|
Post by Les Paul on Nov 6, 2007 19:57:08 GMT 1
Det är inte lätt att såga ett helt lag med fogsvans.
|
|
|
Post by Brutus on Nov 7, 2007 20:17:33 GMT 1
Vi använder hellre sågklingor än kugghjul. aha där avslöjade jag min okunnighet inom detta område Det har vi gjort långt innan i alla avseenden ;D
|
|
|
Post by Brutus on Nov 7, 2007 20:20:02 GMT 1
Snarare en pallbock att ställa av nån gammal kärra på Menar du Brutus gamla volvo, lever den fortfarande? Japp.. Ska bara dit m lite nya bromsar sedan åker den land & rike runt igen..40000 mil är väl inget ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 9, 2007 15:16:05 GMT 1
|
|
|
Post by sollet on Nov 9, 2007 15:26:26 GMT 1
|
|
|
Post by Brutus on Nov 10, 2007 12:46:14 GMT 1
Ja men så ser vi åxå ett snabbt resultat... ;D Inte alla som fattar bara...
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 31, 2008 16:13:18 GMT 1
”Efterfrågan på Sandviks produkter var fortsatt hög på samtliga marknader under fjärde kvartalet."
Citatet hämtat från koncernens årsrapport ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 31, 2008 16:20:27 GMT 1
Haha...jag hörde det i morse på radion....
|
|
|
Post by HF on Jan 31, 2008 18:04:52 GMT 1
Hoppas snart vi kan stoppa undan dom för denna säsongen.
|
|
|
Post by sollet on Feb 12, 2008 11:56:21 GMT 1
Har en känsla av att sågarna kommer att behövas både slipas och plockas fram även under kvalet.
|
|
|
Post by HF on Feb 12, 2008 19:20:08 GMT 1
Har en känsla av att sågarna kommer att behövas både slipas och plockas fram även under kvalet. När kvalet börjar läggs sågen undan tills kvalet är över...(ska kanske inte lova för mycket ). I kvalet gäller vinster och jag kommer nog inte bry mig så mycket över hur de spelar. Fram till kvalet har man ju förväntat sig ett mycket tightare KHK men det har man ju bara sett i enstaka matcher därför har klingan hört en hel del fast vi vunnit för jag har haft högre krav på detta laget. Att KHK skulle ta sig till kval var jag väldigt säker på även om man inte skulle spela på topp.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 23, 2008 8:04:21 GMT 1
”Efterfrågan på Sandviks produkter var fortsatt hög på samtliga marknader under fjärde kvartalet." Citatet hämtat från koncernens årsrapport ;D Det ryktas om vinstvarnning Börjar bli lite bekymrad. det var ju jag som myntade "sandviks-gänget" en gång i tiden. Jag avsäger mig mina royalties om alla i SV-gänget sätter in 500:- extra på Folkets lirare senast 31/3.
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 23, 2008 9:22:12 GMT 1
”Efterfrågan på Sandviks produkter var fortsatt hög på samtliga marknader under fjärde kvartalet." Citatet hämtat från koncernens årsrapport ;D Det ryktas om vinstvarnning Börjar bli lite bekymrad. det var ju jag som myntade "sandviks-gänget" en gång i tiden. Jag avsäger mig mina royalties om alla i SV-gänget sätter in 500:- extra på Folkets lirare senast 31/3. Det är nog vinstvarning ja, men det får man mer än gärna ta. För att fortsätta som en äkta Sandvikare så vill jag påminna om att Malmö vann fyra raka förra i årets kval mot eliten. Vad det slutade med vet vi alla. Det händer inte här dock!!
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 23, 2008 11:14:53 GMT 1
Helt klart grym...en HELA femma åt gången
|
|
|
Post by HF on Mar 23, 2008 12:03:30 GMT 1
”Efterfrågan på Sandviks produkter var fortsatt hög på samtliga marknader under fjärde kvartalet." Citatet hämtat från koncernens årsrapport ;D Det ryktas om vinstvarnning Börjar bli lite bekymrad. det var ju jag som myntade "sandviks-gänget" en gång i tiden. Jag avsäger mig mina royalties om alla i SV-gänget sätter in 500:- extra på Folkets lirare senast 31/3. Då får du nog ta dina royalties....
|
|