|
Post by calvinsmalvin on Nov 3, 2006 20:11:44 GMT 1
Nu är det nog dags att börja skriva av sig lite igen. Som alla vet är jag killen som vet mest om supporterkultur, så bara fråga mig om ni vill ha reda på något!
Säääääääär vi!
|
|
|
Post by pirre on Nov 3, 2006 20:26:22 GMT 1
Nu är det nog dags att börja skriva av sig lite igen. Som alla vet är jag killen som vet mest om supporterkultur, så bara fråga mig om ni vill ha reda på något! Säääääääär vi! Tror inte vi vill ha din hjälp på något sätt! Trodde du hade förstått det för länge sedan? Så kryp du tillbaka under din sten igen och studera DIN supporterfillosofi! Vi vill skapa en egen supporterkultur utan fylle och bråk!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 3, 2006 20:28:17 GMT 1
|
|
|
Post by pirre on Nov 3, 2006 20:31:01 GMT 1
Du vet vad jag menar din .................. ;D Fylle är en sak men att ta ett par bira är en annan!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 3, 2006 20:32:31 GMT 1
Jag vet.
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 10, 2006 0:59:10 GMT 1
Nu är det nog dags att börja skriva av sig lite igen. Som alla vet är jag killen som vet mest om supporterkultur, så bara fråga mig om ni vill ha reda på något! Säääääääär vi! Tror inte vi vill ha din hjälp på något sätt! Trodde du hade förstått det för länge sedan? Så kryp du tillbaka under din sten igen och studera DIN supporterfillosofi! Vi vill skapa en egen supporterkultur utan fylle och bråk! Äsch, du är ju inte på riktigt gubbe. Såga ner flaggpinnen lite, det ser förjävligt ut. Saaaar vi.
|
|
|
Post by malte on Aug 31, 2007 10:07:03 GMT 1
Vet BLT Bäst? Är KHK en ung eller gammal förening? Idag stog det att H.Loob Valde Karlskrona HK istället för AIK för 30 år sedan.
|
|
|
Post by Sudden on Oct 27, 2007 22:19:34 GMT 1
Läser mer än vad du tror och har följt dig å de andra ett tag nu och ser inte ett enda kraftfullt inlägg från din sida utan en massa tomt prat hela tiden om saker och ting som är självklara för vissa! Analysera ett nyförvärv kan väl inte vara så svårt det är ju bara och läsa om dessa killar på eurohockey.net samt deras fd klubbars forum/hemsídor Så lägg av nu din tomte! ändå blev man sågad av de som först ville se dem i KHK-tröjan Lågt betyg du ger åt dem som varit som yra höns när nyförvärven dykt upp och inte vetat nåt. Ungefär spm Du Vad har du wise leverat i detta forum inte ett skit. I förhållande till vad du visat är du den mest kaxiga i detta forum. Pratkvarn som tydligen stormen Gudrun blåste rent skallen på är min åsikt tills du visar något annat. Ditt patetiska uppträde får mig att undra vilka problem du dras med .... Jisses... HTS.... Du kanske skulle varit med i demonstrationen mot yttrandefriheten. Som genomfördes på stortoget. Hur man nu kan demonstrera MOT yttrandefriheten....
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 4, 2008 16:33:44 GMT 1
Seså pojkar lungna ner er nu, denna tråden är helt meningslös eftersom vi alla vet att Chuck Norris vet bäst av alla, om allt
|
|
|
Post by Basbatten on Dec 25, 2008 14:19:51 GMT 1
Wörd...faktiskt NEJ, ingen här vet något om hockey, utan endast jag är den som innehar kunskap. Det skulle vara Sune jag respekterar, ingen annnan. Nu lyckas du väl röra om i grytan. Här finns ju åtskilliga hockeyprofessorer. Varför reta upp dessa under julen? Det har väl inget att göra med att hockeytjejerna vägrar nappa på dina locktoner? Själv lutar jag mig tillbaka fullständigt på det klara med att jag inte kan ett skvatt om hockey. Jag tycker däremot att en hockeymatch i TAK är in i bomben kul. Nu hoppas jag att du inte använder ovårdat språk i en eventuell reply Jag är en mycket känslig människa nämligen. SND (för säkerhets skull)/DAH
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 4, 2009 11:48:54 GMT 1
Jag är bäst..
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Jun 9, 2010 17:01:15 GMT 1
Vem har lyckats sno mitt tilltänkta blogg namn? ?? blogg.aftonbladet.se/khkleoTrodde verkligen inte det fanns nån som kunde det.... Får jag ju börja om och försöka hitta på nått nytt(drygt) Det riktigt sjuka är ju att han med håller på DIF och tycker i stort sett som jag i fallet Bremberg... Nån som driver med mig kanske
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 9, 2010 17:28:20 GMT 1
Vem fan skulle vilja heta khkleo ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Jun 10, 2010 0:48:08 GMT 1
Vem fan skulle vilja heta khkleo ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D Det är ju det jag undrar.....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jun 10, 2010 13:13:27 GMT 1
Jag vet bäst såklart
|
|