|
jokes
Mar 24, 2008 21:12:02 GMT 1
Post by climber on Mar 24, 2008 21:12:02 GMT 1
tjoho!!
|
|
|
jokes
Mar 26, 2008 14:51:12 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Mar 26, 2008 14:51:12 GMT 1
I fredags när jag var på bolaget och betalade skatt så kom jag ut och fick se en snut stå och skriva parkeringsböter.
Jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen, jag var ju bara inne i 7 minuter. Men han skrev vidare.
Då sa jag åt honom att ha lite medkänsla, men han lappade ändå. Så jag kallade honom skit-stövel, då skrev han ut en till!! Jag sa -va faan gör du? jävla grisjävel...
Då flinade han och började skriva ut en tredje.. Har inte ni svin annat att göra?.. då kom det en till.. Vad jag sedan kallade honom går inte att skriva i ord, men efter 10 minuter så satt det en halv telefonkatalog på vindrutan.
Då tänkte jag: Va fan, lite kul ska man ju ha på en fredag. Sen gick jag bort till min egen bil.....
|
|
|
jokes
Mar 26, 2008 15:40:43 GMT 1
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Mar 26, 2008 15:40:43 GMT 1
HAHAHAHAHAHA
|
|
|
jokes
Mar 31, 2008 21:44:29 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Mar 31, 2008 21:44:29 GMT 1
|
|
|
jokes
Apr 2, 2008 1:16:00 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Apr 2, 2008 1:16:00 GMT 1
Stålmannen, Snövit och Quasimodo satt och skröt på en parkbänk. Stålmannen sa: Jag är den starkaste, kraftigaste och snyggaste mannen i hela världen. Det finns ingen starkare än jag. Snövit fortsatte: Jag är den vackraste, sötaste och gulligaste varelsen i hela världen. Det finns ingen vackrare än jag. Sedan fyllde Quasimodo i med: Jag är det fulaste, mest ohyggligaste och vämjeliga monster man kan tänka sig. Det finns ingen fulare än jag. Fast att få bekräftelse av varandra var inte tillräckligt utan de beslöt sig för att gå iväg till häxan som hade spegeln på väggen som sade den absoluta sanningen.
Först in till häxan gick Stålmannen. Han kom ut efter en minut och sa: Spegeln sa åt mig att jag är den starkaste i hela världen. Sedan frågade snövit och kom ut med ett brett leende och sa: Jag är den vackraste i hela världen. Slutligen haltade Quasimodo ut och utbrast: Vem fan är Mikael Heintz!?
|
|
|
jokes
Apr 2, 2008 7:47:37 GMT 1
Post by Compa on Apr 2, 2008 7:47:37 GMT 1
Stålmannen, Snövit och Quasimodo satt och skröt på en parkbänk. Stålmannen sa: Jag är den starkaste, kraftigaste och snyggaste mannen i hela världen. Det finns ingen starkare än jag. Snövit fortsatte: Jag är den vackraste, sötaste och gulligaste varelsen i hela världen. Det finns ingen vackrare än jag. Sedan fyllde Quasimodo i med: Jag är det fulaste, mest ohyggligaste och vämjeliga monster man kan tänka sig. Det finns ingen fulare än jag. Fast att få bekräftelse av varandra var inte tillräckligt utan de beslöt sig för att gå iväg till häxan som hade spegeln på väggen som sade den absoluta sanningen. Först in till häxan gick Stålmannen. Han kom ut efter en minut och sa: Spegeln sa åt mig att jag är den starkaste i hela världen. Sedan frågade snövit och kom ut med ett brett leende och sa: Jag är den vackraste i hela världen. Slutligen haltade Quasimodo ut och utbrast: Vem fan är Mikael Heintz!? ;D ;D
|
|
|
jokes
Apr 16, 2008 21:51:19 GMT 1
Post by chilipulver on Apr 16, 2008 21:51:19 GMT 1
Lilla Lasse gick i småskolan och en dag frågade fröken vad deras pappor jobbade med.
De vanliga svaren dök upp: Polis, advokat, brandman, revisor, läkare. Lasse, som alltid lät mest satt nu tyst. Fröken frågade om inte han också skulle berätta för klassen vad hans pappa jobbar med.
-Min pappa är dansare på en bögbar. Där tar han av sig kläderna och dansar naken framför en massa män som betalar honom för det. Och betalar de riktigt bra följer han med dem hem och så får de sätta på honom.
Fröken blev alldeles förskräckt över Lasses svar och tog med honom ut i korridoren. -Är detta verkligen sant Lasse, frågade fröken.
