bajen12
Nybörjare
Bajenvrak
|
Post by bajen12 on Nov 10, 2005 11:06:53 GMT 1
Vi var några gamla "KIK" supporters som var hemma vid invignigen av den nya arenan och som slogs av att dom körde gammal Wämöhalls musik från början av 80-talet. Är det inte dags att förnya musiken med den nya arenan?
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 10, 2005 11:23:27 GMT 1
En del borde väl tas bort, annars så finns det ju en del klassiker som man vill ha kvar.
Sedan spelas dessa låtar alldeles för snålt, om man nu någonsin hör dem numera: Kör gärna KIK är ju laget.... (Hur grym som helst även om jag aldrig fick chansen att höra den) The Bones har ju gjort en KIK låt, kör den typ i pauserna. Sedan har vi ju den ligger på hemsidan. Problemet är ju bara att vi numera heter KHK, synd....
Vad heter förresten den låt som KHK körde tidigare efter man gjort mål, jag vet att t.ex. att sölvesborg bl.a körde den förra säsongen. Det är nästan den bästa av dom alla!
|
|
|
Post by bajen14 on Nov 11, 2005 10:13:33 GMT 1
En del borde förbjudas! Som den inte så "undebara" Klappa händerna..... Visst den funkar om man bara spelade klappa händerna och inte resten. Kan inte de musikansvariga åka på en allsvensk eller elitseriematch för att få se hur det ska fungera nu på 2000-talet, då får dom se hur hopplöst långt efter musiken är. Nä skippa wämöhallens 80-talsmusik den hörde hemma i HALLEN men inte på den nya arenan där borde det vara lite mer up to date.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 11, 2005 11:10:05 GMT 1
En del borde förbjudas! Som den inte så "undebara" Klappa händerna..... Visst den funkar om man bara spelade klappa händerna och inte resten. Kan inte de musikansvariga åka på en allsvensk eller elitseriematch för att få se hur det ska fungera nu på 2000-talet, då får dom se hur hopplöst långt efter musiken är. Nä skippa wämöhallens 80-talsmusik den hörde hemma i HALLEN men inte på den nya arenan där borde det vara lite mer up to date. Man spelar bara klappa händerna ju!
|
|
|
Post by newman on Nov 11, 2005 11:37:54 GMT 1
Fram för lite tyngre musik.
|
|
|
Post by youngblood on Nov 11, 2005 12:05:34 GMT 1
Var ju som bekant på SVE-TJE igår Fan vilket ljud. Det var hård musik från början till slut och högt spelade dom.Ska tala med speakern om detta för nu kan dom ju inte skylla på att grannarna på annebo tycker att ljudvolymen är för hög.
|
|
|
Post by newman on Nov 11, 2005 12:18:50 GMT 1
Rätt y.b. Fan,har du ingen laptop?
|
|
|
Post by HF on Nov 11, 2005 14:44:27 GMT 1
det lämnades en ny skiva med bättre musik till den musikansvarige men han skulle lyssna igenom plattan innan. Vad jag har hört så är vissa i speakerbåset inte direkt för förnyande....
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 11, 2005 16:11:39 GMT 1
Vi var några gamla "KIK" supporters som var hemma vid invignigen av den nya arenan och som slogs av att dom körde gammal Wämöhalls musik från början av 80-talet. Är det inte dags att förnya musiken med den nya arenan? Jag tycker också dom ska förnya sig. In med ny go musik så de blir en riktigt go stämning. Men rör inte den låten dom har när dom gör mål. Den är så jävla grym. Håret reser sig i nacken på mig varje gång. Det är liksom Karlskronas låt o ha väl nästan alltid varit det. Vet dock inte vad den heter. Är det nån som vet det?
|
|
|
Post by youngblood on Nov 11, 2005 17:07:26 GMT 1
Rätt y.b. Fan,har du ingen laptop? Nepp! Men kopplar upp mig både hemma å på jobbet
|
|
|
Post by putteprill on Nov 12, 2005 21:05:06 GMT 1
Jag håller med bajen12...måste förnya musiken i den nya arenan!!
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 12, 2005 21:19:51 GMT 1
Vi var några gamla "KIK" supporters som var hemma vid invignigen av den nya arenan och som slogs av att dom körde gammal Wämöhalls musik från början av 80-talet. Är det inte dags att förnya musiken med den nya arenan? Vi var några nya KHK-supporters som var på invigningen av den nya arenan och som slogs av att dom gamla KIK-supportrarna som flyttat till stockholm körde med samma gamla frisyrer som de hade i början av 80-talet. Är det inte dags att förnya frisyrerna när ni besöker den nya arenan?
|
|
|
Post by HF on Mar 14, 2006 21:22:14 GMT 1
Varför Jazz? Det spelas till som tätt, snacka om att sänka stämningen!
|
|
|
Post by Merry on Mar 15, 2006 16:43:10 GMT 1
Finns till och med färdiga hockeyskivor att köpa, fast 2% av publiken kanske älskar jazz
|
|
|
Post by newman on Mar 16, 2006 10:45:40 GMT 1
Lite med rock n´roll. Pärleporten är dock grym! Mera B.B eller hur pirre!?
|
|