|
Bloggar
Jun 12, 2008 13:37:08 GMT 1
Post by oneandonly on Jun 12, 2008 13:37:08 GMT 1
|
|
|
Bloggar
Jun 12, 2008 13:50:13 GMT 1
Post by Sir Ironpants on Jun 12, 2008 13:50:13 GMT 1
Mycket trevlig läsning OaO.
|
|
pepps
Ungdomslirare
|
Post by pepps on Jun 13, 2008 0:07:42 GMT 1
Kanon bra blogg OAO, Vi vill ha mer !!
|
|
|
Post by oneandonly on Jun 13, 2008 0:23:11 GMT 1
Tack igen grabbar !
Ni som ger mig inspirationen.
Tillsammans är VI starka !
|
|
|
Bloggar
Jun 15, 2008 23:58:24 GMT 1
Post by oneandonly on Jun 15, 2008 23:58:24 GMT 1
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Bloggar
Jun 16, 2008 13:43:24 GMT 1
Post by otto62 on Jun 16, 2008 13:43:24 GMT 1
Hmmm, det var ett himla tjat om byatänkande, ödmjukhet och annat tjafs bara...... Tror nog det är ditt ledord till andra, "var ödmjuk för det är inte jag"!!! ;D Dom flesta supportrar från "dom andra lagen" tycker det ska bli skitkul med KHK i ettan, en del (väldigt få) tycker att KHK är ett poplag som snart gör en Hammers.. Men att göra som OAO ideligen gör, nämligen ger andra lags supportrar och andra lags organisationer en massa pekpinnar om hur fantastiska KHK är och hur dumma alla är som inte älskar KHK och att alla andra saknar ödmjukhet (där kom det igen) är en dålig retorik! Det som händer är att ännu fler börjar tycka illa om KHK (inte jag) och önskar dom inget annat än en snar undergång! Nej OAO, dax att vara lite ödmjuk själv och tagga ner lite....ni är inte störst, bäst och vackrast än
|
|
|
Bloggar
Jun 16, 2008 15:48:23 GMT 1
Post by Sardaukar on Jun 16, 2008 15:48:23 GMT 1
Håller faktiskt med dig Otto, men jag är väl den lite mer objektiva sorten.
|
|
|
Bloggar
Jun 16, 2008 22:04:23 GMT 1
Post by oneandonly on Jun 16, 2008 22:04:23 GMT 1
Ja, Du Otto62.
Jag skulle vilja påstå att jag är ödmjuk och varit så hela tiden. Dessutom gav jag Olofström hockeyn massa med beröm i nämnda artikel. Har INTE med ett ord nämnt hur OIK eller andra klubbar ska styras från ledningens sida, Så det med pekpinnar kan Du lägga ner direkt.
Att sanningen kan svida om att KHK inom kort framtid regerar Blekinge förstår jag. Inte konstigt att så blir fallet med tanke på de olika föreningarnas förutsättningar.
Lycka till i 1:an och VI syns snart.
Sarre: Du är ute på hal is nu. Det knakar rejält under pjäxorna. Vidarutveckla vad Du påstår.
Det är VI som är KHK !
|
|
|
Bloggar
Jun 16, 2008 22:50:17 GMT 1
Post by Basbatten on Jun 16, 2008 22:50:17 GMT 1
Mja OAO. I underkanten av dina inlägg finns några rader som faktiskt ger sken av tveksam ödmjukhet. Bönder, kreatur, svin och invånare i våra västliga vänorter. Bönderna tar kanske inte illa upp men resten gör det nog tyvärr. Föreslår att du byter ut svaret mot: De har svårt att idka sin näring i tätorter. Jag har läst din blogg om roller. Hmm, intressant. ;D ;D
|
|
|
Bloggar
Jun 16, 2008 23:19:01 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jun 16, 2008 23:19:01 GMT 1
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on Jun 17, 2008 6:35:14 GMT 1
Den tråden hade jag inte sett ;D Här kan man snacka om ödmjukhet Det förklar varför du talar om för alla andra vad som är rätt och fel, jag visste inte att du hade sett så mycket hockey Jag får rysningar OAO.......prova någon gång att läsa vad du själv skriver så kanske du taggar ner snart! Jag är jävligt glad att alla KHK fansen inte är lika stöddiga som du utan visar stor ödmjukhet inför den kommande säsongen, har märkt att det finns överlag en trevlig ton bland dom flesta fansen och att dom inte fladdrar runt på diverse forum och kastar skit och talar om hur allt står till, hur det ska va', vem som vet bäst...osv Som sagt, läs igenom det du skrivit så förstår du nog snart vad jag menar... Till övriga trevliga fans, vi ses snart! Ska bli riktigt roligt att mäta krafterna med er
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 17, 2008 7:21:30 GMT 1
Mycket snack om ödmjukhet men skall sanningen fram så tycker jag att det inte visas särskilt mycket från något håll. TAIF, OIK, Mörrum, KHK´s supportrar är ungefär lika "bra" på att visa ödmjukhet, kolla bara vad som skrivs på forumen alt. kommentarerna i tidningen (som brukar vara än värre).