--Näääee, svarade Lasse skamset, men farsan spelar hockey i Hv71 och det är så jävla pinsamt!
|
|
|
jokes
Apr 16, 2008 21:55:41 GMT 1
Post by anticonnie on Apr 16, 2008 21:55:41 GMT 1
Lilla Lasse gick i småskolan och en dag frågade fröken vad deras pappor jobbade med. De vanliga svaren dök upp: Polis, advokat, brandman, revisor, läkare. Lasse, som alltid lät mest satt nu tyst. Fröken frågade om inte han också skulle berätta för klassen vad hans pappa jobbar med. -Min pappa är dansare på en tveskärtbar. Där tar han av sig kläderna och dansar naken framför en massa män som betalar honom för det. Och betalar de riktigt bra följer han med dem hem och så får de sätta på honom. Fröken blev alldeles förskräckt över Lasses svar och tog med honom ut i korridoren. -Är detta verkligen sant Lasse, frågade fröken. --Näääee, svarade Lasse skamset, men farsan spelar hockey i Hv71 och det är så jävla pinsamt! De får hur jävla pinsamma som helst bara de vinner!! ;D
|
|
|
jokes
Apr 17, 2008 8:39:04 GMT 1
Post by Sardaukar on Apr 17, 2008 8:39:04 GMT 1
Lilla Lasse gick i småskolan och en dag frågade fröken vad deras pappor jobbade med. De vanliga svaren dök upp: Polis, advokat, brandman, revisor, läkare. Lasse, som alltid lät mest satt nu tyst. Fröken frågade om inte han också skulle berätta för klassen vad hans pappa jobbar med. -Min pappa är dansare på en tveskärtbar. Där tar han av sig kläderna och dansar naken framför en massa män som betalar honom för det. Och betalar de riktigt bra följer han med dem hem och så får de sätta på honom. Fröken blev alldeles förskräckt över Lasses svar och tog med honom ut i korridoren. -Är detta verkligen sant Lasse, frågade fröken. --Näääee, svarade Lasse skamset, men farsan spelar hockey i Hv71 och det är så jävla pinsamt! Hur kan det vara pinsamt att spela i Sveriges bästa hockeylag?
|
|
|
jokes
Apr 17, 2008 8:57:05 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Apr 17, 2008 8:57:05 GMT 1
Lilla Lasse gick i småskolan och en dag frågade fröken vad deras pappor jobbade med. De vanliga svaren dök upp: Polis, advokat, brandman, revisor, läkare. Lasse, som alltid lät mest satt nu tyst. Fröken frågade om inte han också skulle berätta för klassen vad hans pappa jobbar med. -Min pappa är dansare på en tveskärtbar. Där tar han av sig kläderna och dansar naken framför en massa män som betalar honom för det. Och betalar de riktigt bra följer han med dem hem och så får de sätta på honom. Fröken blev alldeles förskräckt över Lasses svar och tog med honom ut i korridoren. -Är detta verkligen sant Lasse, frågade fröken. --Näääee, svarade Lasse skamset, men farsan spelar hockey i Hv71 och det är så jävla pinsamt! Hur kan det vara pinsamt att spela i Sveriges bästa hockeylag? Nu var det ju HV71 vi pratade om ;o
|
|
|
jokes
Apr 17, 2008 9:12:35 GMT 1
Post by Sardaukar on Apr 17, 2008 9:12:35 GMT 1
Hur kan det vara pinsamt att spela i Sveriges bästa hockeylag? Nu var det ju HV71 vi pratade om ;o Ja?
|
|
|
jokes
Apr 17, 2008 11:00:25 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Apr 17, 2008 11:00:25 GMT 1
Nu var det ju HV71 vi pratade om ;o Ja? Förstår inte hur du kan få ihop HV71 med Sveriges bästa lag, men men
|
|
|
jokes
Apr 17, 2008 12:27:52 GMT 1
Post by Sardaukar on Apr 17, 2008 12:27:52 GMT 1
Ja? Förstår inte hur du kan få ihop HV71 med Sveriges bästa lag, men men Räcker att titta i tabellen. Dessutom har man övertaget i finalserien.
|
|
|
jokes
Apr 17, 2008 12:49:13 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Apr 17, 2008 12:49:13 GMT 1
Förstår inte hur du kan få ihop HV71 med Sveriges bästa lag, men men ::) Räcker att titta i tabellen. Dessutom har man övertaget i finalserien. Linköping hade två bortdömda mål, som solklart var mål också - hade dom fått dom målen + att Liv inte fått en sån röta så hade det sett helt annorlunda ut :)
|
|
|
jokes
Apr 17, 2008 13:06:13 GMT 1
Post by Sardaukar on Apr 17, 2008 13:06:13 GMT 1
Var det tur att vinna Elitserien med 15p också?
|
|