|
Post by billibutt on Apr 7, 2008 0:01:27 GMT 1
Jag tycker det finns mycket som är gamalt på forumet och massa trådar som inte är aktuella som man kanske kan ta bort det börjar bli riktigt svårt att hitta så jag undrar kan man inte rensa upp och fixa till det lite så det ser bättre ut och mer lätt läst ?
|
|
|
Post by Jonas74 on Apr 7, 2008 16:51:27 GMT 1
Jag tycker det finns mycket som är gamalt på forumet och massa trådar som inte är aktuella som man kanske kan ta bort det börjar bli riktigt svårt att hitta så jag undrar kan man inte rensa upp och fixa till det lite så det ser bättre ut och mer lätt läst ? Problemet blir kanske då att vi förlorar mycket info som kan vara gott att ha. Samt att det kanske finns någon ny supporter som vill sätta sig in i allt som skrivits här. ;D Denna supporter lär missa stora delar av sitt kommande liv och bara sitta vid dator ett bra tag framöver.
|
|
|
Post by HF on Apr 7, 2008 18:41:29 GMT 1
Jag tycker det finns mycket som är gamalt på forumet och massa trådar som inte är aktuella som man kanske kan ta bort det börjar bli riktigt svårt att hitta så jag undrar kan man inte rensa upp och fixa till det lite så det ser bättre ut och mer lätt läst ? Problemet blir kanske då att vi förlorar mycket info som kan vara gott att ha. Samt att det kanske finns någon ny supporter som vill sätta sig in i allt som skrivits här. ;D Denna supporter lär missa stora delar av sitt kommande liv och bara sitta vid dator ett bra tag framöver. Sen får vi inte glömma att Hts arkiv försvinner...
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 7, 2008 20:27:25 GMT 1
HF brukar ju rensa efter varje säsong. Iaf bland next och last game.
|
|
|
Post by aslog on Apr 8, 2008 9:23:57 GMT 1
Äh. Hela grejen med forum är ju att alla oaktuella trådar hamnar längst ner, medan de aktuella ligger längst upp och är lätthittade.
|
|
|
Post by BigDog on Apr 8, 2008 9:40:53 GMT 1
Äh. Hela grejen med forum är ju att alla oaktuella trådar hamnar längst ner, medan de aktuella ligger längst upp och är lätthittade. Om man skulle städa ur, så blir alla i "Björnligan" Låt det vara - kul att ibland botanisera, kanske man kan göra ett "fynd" för "återvinning"
|
|
|
Post by chilipulver on Apr 8, 2008 17:53:23 GMT 1
Problemet blir kanske då att vi förlorar mycket info som kan vara gott att ha. Samt att det kanske finns någon ny supporter som vill sätta sig in i allt som skrivits här. ;D Denna supporter lär missa stora delar av sitt kommande liv och bara sitta vid dator ett bra tag framöver. Sen får vi inte glömma att Hts arkiv försvinner... Ja det vore nog katastrof, då kan han inte leta "bevis" längre ju!
|
|
|
Post by Les Paul on Apr 8, 2008 20:49:56 GMT 1
Nej inte rensa! Glömmer aldrig när HF den dumme fan tog bort snillen spekulerar-tråden med JJB och Callahan. Det var ett brott mot världsarvet.
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 8, 2008 20:52:28 GMT 1
Nej inte rensa! Glömmer aldrig när HF den dumme fan tog bort snillen spekulerar-tråden med JJB och Callahan. Det var ett brott mot världsarvet. Ja, Discovery-trådarna ska vara kvar! Rensa isf endast som har med KHK att göra.
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 8, 2008 20:54:00 GMT 1
Äh. Hela grejen med forum är ju att alla oaktuella trådar hamnar längst ner, medan de aktuella ligger längst upp och är lätthittade. Om man skulle städa ur, så blir alla i "Björnligan" Låt det vara - kul att ibland botanisera, kanske man kan göra ett "fynd" för "återvinning" Antalet inlägg förvinner inte. Du kan t.o.m. skriva ett inlägg och sedan ta bort det igen och ändå få +1 i inlägg. Annars hade jag bara haft runt 1000 inlägg, eftersom jag var som mest aktiv för ett par tre år sedan.
|
|