Värst är de som har signaturer i stil med "pissa på KHK".
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 17, 2008 8:22:21 GMT 1
Nu är ju inte OAOs signatur direkt bättre...och i mina ögon direkt smaklös den också...
Ödmjuka eller inte...en del tål inte att man över huvud taget visar sig på andras forum... "Gubben" i Mörrum attackerar så fort man ger minsta kommentar..om att man förpestar och snackar skit...maken till provokativ människa får man leta efter....och han verkar inte särskilt poppis ens på hemmaplan....
|
|
|
Post by Sickboy on Jun 17, 2008 8:31:17 GMT 1
Hmmm, det var ett himla tjat om byatänkande, ödmjukhet och annat tjafs bara...... Tror nog det är ditt ledord till andra, "var ödmjuk för det är inte jag"!!! ;D Dom flesta supportrar från "dom andra lagen" tycker det ska bli skitkul med KHK i ettan, en del (väldigt få) tycker att KHK är ett poplag som snart gör en Hammers.. Men att göra som OAO ideligen gör, nämligen ger andra lags supportrar och andra lags organisationer en massa pekpinnar om hur fantastiska KHK är och hur dumma alla är som inte älskar KHK och att alla andra saknar ödmjukhet (där kom det igen) är en dålig retorik! Det som händer är att ännu fler börjar tycka illa om KHK (inte jag) och önskar dom inget annat än en snar undergång! Nej OAO, dax att vara lite ödmjuk själv och tagga ner lite....ni är inte störst, bäst och vackrast än Jag har då aldrig sett något inlägg på något forum där OAO har varit otrevlig. Snarare tvärtom. Men trots detta så bemöts han väldigt aggresivt. Tom uthängd med bild på OIK:s forum... Han önskar alla lag lycka till i alla lägen. Blir man då ständigt påhoppad så kan jag förstå om man lackar ur... Man kan inte bara rycka ett inlägg ur en hel debatt och dömma någon efter det...
|
|
|
Post by oneandonly on Jun 17, 2008 8:43:38 GMT 1
Innan man gör en lösryckt detalj ur ett forum, ska man kanske läsa allt som sades innan. Jag syftar då på: gronabrigaden.forumportal.se/forum/viewtopic.php?t=45&start=0Till saken hör att undertecknad + YB fick försvara KHK och dess supportrar i massor innan detta skrevs och det som skrevs till "trädnissarna" var dessutom inte några direkta angrepp. Angående uttalandet: "Jag kan nog mer om supporterkultur än alla Ni tillsammans lille vän...... Har nog för övrigt sett mer hockey än de flesta av Er tillsammans också. Så börja tänk innan Du skriver nästa gång. Det var ett tips ! " Så står jag för VARTENDA ord i den meningen. Så som de diskuterar måste fallet vara så, alternativt iq som en fiskmås. Väljer att tro på orutin. Mr C med flera: Texten om invånarna i Olofström och Mörrum har jag förklarat på detta forum, Mörrums forum och Olofströms forum mer än en gång. Jag gör det igen: Jag har släkten utspridd över hela hockey Blekinge. Alla är "hockey idioter" och VI terrar varandra mer än gärna. Den texten där är alltså direkt till mina släktingar. Kan LOVA att den är inget mot vad jag får i sms form, mail och i luren. Kan också LOVA att alla släkt kalas brukar bli lätt kaotiska efter en stund när man kommer in på hockeysnack........... Alltså: Allt sägs med glimten i ögat. Även mina rader till dem, då de också är på detta forum.
|
|