nico
Björnligan
Jag ?r inte full,jag ?r glutenallergiker...
|
Post by nico on Oct 25, 2008 20:02:50 GMT 1
Vi är många som har ett stort intresse i att följa allt skvaller och liknande, men är kanske inte tillräckligt insatta för att bidra med särskilt mycket. Tycker det är toppen att det finns folk som är villiga att diskutera och ge oss "troll" något att göra om dagarna. Skriv fraser som : "håller med", "tycker jag också", " ;D", "jag kommer inte på matchen", "ok", "nej", "varför då?" etc, så samlar du ihop hundratals inlägg på ett par veckor... Försöker lära mig hur detta funkar (sorry) Men jag håller med dig, känslan av att bidra lite vill man nog ha (även om inte jag gör det) Faktum är dock att flera skribenter är både kunniga, sympatiska och ödmjuka. Däremot ger jag inte mycket för domedagsprofeter, felletare, "Ulvar i fårakläder" etc. Konstruktiv befogad kritik går däremot hem hos mig. Ge oss en seger imorrn grabbar!!!
|
|
nico
Björnligan
Jag ?r inte full,jag ?r glutenallergiker...
|
Post by nico on Oct 25, 2008 20:05:17 GMT 1
Försöker lära mig hur man kommenterar här på forumet ! (hoppas ni har tålamod)
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 25, 2008 22:04:00 GMT 1
Försöker lära mig hur man kommenterar här på forumet ! (hoppas ni har tålamod) Klart VI har !
|
|
|
Post by Ekis on Oct 26, 2008 7:43:42 GMT 1
Försöker lära mig hur man kommenterar här på forumet ! (hoppas ni har tålamod) Jag ska lära dig (har iofs problem själv ibland...) K tackar för igår, han var helnöjd!! För övrigt är frekvensen på forumet ganska sanslös, det är inte många klubbar i Sverige som berör så pass mkt. (Ja jag vet, det ger inga poäng i tabellen bla bla bla, men ändå...)
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 26, 2008 12:38:11 GMT 1
Stäng av alla med mer än 1000 inlägg i 2 veckor från att skriva, så att alla andra kan komma till tals.Avstängningen gäller ej undertecknad iom att jag redan varit avstängd i 2 veckor
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 26, 2008 15:30:57 GMT 1
Stäng av alla med över 8000 inlägg tills vi andra hunnit ifatt
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Oct 27, 2008 15:19:21 GMT 1
Till och med osynlige mannen är på forumet och läser ;D ;D ;D
9 Staff Members, 296 Members, 355 Guests, 1 Invisible User
Hur häftigt är inte detta nu är kl 19.08 och det har varit 712 själar inne på forumet. Klart godkänt ;D
|
|
|
Post by Basbatten on Jan 10, 2009 18:11:53 GMT 1
Det är ett himla bra forum det här. Tar upp mycket av ens tid. Kul att vara on-line med KHK En lite fundering dock. Det skall vara högt till tak är det sagt. Inget fel i det. Är det OK att tycka till om en namngiven person, ex Tobbe eller Micke, på följande sätt: Inte många hästar hemma där inte och/eller stans största mupp. Jag tycker inte man skall skriva dylikt men jag kanske har fel
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 10, 2009 18:19:58 GMT 1
Det är ett himla bra forum det här. Tar upp mycket av ens tid. Kul att vara on-line med KHK En lite fundering dock. Det skall vara högt till tak är det sagt. Inget fel i det. Är det OK att tycka till om en namngiven person, ex Tobbe eller Micke, på följande sätt: Inte många hästar hemma där inte och/eller stans största mupp. Jag tycker inte man skall skriva dylikt men jag kanske har fel Ja det är OK, om HF, Ironpants och polle tycker det
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 10, 2009 18:34:45 GMT 1
Det är ett himla bra forum det här. Tar upp mycket av ens tid. Kul att vara on-line med KHK En lite fundering dock. Det skall vara högt till tak är det sagt. Inget fel i det. Är det OK att tycka till om en namngiven person, ex Tobbe eller Micke, på följande sätt: Inte många hästar hemma där inte och/eller stans största mupp. Jag tycker inte man skall skriva dylikt men jag kanske har fel Detta är kanske är lite väl håra ord att ta till när man diskuterar en namngiven person här på forumet men tänk även på att det skrivs en hel del posts här på forumet och att Moderatorerna inte hinner läs alla, det skall väl även tilläggas att posts blir raderade när de är otrevliga.
|
|
|
Post by Basbatten on Jan 10, 2009 18:49:43 GMT 1
Det är ett himla bra forum det här. Tar upp mycket av ens tid. Kul att vara on-line med KHK En lite fundering dock. Det skall vara högt till tak är det sagt. Inget fel i det. Är det OK att tycka till om en namngiven person, ex Tobbe eller Micke, på följande sätt: Inte många hästar hemma där inte och/eller stans största mupp. Jag tycker inte man skall skriva dylikt men jag kanske har fel Detta är kanske är lite väl håra ord att ta till när man diskuterar en namngiven person här på forumet men tänk även på att det skrivs en hel del posts här på forumet och att Moderatorerna inte hinner läs alla, det skall väl även tilläggas att posts blir raderade när de är otrevliga. Hej. Missuppfatta mig inte. Detta var absolut ingen kritik mot moderatorerna utan mera något för alla och envar att fundera över. Jag förstår mycket väl att man som moderator inte kan ha koll på allt som skrivs.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 11, 2009 20:15:36 GMT 1
Såg att honken var inloggad. Han får nog mycket stoft till sin blogg ;D Det måste vara otroligt kul att läsa i vårt forum
|
|
|
Post by dejan on Jan 12, 2009 11:35:48 GMT 1
Snacka om ett levande forum! Är hemma idag pga sjukdom,gick ut och kollade forumet ifall det hade skrivits något,jag tror att det snittar på 20 inloggade här på förmiddagen,kul och trevligt.
|
|
|
Post by benderman on Jan 12, 2009 20:07:42 GMT 1
Snacka om ett levande forum! Är hemma idag pga sjukdom,gick ut och kollade forumet ifall det hade skrivits något,jag tror att det snittar på 20 inloggade här på förmiddagen,kul och trevligt. Snacka om intresse Folk mår ju illa av förlusten, kan inte sova.....du blev tom sjuk på kuppen ;D
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 13, 2009 8:52:19 GMT 1
Stäng av alla med mer än 1000 inlägg i 2 veckor från att skriva, så att alla andra kan komma till tals.Avstängningen gäller ej undertecknad iom att jag redan varit avstängd i 2 veckor Jag har ett bättre förslag. Pensionera alla som nått upp till 10.000 inlägg och stäng av de från forumet för gott. Precis som i arbetslivet så behöver man få in lite nytt blod ibland. Efter 10.000 inlägg har man nog framfört sitt budskap så att alla vet var man står redan? Bättre att låta "de unga" få en chans att komma in! Eller vad säger du hts?
|
|