|
Post by kraftwerk on Aug 26, 2007 18:48:04 GMT 1
När det OAO så var det hans ödmjukhet mot andra lags supportrar jag syftade på. Men som sagt jag har plockat bort han nu från mitt inlägg. Det är bara en på detta forum som vet vem jag är och honom litar jag på För övrigt har jag ingen aning om vem OAO är (vilket gäller nästan alla nicks här) och bryr mig inte heller. Om det är så viktigt vem som döljer sig bakom nicken så finns ju ingen anledninga att ha ett forum med nicknames. Istället skulle man he ett som TAIF's Fast å andra sidan så är det ju OAO som försöker bygga broar på andra forum men får nästan alltid skit från andra supporters för det. Mycket möjligt. Orkar sällan läsa i dessa forum
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 26, 2007 19:30:40 GMT 1
callahan ger någon beröm crosschecking inser Görans begränsning fasthållning av klubban blir en gnällspik ungblod arresteras för läktarvåld charlie ifrågasätter något hos KHK HF slutar med fiske och golf brutus tycker KHK gör en bra match JJB ogillar orange Måste bara tillägga. 1. Lägg till mig och Din åsikt igen, eller ta bort hela "skiten". 2. Var inte så djävla feg om Du ska kritisera folk negativt, träd då fram. Svarar inte ens på PM där jag frågar VEM DU ÄR. 3. Vissa saker Du skriver är så SJÄLVKLARA och Du kunde lika gärna frågat om Du fick "torka dem i baken" också. Samtidigt påhopp på andra som Du kanske/antagligen inte känner alls. Snacka om att vara GNÄLLSPIK och "skitspridare". Frågan är vad detta ska leda till ??........ Bättre sammanhållning på läktaren och på Forumet ? Eller vad ?.......... Detta var så lågt att tom Glocalnet "rodnar"...... 4. Vad jag tycker om Dina inlägg och påhopp ska Du få veta personligen, öga mot öga så fort Du vågar stå för vem Du är och vad Du säger. 5. Fast å andra sidan kan jag tänka mig att Du vill vara anonym. Då är man som ett bortskämt barn. Behöver ALDRIG stå för något när det verkligen gäller. KHK mot 1:an !
|
|
|
Post by crosschecking on Aug 26, 2007 20:10:34 GMT 1
callahan ger någon beröm crosschecking inser Görans begränsning fasthållning av klubban blir en gnällspik ungblod arresteras för läktarvåld charlie ifrågasätter något hos KHK HF slutar med fiske och golf brutus tycker KHK gör en bra match JJB ogillar orange Måste bara tillägga. 1. Lägg till mig och Din åsikt igen, eller ta bort hela "skiten". 2. Var inte så djävla feg om Du ska kritisera folk negativt, träd då fram. Svarar inte ens på PM där jag frågar VEM DU ÄR. 3. Vissa saker Du skriver är så SJÄLVKLARA och Du kunde lika gärna frågat om Du fick "torka dem i baken" också. Samtidigt påhopp på andra som Du kanske/antagligen inte känner alls. Snacka om att vara GNÄLLSPIK och "skitspridare". Frågan är vad detta ska leda till ??........ Bättre sammanhållning på läktaren och på Forumet ? Eller vad ?.......... Detta var så lågt att tom Glocalnet "rodnar"...... 4. Vad jag tycker om Dina inlägg och påhopp ska Du få veta personligen, öga mot öga så fort Du vågar stå för vem Du är och vad Du säger. 5. Fast å andra sidan kan jag tänka mig att Du vill vara anonym. Då är man som ett bortskämt barn. Behöver ALDRIG stå för något när det verkligen gäller. KHK mot 1:an ! Ja så säg. Är det inte konstigt
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 27, 2007 10:12:12 GMT 1
Mkt bra OAO!!! Klockrent! Många använder väl nicks mest på skoj...så det är väl inte för att gömma sig (ett känt undantag) man använder dom...? Vågar man inte visa sig, ska man inte angripa andra!
