|
Post by kraftwerk on Aug 26, 2007 10:27:34 GMT 1
callahan ger någon beröm
crosschecking inser Görans begränsning
fasthållning av klubban blir en gnällspik
ungblod arresteras för läktarvåld
charlie ifrågasätter något hos KHK
HF slutar med fiske och golf
brutus tycker KHK gör en bra match
JJB ogillar orange
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 26, 2007 10:51:30 GMT 1
Jag har för mig brutus berömde KHK efter någon match förra säsongen....Alvesta borta?
|
|
|
Post by HF on Aug 26, 2007 11:04:08 GMT 1
callahan ger någon beröm crosschecking inser Görans begränsning fasthållning av klubban blir en gnällspik ungblod arresteras för läktarvåld charlie ifrågasätter något hos KHK HF slutar med fiske och golf brutus tycker KHK gör en bra match oneandonly blir ödmjuk JJB ogillar orange OAO brukar väl vara ödmjuk!!! Några saker till...Olof lär sig att hans dragning inte funkar, Norberg o Koffa slutar snacka, Koffa slutar med sina idiot icing när khk har pucken under kontroll. Killarna smäller på mer vid sargerna och fullföljer forecheckingen. Fredde P får plats i nån av de två första kedjorna som han förtjänar efter att ha blivit näst bäste målskytt förra säsongen. Målvakterna spikar igen Hts ger sig till känna.
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 26, 2007 11:07:40 GMT 1
Håller med där. oneandonly är väl ödmjuk mer än andra här.
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 26, 2007 14:55:07 GMT 1
Du får SJÄLVKLART ha Din åsikt om MIG.
Då tycker jag Du ska vara så rakryggad att Du kommer fram och säger det personligen i Arena Rosenholm 2/9, så jag vet vem DU är.
Finns säkert omdömen som är sanna av det Du skrivit. Jag menar då de positiva. Råkar veta vem de flesta är på detta forum. Vet därför att Du också skriver LÖGNER ovan.
Skulle kunnat lämna ett omdöme om Dig också, men jag vill INTE gå till PERSONANGREPP här.
Är inte så LÅG.
Vad jag tycker om Dig ska Du få veta personligen när jag vet vem Du är. Träder Du inte fram själv, så vet väl alltid någon vem Du är.
Sedan kan vi tala öga mot öga.
Är detta verkligen en konstruktiv tråd ?
KHK mot 1:an !
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 26, 2007 15:00:34 GMT 1
Glömde bara säga: Tack Sarre och HF !!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 26, 2007 15:36:52 GMT 1
Du får SJÄLVKLART ha Din åsikt om MIG. Då tycker jag Du ska vara så rakryggad att Du kommer fram och säger det personligen i Arena Rosenholm 2/9, så jag vet vem DU är. Finns säkert omdömen som är sanna av det Du skrivit. Jag menar då de positiva. Råkar veta vem de flesta är på detta forum. Vet därför att Du också skriver LÖGNER ovan. Skulle kunnat lämna ett omdöme om Dig också, men jag vill INTE gå till PERSONANGREPP här. Är inte så LÅG. Vad jag tycker om Dig ska Du få veta personligen när jag vet vem Du är. Träder Du inte fram själv, så vet väl alltid någon vem Du är. Sedan kan vi tala öga mot öga. Är detta verkligen en konstruktiv tråd ? KHK mot 1:an ! Ok jag plockar ´bort dig från mitt KURIOSA inlägg (se ovan) Viste inte att du skulle ta det så allvarligt att du pratade om LÖGNER.....
|
|
|
Post by crosschecking on Aug 26, 2007 15:55:51 GMT 1
Han vet vad han pratar om Oneandonly.... Träd fram ur dimmorna så kanske du blir tagen på allver.
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 26, 2007 17:17:10 GMT 1
Tror nog hts skrev detta med ett stort mått ironi!! Iom att ALLA vet vem OAO är och vet oxå hur engagerad han är i KHK! Men visst kan han gå på som en ångvält i vissa inlägg men det är oftast till andra lags supportrar! OAO är en trevlig prick och kommer betyda mycket för oss här på forumet samt i arenan! Vem nu hts är vet nog väldigt få av om nu nån vet!! Kanske det är just din stolgranne som driver många av oss till vansinne! Är väl gnska uppenbart vid det här laget att han inte kommer visa sig här! Är oxå en av de som vill veta samt även träffa mannen bakom nicket hts/fun/kraftwerk men får väl ställa mig i ledet med mössan i hand och vara ovetande så länge! Skitsamma för vi alla vill ju samma sak och det är att KHK ska till ettan!!
