|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 27, 2006 12:56:42 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Oct 27, 2006 13:06:19 GMT 1
du menar när man diskuterar med varandra, hm trodde forum gick ut på det...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 27, 2006 13:09:44 GMT 1
du menar när man diskuterar med varandra, hm trodde forum gick ut på det... inte de som va på gång igen .. fick nog när det ballar ur i trådana så här kan de husera om de vill o inte i trådana .. .. här skiter jag i om de vill vara bäst o tycka att alla andra inlägg är skräp
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
Det jag inte vet om hockey , det vet n?gon annan
|
Post by Frölunda on Oct 27, 2006 16:40:06 GMT 1
Här kommer man inte kunna läsa om fjanten hts då! Den killen vet ju inte ett skit om sporten ishockey! Han länkar till en massa artiklar,hemsidor mm och kommer aldrig med något nytt utan rider oftast på andras kunskap!
|
|
|
Post by Les Paul on Oct 27, 2006 17:27:14 GMT 1
Här kommer man inte kunna läsa om fjanten hts då! Den killen vet ju inte ett skit om sporten ishockey! Han länkar till en massa artiklar,hemsidor mm och kommer aldrig med något nytt utan rider oftast på andras kunskap! Det tycker jag är bra med HTS, att han länkar en massa artiklar och hemsidor. Det tar jag som ren service men översitteriet kan man vara utan.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 27, 2006 19:15:54 GMT 1
Här kommer man inte kunna läsa om fjanten hts då! Den killen vet ju inte ett skit om sporten ishockey! Han länkar till en massa artiklar,hemsidor mm och kommer aldrig med något nytt utan rider oftast på andras kunskap! Du har inte läst mycket i detta forum märker jag .... Du har missat mina klockrena analyser av nyförvärven Wise = ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 27, 2006 19:19:47 GMT 1
Här kommer man inte kunna läsa om fjanten hts då! Den killen vet ju inte ett skit om sporten ishockey! Han länkar till en massa artiklar,hemsidor mm och kommer aldrig med något nytt utan rider oftast på andras kunskap! Det tycker jag är bra med HTS, att han länkar en massa artiklar och hemsidor. Det tar jag som ren service men översitteriet kan man vara utan. Tackar Jag och HF ska gå i terapi för denna defekt
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 27, 2006 19:48:10 GMT 1
Här kommer man inte kunna läsa om fjanten hts då! Den killen vet ju inte ett skit om sporten ishockey! Han länkar till en massa artiklar,hemsidor mm och kommer aldrig med något nytt utan rider oftast på andras kunskap! Du har inte läst mycket i detta forum märker jag .... Du har missat mina klockrena analyser av nyförvärven Wise = ;D Läser mer än vad du tror och har följt dig å de andra ett tag nu och ser inte ett enda kraftfullt inlägg från din sida utan en massa tomt prat hela tiden om saker och ting som är självklara för vissa! Analysera ett nyförvärv kan väl inte vara så svårt det är ju bara och läsa om dessa killar på eurohockey.net samt deras fd klubbars forum/hemsídor Så lägg av nu din tomte!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 27, 2006 21:26:50 GMT 1
Du har inte läst mycket i detta forum märker jag .... Du har missat mina klockrena analyser av nyförvärven Wise = ;D Läser mer än vad du tror och har följt dig å de andra ett tag nu och ser inte ett enda kraftfullt inlägg från din sida utan en massa tomt prat hela tiden om saker och ting som är självklara för vissa! Analysera ett nyförvärv kan väl inte vara så svårt det är ju bara och läsa om dessa killar på eurohockey.net samt deras fd klubbars forum/hemsídor Så lägg av nu din tomte! ändå blev man sågad av de som först ville se dem i KHK-tröjan Lågt betyg du ger åt dem som varit som yra höns när nyförvärven dykt upp och inte vetat nåt. Ungefär spm Du Vad har du wise leverat i detta forum inte ett skit. I förhållande till vad du visat är du den mest kaxiga i detta forum. Pratkvarn som tydligen stormen Gudrun blåste rent skallen på är min åsikt tills du visar något annat. Ditt patetiska uppträde får mig att undra vilka problem du dras med ....
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 18:31:51 GMT 1
Läser mer än vad du tror och har följt dig å de andra ett tag nu och ser inte ett enda kraftfullt inlägg från din sida utan en massa tomt prat hela tiden om saker och ting som är självklara för vissa! Analysera ett nyförvärv kan väl inte vara så svårt det är ju bara och läsa om dessa killar på eurohockey.net samt deras fd klubbars forum/hemsídor Så lägg av nu din tomte! ändå blev man sågad av de som först ville se dem i KHK-tröjan Lågt betyg du ger åt dem som varit som yra höns när nyförvärven dykt upp och inte vetat nåt. Ungefär spm Du Vad har du wise leverat i detta forum inte ett skit. I förhållande till vad du visat är du den mest kaxiga i detta forum. Pratkvarn som tydligen stormen Gudrun blåste rent skallen på är min åsikt tills du visar något annat. Ditt patetiska uppträde får mig att undra vilka problem du dras med .... Det enda problemet jag har är att jag inte kan träna min idrott fullt ut pga en långdragen skada! Och så en tomte här på forumet som tror att han kan sporten hockey mer än andra!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 18:40:21 GMT 1
ändå blev man sågad av de som först ville se dem i KHK-tröjan Lågt betyg du ger åt dem som varit som yra höns när nyförvärven dykt upp och inte vetat nåt. Ungefär spm Du Vad har du wise leverat i detta forum inte ett skit. I förhållande till vad du visat är du den mest kaxiga i detta forum. Pratkvarn som tydligen stormen Gudrun blåste rent skallen på är min åsikt tills du visar något annat. Ditt patetiska uppträde får mig att undra vilka problem du dras med .... Det enda problemet jag har är att jag inte kan träna min idrott fullt ut pga en långdragen skada! Och så en tomte här på forumet som tror att han kan sporten hockey mer än andra! Absolut mer än vissa andra. Sedan att det finns andra som kan den mycket bättre än mig är en annan sak.
|
|
|
Post by HF on Oct 28, 2006 22:10:40 GMT 1
Det enda problemet jag har är att jag inte kan träna min idrott fullt ut pga en långdragen skada! Och så en tomte här på forumet som tror att han kan sporten hockey mer än andra! Absolut mer än vissa andra. Sedan att det finns andra som kan den mycket bättre än mig är en annan sak. en dag ska jag fylla dina luckor och lära dig allt jag kan....
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 29, 2006 8:34:50 GMT 1
Absolut mer än vissa andra. Sedan att det finns andra som kan den mycket bättre än mig är en annan sak. en dag ska jag fylla dina luckor och lära dig allt jag kan.... Tack vi kan ju komplettera varann
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 29, 2006 8:36:53 GMT 1
Här kommer man inte kunna läsa om fjanten hts då! Den killen vet ju inte ett skit om sporten ishockey!! Det var så här tjafset började ! Tror ALLA som skriver här vet något om hockey. Tom Du
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 31, 2006 18:40:09 GMT 1
Här kommer man inte kunna läsa om fjanten hts då! Den killen vet ju inte ett skit om sporten ishockey!! Det var så här tjafset började ! Tror ALLA som skriver här vet något om hockey. Tom Du Wörd...faktiskt
|
|