|
Post by kraftwerk on Dec 13, 2007 20:35:41 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 14, 2007 1:27:51 GMT 1
16 års landslaget... Borde väl nästa platsa i A-tvåan? Hur gamla var fröknarna när dom platsade i elitserien?
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 14, 2007 9:55:53 GMT 1
16 års landslaget... Borde väl nästa platsa i A-tvåan? Hur gamla var fröknarna när dom platsade i elitserien? Har tränat sporadiskt med A-laget
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 14, 2007 10:43:33 GMT 1
16 års landslaget... Borde väl nästa platsa i A-tvåan? Hur gamla var fröknarna när dom platsade i elitserien? Johan Motin tog en ordinarieplats i Fbk som 16 åring förra året. Är väl inte bara Bobbo som kan vara aktuell för a-laget? Är inte bröderna Westerholm riktigt bra också?
|
|
|
Post by kalle12 on Dec 14, 2007 21:57:15 GMT 1
Ja, de matcher jag sett har Westerholmarna varit de som synts i KHK. Även sirbäck har varit bra, hur gammal är han?? Har varit och sett en del matcher (J20)och B Pettersson har jag knappt lagt märke till... Ingen som har någon form av statistik eller information om laget?
|
|
|
Post by dicanio on Dec 18, 2007 19:05:01 GMT 1
Ja, de matcher jag sett har Westerholmarna varit de som synts i KHK. Även sirbäck har varit bra, hur gammal är han?? Har varit och sett en del matcher (J20)och B Pettersson har jag knappt lagt märke till... Ingen som har någon form av statistik eller information om laget? Ditt hockeykunnande verkar ju inte vara så bra om du inte lägger märke till en kille som dominerar i j-20 som 14åring.
|
|
|
Post by karlskrona on Dec 19, 2007 13:44:53 GMT 1
Ja, de matcher jag sett har Westerholmarna varit de som synts i KHK. Även sirbäck har varit bra, hur gammal är han?? Har varit och sett en del matcher (J20)och B Pettersson har jag knappt lagt märke till... Ingen som har någon form av statistik eller information om laget? Ditt hockeykunnande verkar ju inte vara så bra om du inte lägger märke till en kille som dominerar i j-20 som 14åring. Om du syftar på bobbo pettersson så vill jag bara upplysa dig om att han inte dominerar i j20. (inte de matcher jag har sett) Han är därimot en tallang som klubben ska ta vara på , men än så länge dominerar han inte.
|
|
|
Post by andersson72 on Dec 19, 2007 13:58:02 GMT 1
Bobbo har definitivt inte dominerat i J-20 som 14åring. Han spelade knappt med j-20 förra året och när han var 14 så var han inte med i truppen. Helt klart är han duktig, men det är lång kvar till a-lagsnivå. Ditt hockeykunnande verkar ju inte vara så bra om du inte lägger märke till en kille som dominerar i j-20 som 14åring. Om du syftar på bobbo pettersson så vill jag bara upplysa dig om att han inte dominerar i j20. (inte de matcher jag har sett) Han är därimot en tallang som klubben ska ta vara på , men än så länge dominerar han inte.
|
|
|
Post by andersson72 on Dec 19, 2007 13:58:28 GMT 1
Sibbe är född 91 Ja, de matcher jag sett har Westerholmarna varit de som synts i KHK. Även sirbäck har varit bra, hur gammal är han?? Har varit och sett en del matcher (J20)och B Pettersson har jag knappt lagt märke till... Ingen som har någon form av statistik eller information om laget?
|
|
|
Post by kex on Dec 22, 2007 16:11:14 GMT 1
Sibbe är lätt den bästa ungdomsspelare som finns i laget. Han har grym puckontroll och är riktigt snabb med skrillorna. Han blev uppringd av linköpings hockeygymnasie, utan att äns söka dit själv. , så visst är han bra !
|
|