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 26, 2007 17:57:55 GMT 1
Tror nog hts skrev detta med ett stort mått ironi!! Iom att ALLA vet vem OAO är och vet oxå hur engagerad han är i KHK! Men visst kan han gå på som en ångvält i vissa inlägg men det är oftast till andra lags supportrar! OAO är en trevlig prick och kommer betyda mycket för oss här på forumet samt i arenan! Vem nu hts är vet nog väldigt få av om nu nån vet!! Kanske det är just din stolgranne som driver många av oss till vansinne! Är väl gnska uppenbart vid det här laget att han inte kommer visa sig här! Är oxå en av de som vill veta samt även träffa mannen bakom nicket hts/fun/kraftwerk men får väl ställa mig i ledet med mössan i hand och vara ovetande så länge! Skitsamma för vi alla vill ju samma sak och det är att KHK ska till ettan!! När det OAO så var det hans ödmjukhet mot andra lags supportrar jag syftade på. Men som sagt jag har plockat bort han nu från mitt inlägg. Det är bara en på detta forum som vet vem jag är och honom litar jag på Hmmm skumt det här...... Jag vet inte alls vem du är
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 26, 2007 17:59:18 GMT 1
Tror nog hts skrev detta med ett stort mått ironi!! Iom att ALLA vet vem OAO är och vet oxå hur engagerad han är i KHK! Men visst kan han gå på som en ångvält i vissa inlägg men det är oftast till andra lags supportrar! OAO är en trevlig prick och kommer betyda mycket för oss här på forumet samt i arenan! Vem nu hts är vet nog väldigt få av om nu nån vet!! Kanske det är just din stolgranne som driver många av oss till vansinne! Är väl gnska uppenbart vid det här laget att han inte kommer visa sig här! Är oxå en av de som vill veta samt även träffa mannen bakom nicket hts/fun/kraftwerk men får väl ställa mig i ledet med mössan i hand och vara ovetande så länge! Skitsamma för vi alla vill ju samma sak och det är att KHK ska till ettan!! När det OAO så var det hans ödmjukhet mot andra lags supportrar jag syftade på. Men som sagt jag har plockat bort han nu från mitt inlägg. Det är bara en på detta forum som vet vem jag är och honom litar jag på För övrigt har jag ingen aning om vem OAO är (vilket gäller nästan alla nicks här) och bryr mig inte heller. Om det är så viktigt vem som döljer sig bakom nicken så finns ju ingen anledninga att ha ett forum med nicknames. Istället skulle man he ett som TAIF's
|
|
|
Post by crosschecking on Aug 26, 2007 18:35:10 GMT 1
callahan ger någon beröm crosschecking inser Görans begränsning fasthållning av klubban blir en gnällspik ungblod arresteras för läktarvåld charlie ifrågasätter något hos KHK HF slutar med fiske och golf brutus tycker KHK gör en bra match JJB ogillar orange Hans 64p säger allt! Basta!
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 26, 2007 18:36:49 GMT 1
callahan ger någon beröm crosschecking inser Görans begränsning fasthållning av klubban blir en gnällspik ungblod arresteras för läktarvåld charlie ifrågasätter något hos KHK HF slutar med fiske och golf brutus tycker KHK gör en bra match JJB ogillar orange Hans 64p säger allt! Basta! 9p i trean förra säsongen. kanske var han tvungen att spela även i egen zon i Halnstad ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 26, 2007 18:44:22 GMT 1
Något vi aldrig lär få uppleva .... att Hall gör över 20 poäng i tvåan. ;D
Skämt åt sido, skulle bli väldigt förvånad om han gör mer än 15 poäng i jonsorp denna säsong.
|
|
|
Post by HF on Aug 26, 2007 18:45:02 GMT 1
Tror nog hts skrev detta med ett stort mått ironi!! Iom att ALLA vet vem OAO är och vet oxå hur engagerad han är i KHK! Men visst kan han gå på som en ångvält i vissa inlägg men det är oftast till andra lags supportrar! OAO är en trevlig prick och kommer betyda mycket för oss här på forumet samt i arenan! Vem nu hts är vet nog väldigt få av om nu nån vet!! Kanske det är just din stolgranne som driver många av oss till vansinne! Är väl gnska uppenbart vid det här laget att han inte kommer visa sig här! Är oxå en av de som vill veta samt även träffa mannen bakom nicket hts/fun/kraftwerk men får väl ställa mig i ledet med mössan i hand och vara ovetande så länge! Skitsamma för vi alla vill ju samma sak och det är att KHK ska till ettan!! När det OAO så var det hans ödmjukhet mot andra lags supportrar jag syftade på. Men som sagt jag har plockat bort han nu från mitt inlägg. Det är bara en på detta forum som vet vem jag är och honom litar jag på För övrigt har jag ingen aning om vem OAO är (vilket gäller nästan alla nicks här) och bryr mig inte heller. Om det är så viktigt vem som döljer sig bakom nicken så finns ju ingen anledninga att ha ett forum med nicknames. Istället skulle man he ett som TAIF's Fast å andra sidan så är det ju OAO som försöker bygga broar på andra forum men får nästan alltid skit från andra supporters för det.
|
|