|
Post by kraftwerk on Apr 22, 2007 20:16:11 GMT 1
|
|
|
Post by anticonnie on Apr 22, 2007 21:42:36 GMT 1
Du kanske ska lägga ner hockeyn nu i sommar men vi i BB jobbar för högtryck för att vi ska vara förberedda när hockeyn drar igång!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 22, 2007 21:47:29 GMT 1
Knappt jag vill ha nån sommar...vill ju bara ha hockeypremiär....men visst, hts....sola inte för mycket...det är farligt...
|
|
|
Post by Jojkrider on Apr 23, 2007 6:46:45 GMT 1
Finns ju inlies serier för de som inte kan hålla sig till hösten
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 23, 2007 7:30:39 GMT 1
Knappt jag vill ha nån sommar...vill ju bara ha hockeypremiär....men visst, hts....sola inte för mycket...det är farligt... Du får lägga dig i frysboxen. Men glöm inte att någon tinar upp dig i mitten av augusti
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 23, 2007 7:33:05 GMT 1
Knappt jag vill ha nån sommar...vill ju bara ha hockeypremiär....men visst, hts....sola inte för mycket...det är farligt... Du får lägga dig i frysboxen. Men glöm inte att någon tinar upp dig i mitten av augusti Gissar att du helst inte tinar upp mig... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 23, 2007 7:35:19 GMT 1
Du får lägga dig i frysboxen. Men glöm inte att någon tinar upp dig i mitten av augusti Gissar att du helst inte tinar upp mig... ;D Jag öppnar frysboxen i slutet av mars. Sen får du det stressigt att läsa ikapp vad som hänt
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 23, 2007 7:43:50 GMT 1
Hmm...eftersom Silly nästan är slut i K-na innan den börjat på alla andra ställen...så har det väl inte hänt så mycket...annat än svammel..typ detta.... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 23, 2007 7:49:58 GMT 1
Hmm...eftersom Silly nästan är slut i K-na innan den börjat på alla andra ställen...så har det väl inte hänt så mycket...annat än svammel..typ detta.... ;D tja kanske 35 matcher att analysera
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 23, 2007 20:46:26 GMT 1
Hmm...eftersom Silly nästan är slut i K-na innan den börjat på alla andra ställen...så har det väl inte hänt så mycket...annat än svammel..typ detta.... ;D Just det som är lite tråkigt...knappt inget mer att se fram emot när det gäller spelarvärvningar....en center kvar sen är truppen "spikad" Nåja...håller på att bottenmåla båten nu så jag har nog att göra denna sommar också
|
|
|
Post by Loppan on Apr 23, 2007 20:54:49 GMT 1
Hmm...eftersom Silly nästan är slut i K-na innan den börjat på alla andra ställen...så har det väl inte hänt så mycket...annat än svammel..typ detta.... ;D Just det som är lite tråkigt...knappt inget mer att se fram emot när det gäller spelarvärvningar....en center kvar sen är truppen "spikad" Nåja...håller på att bottenmåla båten nu så jag har nog att göra denna sommar också Bottenmåla? Jaja,det heter så mycket
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 28, 2007 9:05:50 GMT 1
Hmm...eftersom Silly nästan är slut i K-na innan den börjat på alla andra ställen...så har det väl inte hänt så mycket...annat än svammel..typ detta.... ;D Just det som är lite tråkigt...knappt inget mer att se fram emot när det gäller spelarvärvningar....en center kvar sen är truppen "spikad" Nåja...håller på att bottenmåla båten nu så jag har nog att göra denna sommar också Nu har du INGET att se fram emot
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 28, 2007 19:31:42 GMT 1
Just det som är lite tråkigt...knappt inget mer att se fram emot när det gäller spelarvärvningar....en center kvar sen är truppen "spikad" Nåja...håller på att bottenmåla båten nu så jag har nog att göra denna sommar också Nu har du INGET att se fram emot
|
|
|
Post by kraftwerk on May 28, 2007 15:44:30 GMT 1
Nu har du INGET att se fram emot Nu ser vi fram emot augusti o träningsmatcherna
|
|
|
Post by Sardaukar on May 28, 2007 17:03:33 GMT 1
Nu ser vi fram emot augusti o träningsmatcherna
|
|