|
Post by oneandonly on Jun 17, 2008 8:46:28 GMT 1
Hmmm, det var ett himla tjat om byatänkande, ödmjukhet och annat tjafs bara...... Tror nog det är ditt ledord till andra, "var ödmjuk för det är inte jag"!!! ;D Dom flesta supportrar från "dom andra lagen" tycker det ska bli skitkul med KHK i ettan, en del (väldigt få) tycker att KHK är ett poplag som snart gör en Hammers.. Men att göra som OAO ideligen gör, nämligen ger andra lags supportrar och andra lags organisationer en massa pekpinnar om hur fantastiska KHK är och hur dumma alla är som inte älskar KHK och att alla andra saknar ödmjukhet (där kom det igen) är en dålig retorik! Det som händer är att ännu fler börjar tycka illa om KHK (inte jag) och önskar dom inget annat än en snar undergång! Nej OAO, dax att vara lite ödmjuk själv och tagga ner lite....ni är inte störst, bäst och vackrast än Jag har då aldrig sett något inlägg på något forum där OAO har varit otrevlig. Snarare tvärtom. Men trots detta så bemöts han väldigt aggresivt. Tom uthängd med bild på OIK:s forum... Han önskar alla lag lycka till i alla lägen. Blir man då ständigt påhoppad så kan jag förstå om man lackar ur... Man kan inte bara rycka ett inlägg ur en hel debatt och dömma någon efter det... Tack Sickboy ! Precis vad jag just skrev. Det är VI som är KHK !
|
|
|
Post by Basbatten on Jun 17, 2008 9:40:48 GMT 1
Oneandonly
Ditt engagemang i hockeyn ifrågasätts inte
Men den här tråden som går under namnet "Bloggar" har under det senaste dygnet mer handlat om huruvida du är ödmjuk eller inte. Du tipsar så därför tänkte jag ta mig friheten och göra sammalunda
Du har förklarat din signatur på olika forum och gör det här igen. Det har uppenbarligen inte alla läst eftersom den ifrågasätts. Varför inte ta bort den, alternativt komplettera den med "endast riktat till mina släktingar och inga andra".
I ett av dina inlägg i din egen blogg skriver du förtjänstfullt om ödmjukhet. Detta inlägg har förmodligen lästs av en hel del och vissa av dessa ser det givetvis som en sport att kontrollera huruvida du lever som du lär.
I ditt inlägg från idag skriver du "tänk innan du skriver" och "IQ som en fiskmås" och det kan nog uppfattas som rätt så provokativt och därmed som tveksamt ödmjukt. Repliker är förmodligen att vänta.
Å andra sidan är det väl inte speciellt mycket att kackla över, ja kanske till och med ett kul tidsfördriv inför det som komma skall och då menar jag "Slaget i Tingsryd" den 21 september. Ett stort respektive nesligt datum i två hockeyföreningars historia. Tänk bara att bortaklacken dominerar inför fler blekingar än smålänningar. Vi måste bli fler än 2250 om det blir lapp på luckan.
|
|
|
Bloggar
Jun 17, 2008 10:41:46 GMT 1
Post by qALLAHAN on Jun 17, 2008 10:41:46 GMT 1
Finns inga ursäkter att blanda in släktingar i signaturen...då får du väl göra det tillägget där!!! Jag rekommenderar att dylika, osmakliga provokationer omedelbart tas bort... Personligen tycker jag det är värre än "pissa på KHK", eftersom det här är personangrepp på varenda människa som bor därborta...även icke hockeydårar....
|
|
|
Bloggar
Jun 17, 2008 11:06:11 GMT 1
Post by Sickboy on Jun 17, 2008 11:06:11 GMT 1
Här plockade vi fram den stora pekpinnen ja...
