|
Post by Compa on Apr 17, 2007 13:04:39 GMT 1
Fotboll....hur fan kan man gilla fotboll....när det finns hockey!!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 17, 2007 13:49:38 GMT 1
Fick inget svar på om det skulle bli KRIF om du drog västerut....OCH inte heller nåt svar på om jag skulle flytta ut i havet.... Vekovic hette han visst...hittade honom på en KAIFsida från 2005. Förklarar att det är en kille med hyfsad kvalitet... På A svarar jag nej och på B svarar jag ja. Samlingsnamnet på bollsporter som fot, hand, volley och basketboll är fjollboll. Dessa är lika kul som en spark på pungen. Därför har jag inget "mitt lag" i dessa "sporter" utan kan hålla på och stötta mitt lokala lag. Ishockey däremot engagerar mig och därför har jag där ett favoritlag. Detta består var jag än bor.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 17, 2007 14:12:15 GMT 1
Fotboll....hur fan kan man gilla fotboll....när det finns hockey!! Äter du bara EN sorts mat också.. Ska jag bo på botten...UTAN luft...eller på en flotte?
|
|
|
Post by burt on Apr 17, 2007 15:50:50 GMT 1
PÅ vinterna kollar jag på hockey och på sommaren på fotboll, på det sättet så har kul året runt. Men ni som bara kollar på hockey får ju sitta och sura sommarhalvåret...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 17, 2007 16:06:57 GMT 1
PÅ vinterna kollar jag på hockey och på sommaren på fotboll, på det sättet så har kul året runt. Men ni som bara kollar på hockey får ju sitta och sura sommarhalvåret... Japp vi som inte gillar fotboll surar samtidigt som vi solar, badar, åker vattenskoter/skidor, dricker öl och grillar och laddar upp för nästa hockeysäsong ;D
|
|
|
Post by Compa on Apr 17, 2007 19:57:12 GMT 1
PÅ vinterna kollar jag på hockey och på sommaren på fotboll, på det sättet så har kul året runt. Men ni som bara kollar på hockey får ju sitta och sura sommarhalvåret... Japp vi som inte gillar fotboll surar samtidigt som vi solar, badar, åker vattenskoter/skidor, dricker öl och grillar och laddar upp för nästa hockeysäsong ;D Japp...å glöm inte poker!!! ;D
|
|
|
Post by burt on Apr 17, 2007 20:51:28 GMT 1
Jag spelar poker året runt utan att behöva bortse från att gå och kolla på fotboll eller hockey och jag badar, åker ut med båten och fiskar, grillar och gör allt möjligt, det finns tid för det oxå.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 17, 2007 20:58:32 GMT 1
Jag spelar poker året runt utan att behöva bortse från att gå och kolla på fotboll eller hockey och jag badar, åker ut med båten och fiskar, grillar och gör allt möjligt, det finns tid för det oxå. De vi skrev va mest lite ironi över att vi som inte gillar fotboll skulle sitta o sura på sommaren som du skrev. Tänk på de som varken gillar fotboll eller hockey, de måste ju va sura året om
|
|
|
Post by Compa on Apr 17, 2007 21:25:23 GMT 1
Jag spelar poker året runt utan att behöva bortse från att gå och kolla på fotboll eller hockey och jag badar, åker ut med båten och fiskar, grillar och gör allt möjligt, det finns tid för det oxå. De vi skrev va mest lite ironi över att vi som inte gillar fotboll skulle sitta o sura på sommaren som du skrev. Tänk på de som varken gillar fotboll eller hockey, de måste ju va sura året om WÖRD!
|
|
|
Post by burt on Apr 18, 2007 7:01:27 GMT 1
Jag spelar poker året runt utan att behöva bortse från att gå och kolla på fotboll eller hockey och jag badar, åker ut med båten och fiskar, grillar och gör allt möjligt, det finns tid för det oxå. De vi skrev va mest lite ironi över att vi som inte gillar fotboll skulle sitta o sura på sommaren som du skrev. Tänk på de som varken gillar fotboll eller hockey, de måste ju va sura året om Ja fy fan, de kanske kollar på handboll...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 18, 2007 7:21:51 GMT 1
De vi skrev va mest lite ironi över att vi som inte gillar fotboll skulle sitta o sura på sommaren som du skrev. Tänk på de som varken gillar fotboll eller hockey, de måste ju va sura året om Ja fy fan, de kanske kollar på handboll... ...började plötsligt må illa....
|
|
|
Post by Compa on Apr 18, 2007 7:29:28 GMT 1
Ja fy fan, de kanske kollar på handboll... ...började plötsligt må illa.... hehe...men handboll är bättre än fotboll!!! ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 18, 2007 7:37:15 GMT 1
...började plötsligt må illa.... hehe...men handboll är bättre än fotboll!!! ;D Knappast i mina ögon...jag ser massor med sport, men orkar inte ens se VM i handboll....nästan lika tråkigt som basket.... Fotboll är konst...jämförs med schack...taktik o rävspel...
|
|
|
Post by crosschecking on Apr 18, 2007 8:22:50 GMT 1
hehe...men handboll är bättre än fotboll!!! ;D Knappast i mina ögon...jag ser massor med sport, men orkar inte ens se VM i handboll....nästan lika tråkigt som basket.... Fotboll är konst...jämförs med schack...taktik o rävspel... Klok...Skandal!!!
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Apr 18, 2007 11:13:48 GMT 1
Fick inget svar på om det skulle bli KRIF om du drog västerut....OCH inte heller nåt svar på om jag skulle flytta ut i havet.... Vekovic hette han visst...hittade honom på en KAIFsida från 2005. Förklarar att det är en kille med hyfsad kvalitet... Antar att det är Danijel Vekovic som åsyftas. Han har spelat ungdomsfotboll i KAIF och vi spelade rätt många år ihop. Han satt en del på bänken i A-laget de tv senaste säsongerna, men fick inte direkt spela något. Är nog därför han återfinns utåt numera. Är det någon som har koll på KAIFs genomsnittliga publiksiffra från förra året? Hade varit kul med en jämförelse med KHKs.
|
|