|
Post by dragkrok on Jul 30, 2008 10:38:11 GMT 1
Det krävs 2 för att fajtas... Det är stort att kunna vända ryggen till och gå iväg, synd att ingen av er gjorde det.
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on Jul 30, 2008 11:17:32 GMT 1
Det krävs 2 för att fajtas... Det är stort att kunna vända ryggen till och gå iväg, synd att ingen av er gjorde det. Du har rätt dragkrok, därför reder vi upp våra "missförstånd" via PM istället
|
|
|
Post by Sickboy on Jul 30, 2008 12:13:18 GMT 1
Trevligt forum detta, med sansade inlägg. Så skrev Sverker Och nu då? En mycket osmaklig pajkastning mellan Otto och Mikkel som definitivt inte hör hemma på detta forum. Och sedan hänger "Pip" ut namnet på en TAIF:are. Denna Pip skulle i rimlighetens namn portas för gott. Hissen stannade halvvägs (i detta fall) Nu är det nog bara en tidsfåga innan "basbatten" byter namn till "Bror Duktig"...
|
|
|
Post by HF on Jul 30, 2008 16:36:08 GMT 1
Så skrev Sverker Och nu då? En mycket osmaklig pajkastning mellan Otto och Mikkel som definitivt inte hör hemma på detta forum. Och sedan hänger "Pip" ut namnet på en TAIF:are. Denna Pip skulle i rimlighetens namn portas för gott. Hissen stannade halvvägs (i detta fall) Nu är det nog bara en tidsfåga innan "basbatten" byter namn till "Bror Duktig"... Men då kommer det bli lite herre på teppan då med en annan här på forumet... ;-)
|
|
|
Post by Sickboy on Jul 31, 2008 14:40:03 GMT 1
Nu är det nog bara en tidsfåga innan "basbatten" byter namn till "Bror Duktig"... Men då kommer det bli lite herre på teppan då med en annan här på forumet... ;-) Hehe... Jo, må bästa man vinna...
|
|
|
Post by chriande on Oct 21, 2008 14:27:25 GMT 1
Inte långt till 1000 members, KHK berör och upprör i cyber- världen
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Oct 23, 2008 16:52:59 GMT 1
sista 24 timmarna: 10 Staff Members, 297 Members, 379 Guests, 2 Invisible Users
Det finns ett visst intresse för KHK ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 23, 2008 17:02:07 GMT 1
och 10 skriver här....
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Oct 23, 2008 18:10:15 GMT 1
Vi är många som har ett stort intresse i att följa allt skvaller och liknande, men är kanske inte tillräckligt insatta för att bidra med särskilt mycket. Tycker det är toppen att det finns folk som är villiga att diskutera och ge oss "troll" något att göra om dagarna.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 23, 2008 19:08:07 GMT 1
Vi är många som har ett stort intresse i att följa allt skvaller och liknande, men är kanske inte tillräckligt insatta för att bidra med särskilt mycket. Tycker det är toppen att det finns folk som är villiga att diskutera och ge oss "troll" något att göra om dagarna. Bara för att några skriver mycket så behöver de inte vara mer insatta eller kunniga
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 23, 2008 19:08:11 GMT 1
Det är bara till att haka på i diskussionerna, alla tycker olika ändå
|
|
|
Post by Ekis on Oct 25, 2008 7:28:31 GMT 1
Vi är många som har ett stort intresse i att följa allt skvaller och liknande, men är kanske inte tillräckligt insatta för att bidra med särskilt mycket. Tycker det är toppen att det finns folk som är villiga att diskutera och ge oss "troll" något att göra om dagarna. Skriv fraser som : "håller med", "tycker jag också", " ;D", "jag kommer inte på matchen", "ok", "nej", "varför då?" etc, så samlar du ihop hundratals inlägg på ett par veckor... Men jag håller med dig, känslan av att bidra lite vill man nog ha (även om inte jag gör det) Faktum är dock att flera skribenter är både kunniga, sympatiska och ödmjuka. Däremot ger jag inte mycket för domedagsprofeter, felletare, "Ulvar i fårakläder" etc. Konstruktiv befogad kritik går däremot hem hos mig. Ge oss en seger imorrn grabbar!!!
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Oct 25, 2008 17:08:20 GMT 1
Vi är många som har ett stort intresse i att följa allt skvaller och liknande, men är kanske inte tillräckligt insatta för att bidra med särskilt mycket. Tycker det är toppen att det finns folk som är villiga att diskutera och ge oss "troll" något att göra om dagarna. Skriv fraser som : "håller med", "tycker jag också", " ;D", "jag kommer inte på matchen", "ok", "nej", "varför då?" etc, så samlar du ihop hundratals inlägg på ett par veckor... Men jag håller med dig, känslan av att bidra lite vill man nog ha (även om inte jag gör det) Faktum är dock att flera skribenter är både kunniga, sympatiska och ödmjuka. Däremot ger jag inte mycket för domedagsprofeter, felletare, "Ulvar i fårakläder" etc. Konstruktiv befogad kritik går däremot hem hos mig. Ge oss en seger imorrn grabbar!!! Hehe, exakt. Att skriva bara för att skriva är inte riktigt min grej, då är jag hellre tyst och skriver när jag har något att säga. "It is better to remain silent and be tought a fool, instead of speaking out and remove all doubt" och så vidare.
|
|
|
Post by Basbatten on Oct 25, 2008 17:23:58 GMT 1
Nämän lille goe Tobias e du här ute på nätet och donar. "Och bli lärd en dåre kan det väl inte heta men det går gärna så där när man blir av med ett "h". Men de sa du ente va lessen för för på detta forumet e de ente så noga med rättstavningen. I morron däremot då djävlar smäller det. Ja tror ente Kungälv kommer att bli sig likt efter söndagen den 26 oktober 2008. Det är min absoluta förhoppning att våra hockeyhjältar stiger fram ur gömmorna och visar sitt rätta jag så att in- och utbördes kverulanter och belackare tvingas hämta andan ett litet tag i alla fall
|
|
nico
Björnligan
Jag ?r inte full,jag ?r glutenallergiker...
|
Post by nico on Oct 25, 2008 20:01:23 GMT 1
Skriv fraser som : "håller med", "tycker jag också", " ;D", "jag kommer inte på matchen", "ok", "nej", "varför då?" etc, så samlar du ihop hundratals inlägg på ett par veckor... Men jag håller med dig, känslan av att bidra lite vill man nog ha (även om inte jag gör det) Faktum är dock att flera skribenter är både kunniga, sympatiska och ödmjuka. Däremot ger jag inte mycket för domedagsprofeter, felletare, "Ulvar i fårakläder" etc. Konstruktiv befogad kritik går däremot hem hos mig. Ge oss en seger imorrn grabbar!!! Håller med dig Ekis! (PS tack för kakorna din gamla konditor)
|
|