|
Post by HF on Feb 25, 2009 7:28:26 GMT 1
Mycket märkligt att alla dessa experter från de andra klubbarna inte skriver här längre.
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 25, 2009 7:41:42 GMT 1
Mycket märkligt att alla dessa experter från de andra klubbarna inte skriver här längre. Är vi inte tillräckligt med experter här
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 25, 2009 8:18:36 GMT 1
Mycket märkligt att alla dessa experter från de andra klubbarna inte skriver här längre. Är vi inte tillräckligt med experter här Fanns bara 2st och nu är det endast en kvar. CSI håller på att undersöka det mystiska försvinnandet av hts!
|
|
|
Post by chilipulver on Feb 25, 2009 22:15:46 GMT 1
Han har inte försvunnit! Han är här nånstans och spionerar och läser om vi skriver om honom!! Han hade säkert planerat sitt försvinnande noggrant. 9999 inlägg - sen borta! Samtidigt som han försvann registrerades en ny användare = pcm Tre bokstäver som säkert betyder nåt med hts-humor! Ska vi starta en oneandonly-tävling. Hitta HTS nya PROFIL !!!!! VINN jätte- POTTEN med PENGAR
!
|
|
|
Post by mannen on Feb 25, 2009 23:13:49 GMT 1
tror han har kraftwerk som guest här på forumet
|
|
|
Post by HF on Feb 26, 2009 8:50:25 GMT 1
Han har inte försvunnit! Han är här nånstans och spionerar och läser om vi skriver om honom!! Han hade säkert planerat sitt försvinnande noggrant. 9999 inlägg - sen borta! Samtidigt som han försvann registrerades en ny användare = pcm Tre bokstäver som säkert betyder nåt med hts-humor! Ska vi starta en oneandonly-tävling. Hitta HTS nya PROFIL !!!!! VINN jätte- POTTEN med PENGAR
! Är du OAO?
|
|
|
Post by dockan on Feb 26, 2009 8:53:33 GMT 1
Hahaha..Ja vad blev han av?? Översprungen på Kalmartravet månne... Många ideer, men vad hände sen?
|
|
|
Post by chilipulver on Feb 26, 2009 9:20:50 GMT 1
tror han har kraftwerk som guest här på forumet Ja, han hade nog kraftwerk som registrerad profil. När han sen raderade sin profil så ligger alla "citat" kvar med kraftwerk som nick.
|
|
|
Post by chilipulver on Feb 26, 2009 9:26:28 GMT 1
! Är du OAO? Haha , nej ser du likheter eller?
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Feb 27, 2009 0:22:30 GMT 1
Tror han dyker upp som Olof Lokatt inom snar framtid.
|
|
|
Post by #72 Foppa on May 8, 2009 18:11:55 GMT 1
Newest Member: Rickard "Charlie" Karlsson
Välkommen tillbaka!!!
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on May 8, 2009 19:12:34 GMT 1
Newest Member: Rickard "Charlie" Karlsson Välkommen tillbaka!!! Tack Kungen!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 8, 2009 19:18:57 GMT 1
Varmt välkommen tillbaka, du har varit saknad. Hoppas att du börjar skriva lite igen.
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on May 8, 2009 20:55:13 GMT 1
Varmt välkommen tillbaka, du har varit saknad. Hoppas att du börjar skriva lite igen. Tack du gamle Järnbyxa! Jag har bett om att förändra min roll lite i klubben. Trivs bäst på gräsrotsnivå. Där känns hockeyn mera levande. Gillar att sälja mina jämrans programblad och tjabba med folk. Gillat doften av svett och ljudet av en nyslipad skridsko som knäcker i isen. Det är hockey för mig. Vild och vacker. Så visst ska det skrivas lite. Är riktigt sugen på att bli påhoppad. Mr C. Glenlivet Nadurra. Mmm... Har hittat en choklad med havssalt i (som att sitta och se en solnedgång utanför Torhamn). Stämmer 100% tillsammans med Nadurra.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 8, 2009 21:00:07 GMT 1
Haha...märkligt....jag har en oöppnad paket Lindt choklad med havssalt på TV-bordet! Känner dock tyvärr ej till Nadurran... kanske ska gå till stranden inatt...med Ardbeg och salt choklad....
|
|