|
Post by qALLAHAN on Oct 31, 2008 11:41:58 GMT 1
Glädjedödare...
|
|
|
Post by HF on Oct 31, 2008 18:15:18 GMT 1
Var någonstans har du läst att Lundström skulle vara tillfrågad?
|
|
|
Post by dragskott on Oct 31, 2008 18:21:09 GMT 1
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 29, 2009 13:13:54 GMT 1
Denna tråd är mer aktuell än någonsin!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 29, 2009 16:02:00 GMT 1
Haha....räcker snart med denna tråden... Känns lite komiskt med all skit jag fått, för att ha rätt...
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 29, 2009 16:08:29 GMT 1
Haha....räcker snart med denna tråden... Känns lite komiskt med all skit jag fått, för att ha rätt... Tråden i sig har legat och pyrt länge och igår var det en riktig gnistbildning och krutdurken flög i luften. Irriterad har man varit ofta men efter detta är besvikelsen enorm. Lindfors kommenterade även kanadicken i intervjun, att han kommit in och gett bra energi i laget. Den energin hade inte varit helt fel här.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 29, 2009 16:13:22 GMT 1
Vet inte vad som passar in här....
Tramset gör mig spyfärdig...inte ett lag i hela Sverige lär vara så svårt att passa in i...undrar om det är laget eller den nya spelaren som är orsaken...
TAIF-kompisarna i laget, kanske har bett Tobbe att inte värva, för de vill ha sin plats. Likaså har de väl sagt så till Micke, varpå han ställer över Rådde och Sibbe...
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 29, 2009 16:20:06 GMT 1
Vet inte vad som passar in här.... Tramset gör mig spyfärdig...inte ett lag i hela Sverige lär vara så svårt att passa in i...undrar om det är laget eller den nya spelaren som är orsaken... TAIF-kompisarna i laget, kanske har bett Tobbe att inte värva, för de vill ha sin plats. Likaså har de väl sagt så till Micke, varpå han ställer över Rådde och Sibbe... Av tre backar i PP spel tycks inte Valli ens platsa heller
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 29, 2009 16:21:26 GMT 1
Haha....räcker snart med denna tråden... Känns lite komiskt med all skit jag fått, för att ha rätt... Tråden i sig har legat och pyrt länge och igår var det en riktig gnistbildning och krutdurken flög i luften. Irriterad har man varit ofta men efter detta är besvikelsen enorm. Lindfors kommenterade även kanadicken i intervjun, att han kommit in och gett bra energi i laget. Den energin hade inte varit helt fel här. Ja, Henning var väl inne på den linjen för några veckor sedan när han sade att KHk kanske behövde några målskyttar.
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 29, 2009 16:26:19 GMT 1
Tråden i sig har legat och pyrt länge och igår var det en riktig gnistbildning och krutdurken flög i luften. Irriterad har man varit ofta men efter detta är besvikelsen enorm. Lindfors kommenterade även kanadicken i intervjun, att han kommit in och gett bra energi i laget. Den energin hade inte varit helt fel här. Ja, Henning var väl inne på den linjen för några veckor sedan när han sade att KHk kanske behövde några målskyttar. T.o.m Nilsson själv sa ju i tidningen efter någon match att det saknas målskyttar. Vad hände--- ingenting! Fanns ingen på hela marknaden som passade in i denna unika profil.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 29, 2009 16:26:48 GMT 1
Slut på kontot ?
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 29, 2009 16:35:34 GMT 1
|
|
|
Post by dejan on Jan 29, 2009 16:53:07 GMT 1
Vet inte vad som passar in här.... Tramset gör mig spyfärdig...inte ett lag i hela Sverige lär vara så svårt att passa in i...undrar om det är laget eller den nya spelaren som är orsaken... TAIF-kompisarna i laget, kanske har bett Tobbe att inte värva, för de vill ha sin plats. Likaså har de väl sagt så till Micke, varpå han ställer över Rådde och Sibbe... Det kan ju vara så att man letar efter spelare med samma storlek i skridskorna så man slipper köpa nya när man byter spelare,det låter kanske konstigt men jag kommer inte på en bättre förklaring.
|
|
|
Post by tof on Jan 29, 2009 22:22:02 GMT 1
Om man ser till vad tråden heter så måste väl en av de stora skandalerna vara att inte ha spelat Sirbäck under hela säsongen oavsett om vissa har skrivit att han själv varit lite "bångstyrig" av sig vem vet det kanske är en sådan spelare vi SKA ha på isen och RÅDDE vad ska jag säga SKANDAL men det måste vara skönt för honom att få beröm trots att han är i Kalinge. Har hört att han är en jävligt jobbig spelare att möta.
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 23, 2009 17:57:36 GMT 1
Lugnt i denna tråd men en skandal är att det var länge sedan vi fick ett reportage av Bagdad Bob och följslagaren Kemiske Ali!
|
|