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 27, 2007 10:28:21 GMT 1
callahan ger någon beröm crosschecking inser Görans begränsning fasthållning av klubban blir en gnällspik ungblod arresteras för läktarvåld charlie ifrågasätter något hos KHK HF slutar med fiske och golf brutus tycker KHK gör en bra match JJB ogillar orange Måste bara tillägga. 1. Lägg till mig och Din åsikt igen, eller ta bort hela "skiten". 2. Var inte så djävla feg om Du ska kritisera folk negativt, träd då fram. Svarar inte ens på PM där jag frågar VEM DU ÄR. 3. Vissa saker Du skriver är så SJÄLVKLARA och Du kunde lika gärna frågat om Du fick "torka dem i baken" också. Samtidigt påhopp på andra som Du kanske/antagligen inte känner alls. Snacka om att vara GNÄLLSPIK och "skitspridare". Frågan är vad detta ska leda till ??........ Bättre sammanhållning på läktaren och på Forumet ? Eller vad ?.......... Detta var så lågt att tom Glocalnet "rodnar"...... 4. Vad jag tycker om Dina inlägg och påhopp ska Du få veta personligen, öga mot öga så fort Du vågar stå för vem Du är och vad Du säger. 5. Fast å andra sidan kan jag tänka mig att Du vill vara anonym. Då är man som ett bortskämt barn. Behöver ALDRIG stå för något när det verkligen gäller. KHK mot 1:an ! Jag vet inte vem du är och jag skiter fullständigt i vem du är. Min kuriosainlägg där du var med var en åsikt om ett nickname (eftersom jag ej vet vem du är) Men jag kan lova dig att jag aldrig tänker beröra eller nämna ditt nick i detta forum !!!!!
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 27, 2007 11:05:15 GMT 1
Måste bara tillägga. 1. Lägg till mig och Din åsikt igen, eller ta bort hela "skiten". 2. Var inte så djävla feg om Du ska kritisera folk negativt, träd då fram. Svarar inte ens på PM där jag frågar VEM DU ÄR. 3. Vissa saker Du skriver är så SJÄLVKLARA och Du kunde lika gärna frågat om Du fick "torka dem i baken" också. Samtidigt påhopp på andra som Du kanske/antagligen inte känner alls. Snacka om att vara GNÄLLSPIK och "skitspridare". Frågan är vad detta ska leda till ??........ Bättre sammanhållning på läktaren och på Forumet ? Eller vad ?.......... Detta var så lågt att tom Glocalnet "rodnar"...... 4. Vad jag tycker om Dina inlägg och påhopp ska Du få veta personligen, öga mot öga så fort Du vågar stå för vem Du är och vad Du säger. 5. Fast å andra sidan kan jag tänka mig att Du vill vara anonym. Då är man som ett bortskämt barn. Behöver ALDRIG stå för något när det verkligen gäller. KHK mot 1:an ! Jag vet inte vem du är och jag skiter fullständigt i vem du är. Min kuriosainlägg där du var med var en åsikt om ett nickname (eftersom jag ej vet vem du är) Men jag kan lova dig att jag aldrig tänker beröra eller nämna ditt nick i detta forum !!!!! Det får Du helt själv avgöra. Eller som Du skrev i PM: Hoppas få slippa veta vem Du är. Personligen tycker jag att varje möte med en ny människa är spännande och berikande. Annars skulle det väl bli rätt tråkigt ? Även om Du nu fortsätter att vara anonym kan Du väl svara på frågan: Vad ska denna tråd leda till ?
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 27, 2007 11:34:03 GMT 1
Jag vet inte vem du är och jag skiter fullständigt i vem du är. Min kuriosainlägg där du var med var en åsikt om ett nickname (eftersom jag ej vet vem du är) Men jag kan lova dig att jag aldrig tänker beröra eller nämna ditt nick i detta forum !!!!! Det får Du helt själv avgöra. Eller som Du skrev i PM: Hoppas få slippa veta vem Du är. Personligen tycker jag att varje möte med en ny människa är spännande och berikande. Annars skulle det väl bli rätt tråkigt ? Även om Du nu fortsätter att vara anonym kan Du väl svara på frågan: Vad ska denna tråd leda till ? Ingenting som sagt bara kuriosa. Själv blev jag för ett år sedan bannad i detta forum pga att jag citerade ur ett PM. Vi får se om HF agerar på samma sätt med dig
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 27, 2007 11:41:52 GMT 1
Konstigt svar !
Om man inte fick dra ur en mening ur ett PM så säger jag sorry. Visste inte om det regelverket.
Knappast något som skadade någon i alla fall. Bara för att förtydliga att Du och jag antagligen har olika sätt att se på livets möjligheter.
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 27, 2007 11:47:22 GMT 1
Konstigt svar ! Om man inte fick dra ur en mening ur ett PM så säger jag sorry. Visste inte om det regelverket. Knappast något som skadade någon i alla fall. Bara för att förtydliga att Du och jag antagligen har olika sätt att se på livets möjligheter. Skadade mig inte ett dugg. Men det var oerhört känsligt när jag gjorde samma sak förra hösten. Ha det bra! ( tror inte vi kommer längre nu)
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 28, 2011 16:52:51 GMT 1
http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DwJAXpQVB6KQ Något vi aldrig lär få uppleva , villen inställning ;-) Och det är bara du som får se klippet utav oss på forumet..
|
|
|
Post by aloviak on Nov 28, 2011 17:14:45 GMT 1
|
|
|
Post by aloviak on Nov 28, 2011 17:17:20 GMT 1
nu så gick det lite tackling tekningsvariant och lördagsdans från finska ligan
|
|