|
Post by Jojkrider on Aug 22, 2007 18:42:21 GMT 1
Missade MC uppkörningen idag och på landsvägskörnings delen. Där missde jag en skymd utfart i skogen på en smal dåligt asfalterad väg. Han tyckte jag inte var uppmärksam på den samt när jag skar i högerkurvor gled jag inte för mycket till höger och då förlorade sikt. De tolererar verkligen knappt ett fel i sthlm... det jag hört om de som klarat uppkörningen på andra orter gör en mörkrädd till hur petiga de ska vara i Sthlm.... Det är olika. Beror på vilket humör de är på. Jag körde upp i STAUN, och klarade första uppkörningen där, efter att ha kuggat TVÅ gånger i Älmhult innan Så...kör du upp i staun du me Får jag ingen tid före Maj i sthlm funderar jag på att göra det. Kollat med Trossö redan och de kör bara till Oktober och har fått sin andra MC lärare sjukskriven för resten av året så problem där var att de inte kan låta mig köra upp utan att jag kört för dem först Ska kolla med Gerthsbo men där var MC killen ledig till på fredag Håller med om humöret på Kontrollanterna. Han vi hade idag var inte sympatisk. En kille tyckte han fört hade för lite gas i undanmanövern så när han gjorde om det och snuddade en kona fick han underkänt för som kontrolanten sa "Hade det där varit ett fast föremål i trafiken hade det gått illa därför kan jag inte godkänna dig"
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 23, 2007 10:27:56 GMT 1
De verkar inte ta någon hänsyn till att man kan vara nervös på uppkörningen heller. Jag blir så nervös så jag nästan är gråtfärdig ibland, och därmed minskad koncentration. Det är man ju knappast när man kör själv i trafiken.
Jag körde med Micke på Gerthsbo trafikskola. En trevlig prick faktiskt.
|
|
|
Post by Jojkrider on Aug 23, 2007 10:33:26 GMT 1
De verkar inte ta någon hänsyn till att man kan vara nervös på uppkörningen heller. Jag blir så nervös så jag nästan är gråtfärdig ibland, och därmed minskad koncentration. Det är man ju knappast när man kör själv i trafiken. Jag körde med Micke på Gerthsbo trafikskola. En trevlig prick faktiskt. Japp det är Micke jag försöker få tag i =)
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 27, 2007 16:54:51 GMT 1
Lägger man samman alla individuella världsrekord i de grenar som ingår i damernas sjukamp får man 9093 poäng! Att jämföra med Jackie Joyner-Kersees världsrekord på 7291 poäng eller Carolinas europarekord på 7032 poäng.
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 27, 2007 18:17:07 GMT 1
Lägger man samman alla individuella världsrekord i de grenar som ingår i damernas sjukamp får man 9093 poäng! Att jämföra med Jackie Joyner-Kersees världsrekord på 7291 poäng eller Carolinas europarekord på 7032 poäng. Det gav en tankeställare. Snyggt uträknat !
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 27, 2007 18:27:04 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 1, 2007 13:00:13 GMT 1
De världsrekord som sattes under 80-talet litar jag inte ett dugg på, eftersom dopningskontrollerna inte var så hårda under den tiden.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 4, 2007 10:14:12 GMT 1
Jörgen Jönsson i stan idag
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 4, 2007 10:57:23 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 4, 2007 10:58:07 GMT 1
Jörgen Jönsson i stan idag Då gäller det att hålla sig inne...
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 4, 2007 11:50:37 GMT 1
Jag skrev [glow=red,2,300]J[/glow]örgen Jönsson Han som stavar med G bytt pga att KRIF hela tiden ringde och ville kontraktera honom
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 4, 2007 14:48:19 GMT 1
Jag skrev [glow=red,2,300]J[/glow]örgen Jönsson Han som stavar med G bytt pga att KRIF hela tiden ringde och ville kontraktera honom Erkänn att du har startat ett användarnamn till och ger dig själv en massa plus! Annars har du fått många vänner på en vecka!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 4, 2007 15:45:50 GMT 1
Jag skrev [glow=red,2,300]J[/glow]örgen Jönsson Han som stavar med G bytt pga att KRIF hela tiden ringde och ville kontraktera honom Erkänn att du har startat ett användarnamn till och ger dig själv en massa plus! Annars har du fått många vänner på en vecka! Förnekar detta med handen på bibeln. Kolla gärna med HF. Vännerna har jag nog fått pga att jag lyckats i debatterna
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 4, 2007 16:03:51 GMT 1
Erkänn att du har startat ett användarnamn till och ger dig själv en massa plus! Annars har du fått många vänner på en vecka! Förnekar detta med handen på bibeln. Kolla gärna med HF. Vännerna har jag nog fått pga att jag lyckats i debatterna He he ja inte trodde jag att callahan, jjb mfl skulle hålla med dig!Men de håller ju med nåt negativt så det passar ju in bra
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 4, 2007 16:37:57 GMT 1
Jag är en av de som plussat på hts. Han är ofta saklig i sina argument till skillnad från vissa andra. Det betyder dock inte att jag håller med honom i allt.
|
|