|
Post by HF on Oct 24, 2006 7:17:31 GMT 1
1 Staff Member, 1 Member, 4 Guests. Most users online was 62, Mar 9, 2006, 20:48 HF, mongoape Newman,Callahan,JJB och YB
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 24, 2006 10:30:15 GMT 1
Kan inte vara JJB han var inne innan i dag o då var det fortfarande 4 gäster ...
|
|
|
Post by Les Paul on Oct 24, 2006 13:22:15 GMT 1
Kan vara jag. Jag är ofta OFF.
|
|
|
Post by Brutus on Oct 24, 2006 21:27:08 GMT 1
Kan vara jag. Jag är ofta OFF. Jo de.....
|
|
|
Post by HF on Oct 25, 2006 12:05:59 GMT 1
1 Staff Member, 1 Member, 4 Guests. Most users online was 62, Mar 9, 2006, 20:48 HF, mongoape Newman,Callahan,JJB och YB
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 27, 2006 10:16:44 GMT 1
2 Members, 5 Guests. Most users online was 62, Mar 9, 2006, 8:48pm Micke "polle" Pålsson, [glow=red,2,300]Jean-Jacques Burnel[/glow] Välkommen tillbaka JJB
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 27, 2006 10:29:18 GMT 1
Tillbaka? Jag har aldrig varit borta.
Tycker bara att glädjen att skriva här försvunnit. Folk engagerar sig, gör trådar, skriver inlägg, försöker få till träffar med supportrar från andra städer, lägger upp mediafiler etc. etc. etc. Sen kommer det nån översittare och bara plockar bort allting. Skittråkigt.
Men nu har ju ni andra chansen att snacka ishockey, dyrka klubben och förtala Hall fullt ut. Utan mothugg. Ta den!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 27, 2006 10:39:16 GMT 1
Tillbaka? Jag har aldrig varit borta. Tycker bara att glädjen att skriva här försvunnit. Folk engagerar sig, gör trådar, skriver inlägg, försöker få till träffar med supportrar från andra städer, lägger upp mediafiler etc. etc. etc. Sen kommer det nån översittare och bara plockar bort allting. Skittråkigt. Men nu har ju ni andra chansen att snacka ishockey, dyrka klubben och förtala Hall fullt ut. Utan mothugg. Ta den! Synd att du är bitter. Saknar dig faktiskt på forumet. Men en del har ju hindrats skriva här ;D Du har ju förmånen att själv välja Men jag förstår inte varför just bara "KHK-kritikerna" som tappat sugen pga HF's rensning. Den har väl drabbat alla ! Så det sambandet har jag svårt att förstå
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 27, 2006 11:11:40 GMT 1
Tillbaka? Jag har aldrig varit borta. Tycker bara att glädjen att skriva här försvunnit. Folk engagerar sig, gör trådar, skriver inlägg, försöker få till träffar med supportrar från andra städer, lägger upp mediafiler etc. etc. etc. Sen kommer det nån översittare och bara plockar bort allting. Skittråkigt. Men nu har ju ni andra chansen att snacka ishockey, dyrka klubben och förtala Hall fullt ut. Utan mothugg. Ta den! Så det är de enda som newman och co. har pysslat med, du missade ca. 2000 spam och annat trams eller bortser du från det?
|
|
|
Post by HF on Oct 27, 2006 12:42:51 GMT 1
Tillbaka? Jag har aldrig varit borta. Tycker bara att glädjen att skriva här försvunnit. Folk engagerar sig, gör trådar, skriver inlägg, försöker få till träffar med supportrar från andra städer, lägger upp mediafiler etc. etc. etc. Sen kommer det nån översittare och bara plockar bort allting. Skittråkigt. Men nu har ju ni andra chansen att snacka ishockey, dyrka klubben och förtala Hall fullt ut. Utan mothugg. Ta den! ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 27, 2006 16:41:18 GMT 1
Tillbaka? Jag har aldrig varit borta. Tycker bara att glädjen att skriva här försvunnit. Folk engagerar sig, gör trådar, skriver inlägg, försöker få till träffar med supportrar från andra städer, lägger upp mediafiler etc. etc. etc. Sen kommer det nån översittare och bara plockar bort allting. Skittråkigt. Men nu har ju ni andra chansen att snacka ishockey, dyrka klubben och förtala Hall fullt ut. Utan mothugg. Ta den! Bra uttryckt....må dyrkandet fortsätta...och det vissa tycker kan vara kul bannlysas som pesten....och hts....jag vet att du drabbades....och är förvånad att du även i detta avseende fungerar som att hälla vatten på en gås.....precis som vanligt...
|
|
|
Post by HF on Oct 27, 2006 17:19:55 GMT 1
Tillbaka? Jag har aldrig varit borta. Tycker bara att glädjen att skriva här försvunnit. Folk engagerar sig, gör trådar, skriver inlägg, försöker få till träffar med supportrar från andra städer, lägger upp mediafiler etc. etc. etc. Sen kommer det nån översittare och bara plockar bort allting. Skittråkigt. Men nu har ju ni andra chansen att snacka ishockey, dyrka klubben och förtala Hall fullt ut. Utan mothugg. Ta den! Bra uttryckt....må dyrkandet fortsätta...och det vissa tycker kan vara kul bannlysas som pesten....och hts....jag vet att du drabbades....och är förvånad att du även i detta avseende fungerar som att hälla vatten på en gås.....precis som vanligt... ;D
|
|
|
Post by newman on Oct 27, 2006 18:59:43 GMT 1
Kan bara instämma broder JJB o Callahan... Men Wise verka vara av rätt virke. Skicka in en ansökan till Hall Orden så ska vi snabb behandla den.
Härligt o se att någon vågar ta fighten..... ang. ip påhopp om vem som spammar mest så finns det bara en........
|
|
|
Post by HF on Oct 27, 2006 19:07:05 GMT 1
Har ni tjurat färdigt nu..?
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
Det jag inte vet om hockey , det vet n?gon annan
|
Post by Frölunda on Oct 27, 2006 19:43:25 GMT 1
Kan bara instämma broder JJB o Callahan... Men Wise verka vara av rätt virke. Skicka in en ansökan till Hall Orden så ska vi snabb behandla den. Härligt o se att någon vågar ta fighten..... ang. ip påhopp om vem som spammar mest så finns det bara en........ Ja att wise beviljas medlemskap i Hall-ordern tar jag för givet På endats tre inlägg här så har han ju visat att han hör hemma där Hallorder?? Du vet inte var jag hör hemma din tomte!
|
|