|
Post by kraftwerk on Nov 11, 2007 15:35:18 GMT 1
Ja en del avatarer är patetiska. JJB har gått från Per Albin Hansson till lustmördare. Alla kan inte utvecklas i postitiv riktning Kram på er allihopa, Men inte för länge då blir det 2 min för holding Där kan jag nästan hålla med dig... Ingen trevlig figur den där Leatherface... Ska genast byta... Vet inte vad jag tänkte på... KRAM PÅ ER! KRAM tillbaka. J-lar F-ström såg mig. Bara att accepera en 2-minutare för holding
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 11, 2007 15:44:35 GMT 1
;D ;D
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 11, 2007 19:54:03 GMT 1
LOVE till ALLA ! Kan nog behövas efter all sågning och en uppmaning att Plocka bort såg avartarerna för ett tag och få lite lugn och RO. Ja en del avatarer är patetiska. JJB har gått från Per Albin Hansson till lustmördare. Alla kan inte utvecklas i postitiv riktning Kram på er allihopa, Men inte för länge då blir det 2 min för holding Ser inge större fel i avatarerna, det är väl upp till var och en eller?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 11, 2007 21:31:09 GMT 1
Ja en del avatarer är patetiska. JJB har gått från Per Albin Hansson till lustmördare. Alla kan inte utvecklas i postitiv riktning Kram på er allihopa, Men inte för länge då blir det 2 min för holding Ser inge större fel i avatarerna, det är väl upp till var och en eller? Vännen...du VET att man inte får ha/göra något som kan antydas icke avguda KHK....?!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 11, 2007 21:35:34 GMT 1
Ser inge större fel i avatarerna, det är väl upp till var och en eller? Vännen...du VET att man inte får ha/göra något som kan antydas icke avguda KHK....?! Absolut upp till var och en. Men din tvillingsjäl JJB tog till sig och ändrade så du får väl ta HONOM i örat
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 11, 2007 21:36:42 GMT 1
Ser inge större fel i avatarerna, det är väl upp till var och en eller? Vännen...du VET att man inte får ha/göra något som kan antydas icke avguda KHK....?! Tror jag de flest KHK supprtrar gör. Det är dock ganska tydligt att di inte gör det
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 11, 2007 21:37:41 GMT 1
Vännen...du VET att man inte får ha/göra något som kan antydas icke avguda KHK....?! Absolut upp till var och en. Men din tvillingsjäl JJB tog till sig och ändrade så du får väl ta HONOM i örat Märks att du är född innan ironin blev ett inslag i komiken!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 11, 2007 21:38:24 GMT 1
Vännen...du VET att man inte får ha/göra något som kan antydas icke avguda KHK....?! Absolut upp till var och en. Men din tvillingsjäl JJB tog till sig och ändrade så du får väl ta HONOM i örat Notera att sågen blev större... inte mindre...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 11, 2007 21:39:10 GMT 1
Absolut upp till var och en. Men din tvillingsjäl JJB tog till sig och ändrade så du får väl ta HONOM i örat Märks att du är född innan ironin blev ett inslag i komiken! ;D Ja du...
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 11, 2007 21:41:05 GMT 1
Absolut upp till var och en. Men din tvillingsjäl JJB tog till sig och ändrade så du får väl ta HONOM i örat Notera att sågen blev större... inte mindre... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 11, 2007 21:59:12 GMT 1
Notera att sågen blev större... inte mindre... ;D Nu är det hett om öronen sandvikarna o callahan. Men ni är ju bra på att anfalla ensamma i flock Kul att ni funnit varandra i forumet
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 11, 2007 22:01:29 GMT 1
Absolut upp till var och en. Men din tvillingsjäl JJB tog till sig och ändrade så du får väl ta HONOM i örat Notera att sågen blev större... inte mindre... Jo men motorsågen försvann. Vem vet en vacker dag kanske Per Albin tas till nåder igen
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 11, 2007 22:07:45 GMT 1
Notera att sågen blev större... inte mindre... Jo men motorsågen försvann. Vem vet en vacker dag kanske Per Albin tas till nåder igen Du må tro att jag letat.. Men Per-Albin med såg är oehört svårt att hitta..
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 11, 2007 22:10:26 GMT 1
Detta är VÄNLIGA tråden.
Glöm INTE det !
Love till ALLA !!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 11, 2007 22:11:13 GMT 1
Jo men motorsågen försvann. Vem vet en vacker dag kanske Per Albin tas till nåder igen Du må tro att jag letat.. Men Per-Albin med såg är oehört svårt att hitta.. ;D Kul med såna som Du som kan vara "elak" med glimten i ögat
|
|