|
Post by oneandonly on Aug 20, 2007 13:50:00 GMT 1
Tycker gott vi kan ha en vänlig tråd här också, där det bara får skrivas positiva saker.
Påhopp och agressioner finns det i så många andra trådar.
Jag börjar med att önska alla en UNDERBAR vecka med massor av härliga möten med medmänniskor.
Ha det gott ALLA Forumister och var rädda om Er !
|
|
|
Post by burt on Aug 20, 2007 13:52:34 GMT 1
Tycker gott vi kan ha en vänlig tråd här också, där det bara får skrivas positiva saker. Påhopp och agressioner finns det i så många andra trådar. Jag börjar med att önska alla en UNDERBAR vecka med massor av härliga möten med medmänniskor. Ha det gott ALLA Forumister och var rädda om Er ! Mycket bra iniativ. Unrar hur många inlägg det blir här innan ovänligheten börjar här oxå? JAg gissar på 14 inlägg sen är det nog kört...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 20, 2007 13:58:03 GMT 1
Ja ser det som positivt att det är så många engagerade oavsett neg eller pos. Tillsammans blir vi en bra mix av supportrar som driver KHk till nya framgångar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 20, 2007 14:26:20 GMT 1
DETTA är jobbigt....
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 20, 2007 14:39:19 GMT 1
Jaha va trevligt
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 20, 2007 18:48:08 GMT 1
Kram på er alla...
|
|
|
Post by crosschecking on Aug 20, 2007 20:11:36 GMT 1
bååååååååååååååååååås
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 21, 2007 10:42:15 GMT 1
puss...
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 21, 2007 10:44:06 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 21, 2007 11:42:02 GMT 1
Hehe, jag tycker jättemycket om er allihopa! Vi vill ju alla att det ska går så bra som möjligt för vårt ishockeylag, det är det enda som är viktigt. Sen att vi tycker lite olika i sakfrågor har mindre betydelse. Jag har barn och hittar dom på ofog, nu eller i framtiden, så bannar jag dem. Skulle de börja röka, knarka, hålla på FBK eller nåt annat förfärligt så får de veta att de lever, men likväl så älskar jag dem naturligtvis. Likadant med mitt hockeylag, börjar de byta färger, flytta klubbmärken, spara ohälsosamt mycket pengar (i mitt tycke) så bannar jag, inte trots, utan därför jag älskar dem. Kramisar / Jean-Jacques Burnel
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 22, 2007 13:00:41 GMT 1
Hehe, jag tycker jättemycket om er allihopa! Vi vill ju alla att det ska går så bra som möjligt för vårt ishockeylag, det är det enda som är viktigt. Sen att vi tycker lite olika i sakfrågor har mindre betydelse. Jag har barn och hittar dom på ofog, nu eller i framtiden, så bannar jag dem. Skulle de börja röka, knarka, hålla på FBK eller nåt annat förfärligt så får de veta att de lever, men likväl så älskar jag dem naturligtvis. Likadant med mitt hockeylag, börjar de byta färger, flytta klubbmärken, spara ohälsosamt mycket pengar (i mitt tycke) så bannar jag, inte trots, utan därför jag älskar dem. Kramisar / Jean-Jacques Burnel Fy fan vad klockren analys ! Det bästa jag läst i detta FORUMET på mycket, mycket länge. Fantastiskt uttryckt !
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 22, 2007 16:32:08 GMT 1
Hehe, jag tycker jättemycket om er allihopa! Vi vill ju alla att det ska går så bra som möjligt för vårt ishockeylag, det är det enda som är viktigt. Sen att vi tycker lite olika i sakfrågor har mindre betydelse. Jag har barn och hittar dom på ofog, nu eller i framtiden, så bannar jag dem. Skulle de börja röka, knarka, hålla på FBK eller nåt annat förfärligt så får de veta att de lever, men likväl så älskar jag dem naturligtvis. Likadant med mitt hockeylag, börjar de byta färger, flytta klubbmärken, spara ohälsosamt mycket pengar (i mitt tycke) så bannar jag, inte trots, utan därför jag älskar dem. Kramisar / Jean-Jacques Burnel Fy fan vad klockren analys ! Det bästa jag läst i detta FORUMET på mycket, mycket länge. Fantastiskt uttryckt ! Kan bara hålla med. Ett p(l)uss till JJB
|
|
|
Post by crosschecking on Aug 22, 2007 23:01:33 GMT 1
Smiles!
|
|
|
Post by charlie on Aug 23, 2007 20:10:17 GMT 1
Hehe, jag tycker jättemycket om er allihopa! Vi vill ju alla att det ska går så bra som möjligt för vårt ishockeylag, det är det enda som är viktigt. Sen att vi tycker lite olika i sakfrågor har mindre betydelse. Jag har barn och hittar dom på ofog, nu eller i framtiden, så bannar jag dem. Skulle de börja röka, knarka, hålla på FBK eller nåt annat förfärligt så får de veta att de lever, men likväl så älskar jag dem naturligtvis. Likadant med mitt hockeylag, börjar de byta färger, flytta klubbmärken, spara ohälsosamt mycket pengar (i mitt tycke) så bannar jag, inte trots, utan därför jag älskar dem. Kramisar / Jean-Jacques Burnel Skön inställning. Älska KHK - den lille rackaren som växer sig upp mot ettan...
|
|
|
Post by HF on Aug 25, 2007 15:44:06 GMT 1
Ni förgyller min vardag
|
|