|
Post by HF on Oct 8, 2006 16:55:21 GMT 1
Blir det några i år tror ni?
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 8, 2006 18:00:26 GMT 1
Blir det några i år tror ni? 0 eller 1 före nyår
|
|
|
Post by Professorn on Oct 13, 2006 22:05:43 GMT 1
Arvidsson på väg hem?
Sebastian har vandrat ifrån Tingsryds förtakedja till den tredje på lika måga veckor, samt att hans produktivitet inte har varit den bästa. Ett gott tecken för KHK!
|
|
|
Post by HF on Oct 14, 2006 8:56:34 GMT 1
Arvidsson på väg hem? Sebastian har vandrat ifrån Tingsryds förtakedja till den tredje på lika måga veckor, samt att hans produktivitet inte har varit den bästa. Ett gott tecken för KHK! Tycker du, själv tycker jag det mest är sorgligt om vi får se han i KHK i vinter. Själv önskar jag grabben all lycka!
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 14, 2006 11:18:16 GMT 1
Arvidsson på väg hem? Sebastian har vandrat ifrån Tingsryds förtakedja till den tredje på lika måga veckor, samt att hans produktivitet inte har varit den bästa. Ett gott tecken för KHK! Kanske finns en chans för KHK...Hoppas!
|
|
|
Post by HF on Oct 14, 2006 12:38:53 GMT 1
Arvidsson på väg hem? Sebastian har vandrat ifrån Tingsryds förtakedja till den tredje på lika måga veckor, samt att hans produktivitet inte har varit den bästa. Ett gott tecken för KHK! Kanske finns en chans för KHK...Hoppas! Hur fan kan ni hoppas på det. Vill ni inte att det ska gå bra för grabben? Kommer han hem till KHK p g a att han inte gör poäng i Taif så är det ju sorgligt. Killen satsar på elitserien och ni vill ha han till KHK. Nä ni är för själviska.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 14, 2006 16:53:46 GMT 1
Arvidsson på väg hem? Sebastian har vandrat ifrån Tingsryds förtakedja till den tredje på lika måga veckor, samt att hans produktivitet inte har varit den bästa. Ett gott tecken för KHK! Gott tecken att han försämrats ? Med det jag hört om hans insatser hittills skulle han inte matcha våra fn bästa forw
|
|
|
Post by HF on Oct 14, 2006 17:30:38 GMT 1
Arvidsson på väg hem? Sebastian har vandrat ifrån Tingsryds förtakedja till den tredje på lika måga veckor, samt att hans produktivitet inte har varit den bästa. Ett gott tecken för KHK! Gott tecken att han försämrats ? Med det jag hört om hans insatser hittills skulle han inte matcha våra fn bästa forw Kan tänka mig att han inte kommit i fas än efter Växjö trippen. Jag hoppas verkligen han kommer tillbaks ordentligt.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 14, 2006 17:45:14 GMT 1
Gott tecken att han försämrats ? Med det jag hört om hans insatser hittills skulle han inte matcha våra fn bästa forw Kan tänka mig att han inte kommit i fas än efter Växjö trippen. Jag hoppas verkligen han kommer tillbaks ordentligt. Jag med När det gäller trådens ämne så tror jag det helt beror på hur i serien KHK ligger till framåt vintern. Ligger man illa till i botten är ju läge att hitta nån. Lika så om man ligger med bra chans på 6:e plats, Skulle man ligga i absoluta toppen kan det ju vara värt att förstärka för att ge kvalet en rjäl cjans redan i år ... ? I ett sånt läge har ju även medgångspubliken löst entré i TAK o pengarna borde finnas
|
|
|
Post by hockeyfrilla on Oct 14, 2006 21:21:17 GMT 1
Vill se Arvidsson i KHK:s tröja om han inte platsa i taif, men vill även se Arvidsson blomma ut riktigt ordentligt i ett lag i elitserien!! Tycker än så länge KHK har ett slagkraftigt lag som kan hålla i div 1 om alla e friska o hela. Men ett eller två nyförvärv kan behövas inför kommande kval!!!! ?
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 14, 2006 22:31:22 GMT 1
Kanske finns en chans för KHK...Hoppas! Hur fan kan ni hoppas på det. Vill ni inte att det ska gå bra för grabben? Kommer han hem till KHK p g a att han inte gör poäng i Taif så är det ju sorgligt. Killen satsar på elitserien och ni vill ha han till KHK. Nä ni är för själviska. Jag vill att det ska gå bra för KHK! Vill inte du det?
|
|
|
Post by HF on Oct 15, 2006 8:04:47 GMT 1
Hur fan kan ni hoppas på det. Vill ni inte att det ska gå bra för grabben? Kommer han hem till KHK p g a att han inte gör poäng i Taif så är det ju sorgligt. Killen satsar på elitserien och ni vill ha han till KHK. Nä ni är för själviska. Jag vill att det ska gå bra för KHK! Vill inte du det? Dum fråga, men i denna fråga ser jag hellre till personens bästa. Skulle vara härligt att få en ur KIK/KHK:are i elitserien. Då tror jag inte div 2 är rätt väg att gå!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 15, 2006 9:57:12 GMT 1
Arvidsson kanske skulle behöva ett miljöombyte för att komma igång på riktigt igen.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 15, 2006 19:16:27 GMT 1
Jag vill att det ska gå bra för KHK! Vill inte du det? Dum fråga, men i denna fråga ser jag hellre till personens bästa. Skulle vara härligt att få en ur KIK/KHK:are i elitserien. Då tror jag inte div 2 är rätt väg att gå! Frågan är om det då räcker att spela i tredje formationen i ett TAIF på dekis.
|
|
|
Post by pirre on Oct 15, 2006 19:25:46 GMT 1
Dum fråga, men i denna fråga ser jag hellre till personens bästa. Skulle vara härligt att få en ur KIK/KHK:are i elitserien. Då tror jag inte div 2 är rätt väg att gå! Frågan är om det då räcker att spela i tredje formationen i ett TAIF på dekis. Med tanke på Sebbes låga ålder så kan det kanske va nyttigt med ett miljöombyte typ KHK för att få en nytändning. Kanske spela i KHK resten av säsomgen å sedan ta steget upp i nån anna klubb.....
|
|