|
Post by oneandonly on Sept 10, 2007 22:21:54 GMT 1
Om någon är intresserad av gratis hockey på nätet kan jag tipsa om följande länk: www.lordoftv.com/tv/whlhockey.htmWHL hockey är det. Match just nu. Vill Ni ha fler gratis kanaler i olika kategorier använd länken: www.lordoftv.com/Lycka till och Stort nöje !
|
|
|
Post by HF on Sept 11, 2007 14:54:34 GMT 1
Om någon är intresserad av gratis hockey på nätet kan jag tipsa om följande länk: www.lordoftv.com/tv/whlhockey.htmWHL hockey är det. Match just nu. Vill Ni ha fler gratis kanaler i olika kategorier använd länken: www.lordoftv.com/Lycka till och Stort nöje ! Jag ska vara riktigt snäll. Länken som gäller är www.mp2p.eu de sände hela nhl slutspelet i våras.
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 11, 2007 15:25:08 GMT 1
Om någon är intresserad av gratis hockey på nätet kan jag tipsa om följande länk: www.lordoftv.com/tv/whlhockey.htmWHL hockey är det. Match just nu. Vill Ni ha fler gratis kanaler i olika kategorier använd länken: www.lordoftv.com/Lycka till och Stort nöje ! Jag ska vara riktigt snäll. Länken som gäller är www.mp2p.eu de sände hela nhl slutspelet i våras. TACK !!!!
|
|
|
Post by HF on Sept 27, 2007 17:41:01 GMT 1
På söndag kan man se hockey på sopcast. www.my2p2.eu/nhl.htm Ducks-Kings börjar 20.05 svensk tid. Man måste ladda ner sopcast sen trycker man bara på playknappen på myp2p.eu
|
|
|
Post by HF on Sept 28, 2007 18:00:41 GMT 1
På söndag kan man se hockey på sopcast. www.my2p2.eu/nhl.htm Ducks-Kings börjar 20.05 svensk tid. Man måste ladda ner sopcast sen trycker man bara på playknappen på myp2p.eu Lördag ska det givetvis vara!
|
|
|
Post by HF on Oct 25, 2007 19:35:32 GMT 1
Just nu tittar jag på canal + sändning Fbk-VF på sopcast...myp2p.eu/nhl
sänder massor av matcher från nhl
|
|
|
Post by HF on Oct 28, 2007 21:09:24 GMT 1
just nu colorado-minnesota på myp2p.eu
|