|
Post by HF on Nov 17, 2006 12:46:33 GMT 1
Han gjorde det, han skrev det, nu gör han så, han gjorde ju det o s v....Kan ni inte agera som den ålder ni har och lämna förskolan?
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 17, 2006 12:49:26 GMT 1
Han gjorde det, han skrev det, nu gör han så, han gjorde ju det o s v....Kan ni inte agera som den ålder ni har och lämna förskolan? Bra skönt att höra atta samma regler gäller för alla i forumet oavsett om man är kompis med en viss person eller inte Jag kommer överhuvudtaget inte att nämna vissa forumid's eftersom det upprör speciellt en person så oerhört. Tycker dock att HF kunde sätta upp några enkla regler för vad som gäller på forumet. Sedan hoppaa jag , att som de flesta gör, bli bedömd efter VAD man skriver inte VEM som skriver
|
|
|
Post by HF on Nov 17, 2006 12:57:11 GMT 1
Han gjorde det, han skrev det, nu gör han så, han gjorde ju det o s v....Kan ni inte agera som den ålder ni har och lämna förskolan? Bra skönt att höra atta samma regler gäller för alla i forumet oavsett om man är kompis med en viss person eller inte Jag kommer överhuvudtaget inte att nämna vissa forumid's eftersom det upprör speciellt en person så oerhört. Tycker dock att HF kunde sätta upp några enkla regler för vad som gäller på forumet. Sedan hoppaa jag , att som de flesta gör, bli bedömd efter VAD man skriver inte VEM som skriver Du var inkluderad i mitt inlägg!!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 17, 2006 13:03:21 GMT 1
Bra skönt att höra atta samma regler gäller för alla i forumet oavsett om man är kompis med en viss person eller inte Jag kommer överhuvudtaget inte att nämna vissa forumid's eftersom det upprör speciellt en person så oerhört. Tycker dock att HF kunde sätta upp några enkla regler för vad som gäller på forumet. Sedan hoppaa jag , att som de flesta gör, bli bedömd efter VAD man skriver inte VEM som skriver Du var inkluderad i mitt inlägg!!!! Självklart ! Precis vad jag menade att lika regler gäller för alla. När det gällde "oavsett" om man är kompis med en visss pöerson" Så var det ingen av moderatorerna jag syftade på ...
|
|
|
Post by Brutus on Nov 20, 2006 16:31:18 GMT 1
Du var inkluderad i mitt inlägg!!!! Självklart ! Precis vad jag menade att lika regler gäller för alla. När det gällde "oavsett" om man är kompis med en visss pöerson" Så var det ingen av moderatorerna jag syftade på ... Vänner eller inte har väl ingen betydelse? Fakta om spel & spelare är vad som spelar roll. Missuppfattningar sker ständigt på detta forum då inläggen ofta inte läses till fullo. Att spekulera är säkert mkt roligt men ser man inte vad som händer på isen i vissa matcher utan förväntar sig att "alla" ska tycka att KHK är bäst på allt får man nog räkna m kritik. Alla HAR olika åsikter så långt är vi nog alla med. men att alltid berömma KHK för vinst & "hyffsat" spel tycker jag bara är löjligt. Jag får hela tiden kritik för min negativa sida, konstigt nog är alla som gladast här på forumet då KHK spelar hård men rättvis hockey & låter pucken göra jobbet. Alla är även glada då KHK vräker in mål, vilket dom ju verkar göra mest hela tiden då LAGMASKINEN jag förespråkar fungerar fullt ut..
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 20, 2006 21:22:47 GMT 1
Självklart ! Precis vad jag menade att lika regler gäller för alla. När det gällde "oavsett" om man är kompis med en visss pöerson" Så var det ingen av moderatorerna jag syftade på ... Vänner eller inte har väl ingen betydelse? Fakta om spel & spelare är vad som spelar roll... Instämmer till 100%. Kul att det finns fler som går på VAD som skrivs inte VEM som skriver
|
|
|
Post by Brutus on Nov 22, 2006 12:44:41 GMT 1
Vänner eller inte har väl ingen betydelse? Fakta om spel & spelare är vad som spelar roll... Instämmer till 100%. Kul att det finns fler som går på VAD som skrivs inte VEM som skriver Va det därför du raderade mitt inlägg då du Q helheten?haha ;D
|
|
|
Post by dragskott on Jan 11, 2007 15:26:17 GMT 1
På tal om lärare...
Hur blir det med ett Hockeygymnasium i Karlskrona?
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Jan 11, 2007 17:26:11 GMT 1
På tal om lärare... Hur blir det med ett Hockeygymnasium i Karlskrona? Det enda jag vet är att det är lagt på is. ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 11, 2007 22:36:46 GMT 1
Är det inte dax att ta upp det igen nu när Hockeyn är het i denna staden igen
|
|
|
Post by climber on Jan 17, 2007 18:50:02 GMT 1
så länge di blaua femklövet har makten kommer det väl inte att bli så:=((
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 17, 2007 23:51:48 GMT 1
så länge di blaua femklövet har makten kommer det väl inte att bli så:=(( I dagens moderatsamhälle..... ;D ;D kan vad som helst hända!
|
|
|
Post by climber on Jan 18, 2007 1:01:39 GMT 1
så länge di blaua femklövet har makten kommer det väl inte att bli så:=(( I dagens moderatsamhälle..... ;D ;D kan vad som helst hända! Börjar ju riktigt bra med att dra in dem 20 mille som var planerade ut till arenan
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 18, 2007 16:29:35 GMT 1
Ut med packet !
|
|
|
Post by Brutus on Jan 18, 2007 18:02:20 GMT 1
I dagens moderatsamhälle..... ;D ;D kan vad som helst hända! Börjar ju riktigt bra med att dra in dem 20 mille som var planerade ut till arenan Surt m att dessa pengar drogs in ja.. Ska man reparera ett bidragsberoende snartUland så måste man börja någon stans tyvärr! Hoppas bara det nu går till skolor barn & äldre. Man kan inte längre snacka om välfärd & att "alla ska med". Välfärd är ett bra ord men betyder det att dom som har hög lön & slickar rätt röv ska få mer? Knappast! Något MÅSTE göras! Barnen får dela på läromedel, äldre står fortf i kö för sjukvård osv. Att visa ett snyggt yttre kan vem som hellst m stor trut & mutor att sprida...
|
|