|
Post by qALLAHAN on Sept 4, 2007 18:40:21 GMT 1
Jag skrev [glow=red,2,300]J[/glow]örgen Jönsson Han som stavar med G bytt pga att KRIF hela tiden ringde och ville kontraktera honom Erkänn att du har startat ett användarnamn till och ger dig själv en massa plus! Annars har du fått många vänner på en vecka! Det sjuka med detta system, är väl att det räcker med EN vän som sitter o trycker så ofta det går.....
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 4, 2007 20:34:33 GMT 1
Förnekar detta med handen på bibeln. Kolla gärna med HF. Vännerna har jag nog fått pga att jag lyckats i debatterna He he ja inte trodde jag att callahan, jjb mfl skulle hålla med dig!Men de håller ju med nåt negativt så det passar ju in bra Ursäkta, men vad är det för negativt med att vi vill att folk ska kunna se TRÄNINGSMATCHER (där dessutom en femma ska stå över) till ett lägre pris?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 4, 2007 21:24:37 GMT 1
He he ja inte trodde jag att callahan, jjb mfl skulle hålla med dig!Men de håller ju med nåt negativt så det passar ju in bra Ursäkta, men vad är det för negativt med att vi vill att folk ska kunna se TRÄNINGSMATCHER (där dessutom en femma ska stå över) till ett lägre pris? Negativt i den mening att det klagas på KHK och vad de gör som vanligt! Nu ska du inte ta de så allvarligt då det var sagt med
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2007 21:28:21 GMT 1
Ursäkta, men vad är det för negativt med att vi vill att folk ska kunna se TRÄNINGSMATCHER (där dessutom en femma ska stå över) till ett lägre pris? Negativt i den mening att det klagas på KHK och vad de gör som vanligt! Nu ska du inte ta de så allvarligt då det var sagt med menar du att du ska vara positiv denna säsongen på matcherna? Då får du fan ta och byta läktarsektion...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 4, 2007 21:35:51 GMT 1
Negativt i den mening att det klagas på KHK och vad de gör som vanligt! Nu ska du inte ta de så allvarligt då det var sagt med menar du att du ska vara positiv denna säsongen på matcherna? Då får du fan ta och byta läktarsektion... Nix delar ut beröm till de som förtjänar o sågar de som inte sköter sig, precis som vanligt! Har dock använt sågen mycket i sommar så den behöver några matchers slipning
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 5, 2007 12:20:41 GMT 1
menar du att du ska vara positiv denna säsongen på matcherna? Då får du fan ta och byta läktarsektion... Nix delar ut beröm till de som förtjänar o sågar de som inte sköter sig, precis som vanligt! Har dock använt sågen mycket i sommar så den behöver några matchers slipning www.bakslag.se/
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 5, 2007 18:22:44 GMT 1
Jag är en av de som plussat på hts. Han är ofta saklig i sina argument till skillnad från vissa andra. Det betyder dock inte att jag håller med honom i allt. Tackar
|
|
|
Post by Sickboy on Dec 11, 2007 23:17:12 GMT 1
Mitt postnummer (371 40) finns även som postnummer i USA. Närmare bestämt i Hickman County i Tennessee. En liten stad med 1177 män och 69 kvinnor... Va inte det riktigt oviktigt vetande så säg...
|
|
|
Post by oneandonly on Dec 12, 2007 1:47:15 GMT 1
Mitt postnummer (371 40) finns även som postnummer i USA. Närmare bestämt i Hickman County i Tennessee. En liten stad med 1177 män och 69 kvinnor... Va inte det riktigt oviktigt vetande så säg... Du är INTE ensam....... Har också det postnumret........
|
|
|
Post by climber on Dec 12, 2007 15:21:35 GMT 1
Mitt postnummer (371 40) finns även som postnummer i USA. Närmare bestämt i Hickman County i Tennessee. En liten stad med 1177 män och 69 kvinnor... Va inte det riktigt oviktigt vetande så säg... Mycke Intressant, då är vi 3st här på forumet som har det postnummret:=) ;D ;D ;D
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 27, 2007 23:40:26 GMT 1
ärke-heruler
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 13, 2008 9:37:16 GMT 1
Apoteket i Blekinge säljer tydligen magmedicin som aldrig förr enligt lokalnyheterna. Är det kvalnerver kanske?
|
|
|
Post by Jojkrider on Mar 13, 2008 10:03:53 GMT 1
HATA SUN STORAGE TEK DISK ARRAYS!!!!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 13, 2008 13:21:36 GMT 1
HATA SUN STORAGE TEK DISK ARRAYS!!!!! Råkat ut för en olycka?
|
|
|
Post by Jojkrider on Mar 14, 2008 10:37:50 GMT 1
HATA SUN STORAGE TEK DISK ARRAYS!!!!! Råkat ut för en olycka? Nej men instruktionern är så dj*vla luddig till och från så jag blir tokig. Men det är coolt när det funkar i cluster setup. Speglar diskarna mellan clustret av DA:s med några andra servrar. All installation görs på en av servrarna och så vips finns samma program, fullt funktionellt på de andra servrarna utan installation ;D Men när det strular det är då jag får hjärnblödning
|
|