|
Post by qALLAHAN on Apr 18, 2007 12:13:51 GMT 1
KAIFs publiksnitt är väl knappast över 400..?! Tyvärr, eftersom de ofta förtjänat mer... Danijel hamnade väl i Jämjö...och därifrån till Torhamn. Jag vet inte om han inte platsar i Jämjö heller...eller om det var en engångsföreteelse att se honom i Torhamn... Han segnade lite i andra halvlek, men i första tyckte jag han visade kvaliteer... Får väl hoppas att han inte platsar i Jämjö heller....
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Apr 18, 2007 13:32:20 GMT 1
Det hade varit kul om vi kunde få ihop lite klackfolk och gå på en fotbollmatch i sommar i kan vi inte enas om ett lag så kan jag till och med tänka mig att gå på en KAIF match, annars hade Lyckeby goif varit att föredra . det hade varit kul för jag tror att vi hade kunnat chocka både publik och spelare om vi var en 20-30 personer som sjöng och skrek
|
|
|
Post by Compa on Apr 18, 2007 15:12:15 GMT 1
Det hade varit kul om vi kunde få ihop lite klackfolk och gå på en fotbollmatch i sommar i kan vi inte enas om ett lag så kan jag till och med tänka mig att gå på en KAIF match, annars hade Lyckeby goif varit att föredra . det hade varit kul för jag tror att vi hade kunnat chocka både publik och spelare om vi var en 20-30 personer som sjöng och skrek Det låter onekligen som en kul grej...även om det är fotboll!
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 18, 2007 18:44:57 GMT 1
Det hade varit kul om vi kunde få ihop lite klackfolk och gå på en fotbollmatch i sommar i kan vi inte enas om ett lag så kan jag till och med tänka mig att gå på en KAIF match, annars hade Lyckeby goif varit att föredra . det hade varit kul för jag tror att vi hade kunnat chocka både publik och spelare om vi var en 20-30 personer som sjöng och skrek Inte KAIF bara. Om fotbollen blir för intressant i staun kommer hockeyn ta stryk. Se på Kalmar...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 18, 2007 19:45:21 GMT 1
Knäppgök...vi behöver lite elitfotboll att titta på under sommaren...och jag lider verkligen med folk som jobbar i den klubben...spelar ingen roll hur bra man spelar...kommer inget folk ändå...
|
|
|
Post by burt on Apr 18, 2007 20:31:07 GMT 1
Vad är det för fel på KAIF, de spelar en kul och anfallsvillig fotboll, jag var och såg 4-5 av deras hemmamatcher förra säsongen och jag tar med mig tumman så vi får lite stämmning i klacken...
|
|
|
Post by malte on Apr 18, 2007 21:17:26 GMT 1
Allt är fel med KAIF ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 18, 2007 21:54:59 GMT 1
Det hade varit kul om vi kunde få ihop lite klackfolk och gå på en fotbollmatch i sommar i kan vi inte enas om ett lag så kan jag till och med tänka mig att gå på en KAIF match, annars hade Lyckeby goif varit att föredra . det hade varit kul för jag tror att vi hade kunnat chocka både publik och spelare om vi var en 20-30 personer som sjöng och skrek Lyckeby låter som en utmärkt idé! Alla skriker KHK...
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 18, 2007 21:56:27 GMT 1
Instämmer! Ut med packet! ;D
|
|
|
Post by crosschecking on Apr 18, 2007 22:28:47 GMT 1
Nänänä.. Kaif är det som gäller.. Helt klart. Jag , Callahan o Burt träffas där på söndag kl 14.50 för att avnjuta hemmapremiären mot Nike o äta en god tjock grillad i pausen.. Ni hänger väl på?
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 18, 2007 22:35:24 GMT 1
Nänänä.. Kaif är det som gäller.. Helt klart. Jag , Callahan o Burt träffas där på söndag kl 14.50 för att avnjuta hemmapremiären mot Nike o äta en god tjock grillad i pausen.. Ni hänger väl på? Låter spännande! Hoppas ni har det trevligt tillsammans med de andra 150 betalande! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 19, 2007 7:29:18 GMT 1
Nänänä.. Kaif är det som gäller.. Helt klart. Jag , Callahan o Burt träffas där på söndag kl 14.50 för att avnjuta hemmapremiären mot Nike o äta en god tjock grillad i pausen.. Ni hänger väl på? Du menar en cancerogen kolkorv.. (men visst...bättre än de "kokta" i TAK...)
|
|
|
Post by burt on Apr 19, 2007 8:55:32 GMT 1
Nänänä.. Kaif är det som gäller.. Helt klart. Jag , Callahan o Burt träffas där på söndag kl 14.50 för att avnjuta hemmapremiären mot Nike o äta en god tjock grillad i pausen.. Ni hänger väl på? Som det ser ut nu så kommer jag och tar en korv och kollar på fotboll, vi som är intresserade av att stödja KAIF med en liten hejarklack kan ju samlas och diskutera vidare om den saken...
|
|
|
Post by Iceman on Apr 19, 2007 13:23:47 GMT 1
Nänänä.. Kaif är det som gäller.. Helt klart. Jag , Callahan o Burt träffas där på söndag kl 14.50 för att avnjuta hemmapremiären mot Nike o äta en god tjock grillad i pausen.. Ni hänger väl på? Lyckeby Goif !!!! Trodde du bara åt humburgare med senap....
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 19, 2007 21:08:34 GMT 1
Knäppgök...vi behöver lite elitfotboll att titta på under sommaren...och jag lider verkligen med folk som jobbar i den klubben...spelar ingen roll hur bra man spelar...kommer inget folk ändå... Behöver lite elitfotboll?? Hur många sponsorer finns det i staun som kan driva runt elitlag i fotboll, handboll och förhoppningsvis hockey också? Det jag menar är att om KAIF blir populärt kommer KHK kanske få dela med sig av sina sponsorer till KAIF
|
|