|
Post by Sir Ironpants on Jul 8, 2008 14:54:58 GMT 1
Menar du att KHK inte har några forwards som håller bra "klass" ?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 8, 2008 15:38:08 GMT 1
Undrar verkligen om man kan hamna 3:a med endast en backbesättning av klass. endast en backupsättning?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 10, 2008 7:06:54 GMT 1
Menar du att KHK inte har några forwards som håller bra "klass" ? Några guldkorn finns där ju, men man kommer nog inte göra flest mål i serien. Förhoppningsvis räcker det med att släppa in minst antal, och då är ju frågan hur bra Fransson är. KHK:s starkaste sida är nog backarna, vilket man bara inte kunde drömma om tidigare säsonger.
|
|
|
Bloggar
Jul 10, 2008 11:15:36 GMT 1
Post by qALLAHAN on Jul 10, 2008 11:15:36 GMT 1
Som vanligt överens med Sarrre...
|
|
|
Post by mikkel on Jul 11, 2008 8:21:54 GMT 1
TILL OAO. Varför bloggar du inte längre? Jag gillade att läsa dina inlägg, så fortsätt nu är du snäll . Forwardsuppsättningen? I mitt tycke är den MYCKE bra, speciellt när HO tillkommer. Blir många mål i år iom att det finns en MYCKE MYCKE bra backuppsättning som "backar" upp forwards. Bra backar = Bra forwards. Det går hand i hand.
|
|
|
Bloggar
Jul 13, 2008 23:44:11 GMT 1
Post by oneandonly on Jul 13, 2008 23:44:11 GMT 1
TILL OAO. Varför bloggar du inte längre? Jag gillade att läsa dina inlägg, så fortsätt nu är du snäll . Forwardsuppsättningen? I mitt tycke är den MYCKE bra, speciellt när HO tillkommer. Blir många mål i år iom att det finns en MYCKE MYCKE bra backuppsättning som "backar" upp forwards. Bra backar = Bra forwards. Det går hand i hand. Tack Mannen ! Din och alla andras förtjänst vad jag skriver. Ni som ger mig inspirationen. Tack ! Har bara haft lite ledigt från bloggen. Gör ett litet gästspel på Miros blogg idag. Återkommer snart på min egen.
|
|
|
Bloggar
Jul 13, 2008 23:45:02 GMT 1
Post by oneandonly on Jul 13, 2008 23:45:02 GMT 1
Dalen bloggaren är igång igen med nytt underbart inlägg:
"Karlskrona HK, en saga som bara fortsätter...Man var tvungen att nypa sig i armen när man klev in i såväl Borohallen som i Kockumhallen under kvalspelet i våras. Boroland blev till Blackbugsland och Kockumhallen formligen exploderade av KHK-supportrar. Det var som en ren mardröm var somliga, som en våt dröm för andra...
Nu har de lyckats imponera ytterliggare på mig genom sitt projekt "Camp KHK". Premiären borta mot Tingsryds AIF ska bli ett minne för såväl inbitna TAIFare som för tillresta KHK-supportrar. Man startar genom att inta campingen i Tingsryd där man festar, skojar och värmer upp inför kvällens stora tillställning i Dackehallen. Redan nu är det över 300 anmälda personer och räkna med att den siffran ökar i takt med att temperaturen höjs inför matchen.
KHK är en sann saga från början till slut. Vart skall detta sluta?"
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Bloggar
Jul 15, 2008 12:40:55 GMT 1
Post by otto62 on Jul 15, 2008 12:40:55 GMT 1
GOE:s schööna stekarblogg får sig en schvängom klockrent på OIK:s och Mörrums forum.... Den anses nu vara en av dom stora humorsajterna i klass med 1000 apor Den som tar det som står där på allvar får söka hjälp!
|
|
|
Bloggar
Jul 15, 2008 12:44:32 GMT 1
Post by Back to Front on Jul 15, 2008 12:44:32 GMT 1
Tycker helt klart denne Goe har ett o annat poäng i vad han skriver.. Sen att han råkar trampa på vissas tår,gör ju saken inte sämre. så länge man håller sig till sanningen eller tills någon anna kommer med någon annan sanning..typ den om HO övergång. Det är ju den som får laxrensen att gå i spinn.Kom med sanning ,så ska jag oxå såga Goe...Men tills dess ..Keep the fire alive, Goe!!
|
|
|
Bloggar
Jul 15, 2008 12:51:29 GMT 1
Post by #72 Foppa on Jul 15, 2008 12:51:29 GMT 1
GOE:s schööna stekarblogg får sig en schvängom klockrent på OIK:s och Mörrums forum.... Den anses nu vara en av dom stora humorsajterna i klass med 1000 apor Den som tar det som står där på allvar får söka hjälp! Javisst är det humor... ... eller ska vi inte ta nedanstående på allvar heller?? blogg.expressen.se/goe/entry.jsp?messid=393194Citat ur bloggen: OIKfans ett föredöme!