|
|
|
Bloggar
Jun 17, 2008 12:02:02 GMT 1
Post by oneandonly on Jun 17, 2008 12:02:02 GMT 1
Finns inga ursäkter att blanda in släktingar i signaturen...då får du väl göra det tillägget där!!! Jag rekommenderar att dylika, osmakliga provokationer omedelbart tas bort... Personligen tycker jag det är värre än "pissa på KHK", eftersom det här är personangrepp på varenda människa som bor därborta...även icke hockeydårar.... Never Mr C !Tål man inte det LILLA, när man dessutom vet varför, ja då är det illa. Jag står för att jag håller på KHK och kritiserar det jag tycker är fel i föreningen, direkt till dem som kan göra något för att ändra det som det är fel på. Ett förslag kommer till Dig istället (ej direktiv): Jag kritiserar däremot inte föreningen KHK på andra lags forum. Som exempel om priset på säsongskort, spelarval, målvaktsfrågor med mera....... Du kan också andra vägar vandra i dessa frågor. Det är VI som är KHK !
|
|
|
Bloggar
Jun 17, 2008 12:05:54 GMT 1
Post by oneandonly on Jun 17, 2008 12:05:54 GMT 1
P.s Lite synd att man denna säsongen inte får sjunga gamla klassikern: "Oj, oj, oj, oj - Fy f-n vad det luktar illa - Från Mörrum, från Mörrum, Från Mörrum"
|
|
|
Bloggar
Jun 17, 2008 13:25:16 GMT 1
Post by billibutt on Jun 17, 2008 13:25:16 GMT 1
Jag kan inte förstå varför man lägger så mycket energi på andra lags forum, och analysera vad dem skriver. Går man dessutom in och skriver att man är Khk supporter så är det ju självklart att man inte blir så omtyckt. Personligen hatar jag INTE några andra lags supportrar och jag skiter fullständigt i vad dem skriver på sitt eget forum. VARFÖR SKA MAN ÖDSLA TID PÅ SÅNT, JAG LÄGGER ALL ENERGI PÅ KHK ISTÄLLET.
|
|
|
Bloggar
Jun 18, 2008 23:28:39 GMT 1
Post by oneandonly on Jun 18, 2008 23:28:39 GMT 1
|
|
|
Bloggar
Jun 19, 2008 13:05:05 GMT 1
Post by #72 Foppa on Jun 19, 2008 13:05:05 GMT 1
Mats Wennerholm bloggar idag på Miro´s blogg!! Riktigt underbar läsning! Saxat:
|
|
|
Post by Basbatten on Jun 20, 2008 9:56:42 GMT 1
Hej därute i KHK-världen Bloggen nedan kan rekommenderas för den som vill ta del av en ung kvinnas tankar. En kvinna som förutom att hon är KHK:are även har skaffat sig flera erfarenhetspoäng under sina 22 år än vad de flesta av oss skrapar ihop under en livstid ackhina.blogg.se/index.html
|
|
|
Post by billibutt on Jul 1, 2008 20:22:27 GMT 1
Så här skriver Goe i dag på sin blogg "Jag säger bara en sak idag. Ho Ho ja ja." Undrar vad han menar ;D
|
|
|
Post by #72 Foppa on Jul 8, 2008 7:42:08 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 8, 2008 11:24:57 GMT 1
Hmmm...samma frågeställning som många andra...undrar när man skall STARTA en säsong där man känner sig trygg med sistaposten....? Som vanligt lägst prioriterat...även i utomståendes ögon...och som vanligt, lika märkligt...
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 8, 2008 12:47:52 GMT 1
Hmmm...samma frågeställning som många andra...undrar när man skall STARTA en säsong där man känner sig trygg med sistaposten....? Som vanligt lägst prioriterat...även i utomståendes ögon...och som vanligt, lika märkligt... I Leksand kände man sig nog oerhört trygga med sin sista utpost som man prioriterade oerhört högt.... KHK gorde man ju en "skandalvärvning" på sista utposten ... Vi vet alla hur det gick
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 8, 2008 14:12:04 GMT 1
Undrar verkligen om man kan hamna 3:a med endast en backbesättning av klass.
|
|