|
Post by holdingthestick on Nov 14, 2005 21:08:07 GMT 1
Är det en hockeyspelare ? kan inte komma på nån riktigt bra spelare som flytt k-na de senaste 5 åren, förutom Sebastian men han lär det knappast vara. Jimmie Nilsson
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 14, 2005 21:08:32 GMT 1
jag har hört att en riktigt bra lirare kanske kommer "hem" igen efter nyår. han vantrivs i sin nuvarande klubb. jag lovar, om han kommer "hem" igen så blir ingen besviken! Om du inte vill/får säga vem det är så kan du ju "spekulera" om det under silly season... Trivs "braxen" i halmstad?
|
|
|
Post by HF on Nov 14, 2005 21:09:21 GMT 1
kan inte komma på nån riktigt bra spelare som flytt k-na de senaste 5 åren, förutom Sebastian men han lär det knappast vara. Jimmie Nilsson svensson menar du nog...
|
|
|
Post by youngblood on Nov 14, 2005 21:18:25 GMT 1
Man kan ju alltid hoppas för jag skulle inte heller trivas i AIK ;D ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 14, 2005 21:20:08 GMT 1
Japp. Tack Hogan. Men jag tror inte på dozans 3.e handsuppgifter
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 14, 2005 21:26:07 GMT 1
jag har hört att en riktigt bra lirare kanske kommer "hem" igen efter nyår. han vantrivs i sin nuvarande klubb. jag lovar, om han kommer "hem" igen så blir ingen besviken! Om du inte vill/får säga vem det är så kan du ju "spekulera" om det under silly season... Trivs "braxen" i halmstad? Var honom jag syftade på...
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 14, 2005 21:31:21 GMT 1
Om du inte vill/får säga vem det är så kan du ju "spekulera" om det under silly season... Trivs "braxen" i halmstad? Var honom jag syftade på... Frågan är om han är tillräckligt bra
|
|
|
Post by dozan on Nov 14, 2005 21:32:53 GMT 1
tro vad du vill HTS, men det jag säger stämmer. jag vet inte om jag får säga vem det är som kanske kommer hem igen, så därför är det inte så smart att chansa... men några 3:e handsuppgifter är det inte seddu!
|
|
|
Post by tanstari on Nov 14, 2005 21:34:18 GMT 1
tro vad du vill HTS, men det jag säger stämmer. jag vet inte om jag får säga vem det är som kanske kommer hem igen, så därför är det inte så smart att chansa... men några 3:e handsuppgifter är det inte seddu! vad är det man brukar säga. kan man säga A får man säga B
|
|
|
Post by dozan on Nov 14, 2005 21:37:31 GMT 1
jo det är väl iofs sant. men jag vet ju inte om jag får säga vem han är
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 14, 2005 22:12:55 GMT 1
Min tippning sket sig visst
|
|
|
Post by dozan on Nov 14, 2005 22:17:02 GMT 1
nej, man vet aldrig. han som är klar för klubben nu är inte den mannen jag menade.
|
|
bajen12
Nybörjare
Bajenvrak
|
Post by bajen12 on Nov 14, 2005 22:23:24 GMT 1
Jag antar att det är rätt så svårt att knyta till sig Div3 spelare, men om man nu går upp i 2:an så skulle jag också vilja se en ny coach. Varför inte Gamle bekantingen Randy Maxwell? Är nu ass tränare i danska nordsjalland.
|
|
|
Post by tanstari on Nov 14, 2005 22:25:40 GMT 1
Jag antar att det är rätt så svårt att knyta till sig Div3 spelare, men om man nu går upp i 2:an så skulle jag också vilja se en ny coach. Varför inte Gamle bekantingen Randy Maxwell? Är nu ass tränare i danska nordsjalland. såga såga såga detta inlägg
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 14, 2005 22:45:28 GMT 1
jag har hört att en riktigt bra lirare kanske kommer "hem" igen efter nyår. han vantrivs i sin nuvarande klubb. jag lovar, om han kommer "hem" igen så blir ingen besviken! Vad har du fått dessa uppgifter ifrån? Om det är den spelare jag tror du syftar på kan jag dementera det omgående, tyvärr.
|
|