Ytterligare en klubb det går att ha utbyte med. Det är Olofström och deras fans som bjuder in KHKs supportrar till en riktigt hockeyfest den 15 augusti. Det blir fotboll och öltält innan matchen där vi kan snacka ishockey. Det här är ett snyggt initiativ och ett bevis för att det finns folk där ute som inte behöver bära sig åt som idioter när man går på ishockey.
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Bloggar
Jul 15, 2008 14:56:17 GMT 1
Post by otto62 on Jul 15, 2008 14:56:17 GMT 1
72 Kungen, jo det är faktiskt sant att man kan träffas och ha kul utan att smutskasta varandra så där har han rätt men han har inget med arrangemanget att göra! HO:s övergång har vi vetat om sen Mörrum trillade ner....... Goe har säkert en poäng ibland men så länge han kastar skit på både klubbar och befolkning utan att veta ett smack om verkligheten är han en clown som ska betraktas som en sådan...
Kan dra ett citat:
Olofström IK ute på slak lina?
Olofström en främlings legion. Ingen frågar vad den andra kommer ifrån. Flera olika kulturer, olika länder och olika nivåer på kontrakt där vissa enbart är i klubben för att spela ishockey (proffs) medan andra varje morgon måste stiga upp och gå till jobbet klockan 07.00.
Det här är öppnar för ovälkomna diskussioner i alla lag. Några få spelare som inte var det minsta bättre än någon annan har betydligt bättre villkor än alla andra. Blir det så att de presterar så pass mycket mera kan det gå vägen. Det här ökar också pressen på dem. Men går det fel ligger osämjan i laget bakom hörnet och väntar som ett paket på Konsum. Skitsnacket tar fart och det bildas separata grupper inom laget. Det vill säga motsatt Team Building. Olofström har en smal balansgång framför sig med den här typen av lagbygge. Minsta lilla kan störa truppen och alla resultat till och med de mest självklara uteblir helt.
Det gäller att man har en bra lagledning som uppfattas rättvis och kan hanter alla de här konflikterna inom laget.
|
|
|
Bloggar
Jul 15, 2008 16:52:17 GMT 1
Post by #72 Foppa on Jul 15, 2008 16:52:17 GMT 1
Otto62, du tycker att man inte ska kasta skit på varandra, men kallar i samma andetag Goe för clown, tillråga på allt i KHK´s forum.... Snacka om att "kasta pil i kuvös" Därmed inte sagt att jag håller med Goe i allt han tycker, är inte ens säker på att han tycker allt han skriver.... men det känns som om han lyckats med en sak: skapa diskussioner!!! ;D Ha en bra dag nu! Och väl mött i vinter!
|
|
|
Bloggar
Jul 15, 2008 17:38:17 GMT 1
Post by pekka on Jul 15, 2008 17:38:17 GMT 1
Otto 62, Vad var det för fel på det han skrev om "OIK på slak lina" som du citerar här ovan? Det är ju sant vart enda ord som jag ser det. En Amerikan som man kanske inte vet så mycket om som kommer hit och inte presterar då blir det säkert som han skriver. Det är därför som Tobbe, och övriga inom KHK ser till att jobb och bostad är fixat innan man skriver kontrakt. För KHK ska inte ha några proffs på denna nivån. Olika nivåer på kontrakt har säkert KHK också
|
|
|
Bloggar
Jul 16, 2008 22:17:39 GMT 1
Post by oneandonly on Jul 16, 2008 22:17:39 GMT 1
|
|
|
Bloggar
Jul 18, 2008 22:47:13 GMT 1
Post by chilipulver on Jul 18, 2008 22:47:13 GMT 1
Goes "sköna stekarblogg" blev just idag Goes skitblogg!
Rena personangrepp och mobbing!!
|
|