta hoppas jag man slipper läsa om moderatsporten golf oxå och dess moddepojkar i rikstan......Hoppas HF håller sig själv till ämnena han valt behålla... onej det är ok att starta nya trådar, men de flesta trådar handlade om annat än ämnet. Om nån vill snacka golf i nån tråd i DC så är det ok och om nån vill snacka bowling så är det lika ok. Grejen är den att det behövdes rensas och om nån känner att jag trampat er på tårna svälj det. Det handlade inte om nån censur av ämnen, bara en rensning. VAD HÄNDE MED BRUTUS?!?
|
|
|
Post by HF on Oct 20, 2006 20:49:48 GMT 1
onej det är ok att starta nya trådar, men de flesta trådar handlade om annat än ämnet. Om nån vill snacka golf i nån tråd i DC så är det ok och om nån vill snacka bowling så är det lika ok. Grejen är den att det behövdes rensas och om nån känner att jag trampat er på tårna svälj det. Det handlade inte om nån censur av ämnen, bara en rensning. VAD HÄNDE MED BRUTUS?!? Rensad, filead och klar att serveras...
|
|
|
Post by Sudden on Oct 20, 2006 23:42:13 GMT 1
Det går att städa UTAN att utplåna....fy fan...läge att hålla sig borta från detta censurforum....lycka till HF... Håller med... Med Tanke på den nya regeringen som har visat att det är helt ok med svartjobb, så har jag har haft fullt upp. Har inte hunnit kolla här på en hel vecka. Va F*N har hänt?
|
|