|
Post by Sickboy on Sept 25, 2007 14:26:22 GMT 1
Oao & co leder bubgivningen på 500 kr...
Bättre kan ni pojkar...!
Alla pengar går till att köpa in en ny målva... Ehhh... Folkets Lirare menar jag...
|
|
|
Post by HF on Sept 25, 2007 14:49:04 GMT 1
Kanske nåt för Sandvikshyllan att buda på, en hundring var så tar vi ju detta...sollet, raggex2, bollibumpa, polle, brutus o så jag.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 25, 2007 14:57:57 GMT 1
Sandvikshyllan bjuder 700:- för flaggan!
|
|
|
Post by lawless on Sept 25, 2007 15:45:50 GMT 1
OAO.... tänk nu på vilken raritet detta är... skapelsen är ju faktiskt krierad av komunens mest omtalade målare idag... Jag tror verkligen den skulle passa in lite längre ner på C-sektionen.... Callahan...!! om jag ordnar med en autograf av Tomas Holmström på flaggan.... då måste väl 1500 kr va billigt va...
|
|
|
Post by Sickboy on Sept 25, 2007 17:04:31 GMT 1
Sandvikarna leder på 700 kr...
Hörde jag tusenlappen jämt OAO..?
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 25, 2007 17:08:58 GMT 1
Sandvikarna leder på 700 kr... Hörde jag tusenlappen jämt OAO..? Ska konferera med de anfra, men når inte dem förrän imrgon. Då har VI svaret........
|
|
|
Post by HF on Sept 25, 2007 17:49:50 GMT 1
Vad som än händer lägger jag min hundring i folkets lirare ändå!
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 25, 2007 20:13:49 GMT 1
I väntan på att jag får svar....... NY AUKTION ! www.VinnMera.com skänker en halvårsprenumeration på heta travanalyser, tips och möte med "Skrällarnas Konung" Nisse Nos väntar. I paketet väntar dagliga fullmatade travanalyser. Dessutom sista stund med värmningar och stallinfo från stallbacken på lördagar. Allt direkt ner i Din mailbox. Dessutom är Du som prenumerant med i alla tävlingar och utlottningar. Kanske vinner Du en resa till Paris, eller "bara" en kamera. Vem vet ? Du har alltid chansen ! Detta och mycket mer är vad som väntar. Halvårsprenumerationen har ett värde av 900 Kr. Får gärna bli DYRARE här, då allt går till FL. Auktionsstopp fredag 28/9 kl. 20:00. Vinnaren sätter in pengarna på FL-kontot ch kntaktas av undertecknad. P.s Är Ni inte travintresserade själva är detta den perfekta presenten för någon i Er närhet. Bli en VINNARE och Lycka till !
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 25, 2007 20:15:20 GMT 1
P.s Utropspris extremt billiga 300 kr.
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 25, 2007 21:30:43 GMT 1
Tänk om man kunde bjuda på flaggan utan att bli beskyld för kapitalisim etc etc!! Hur som helst så vet jag att den som kommer köpa flaggan kommer bära den stolt och högt!! Klart Du får bjuda på ALLT ! Bara att sätta igång
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 25, 2007 21:34:53 GMT 1
För att pågående auktioner inte ska försvinna bland alla inlägg gör jag en liten update. PASSA PÅ..! Flaggan med stort F är nu till salu..! Missa inte tillfället att bli ägare till flaggan alla pratar om..! Har figurerat i massmedia..! Den levereras nystruken. Är i mycket gott skick. Endast några mindre hål i ovankant efter att ha varit tvingen att avlägsnas lite hastigt o lustigt... 250cm *150cm Utgångsbud 500 kr Alla pengarna går till Folkets Lirare..! Aktionen avslutas 27/9 -07 kl 12:00 Högsta Bud nu:700 kr -------------------------------------------------------------------------------- NY AUKTION ! www.VinnMera.com skänker en halvårsprenumeration på heta travanalyser, tips och möte med "Skrällarnas Konung" Nisse Nos väntar. I paketet väntar dagliga fullmatade travanalyser. Dessutom sista stund med värmningar och stallinfo från stallbacken på lördagar. Allt direkt ner i Din mailbox. Dessutom är Du som prenumerant med i alla tävlingar och utlottningar. Kanske vinner Du en resa till Paris, eller "bara" en kamera. Vem vet ? Du har alltid chansen ! Detta och mycket mer är vad som väntar. Halvårsprenumerationen har ett värde av 900 Kr. Får gärna bli DYRARE här, då allt går till FL. Auktionsstopp fredag 28/9 kl. 20:00. Vinnaren sätter in pengarna på FL-kontot och kontaktas av undertecknad. P.s Är Ni inte travintresserade själva är detta den perfekta presenten för någon i Er närhet. Bli en VINNARE och Lycka till ! Utropspris: 300 Kr
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 26, 2007 12:51:33 GMT 1
hm.....du kanske vill ha MIN autograf? Får jag ditt ollonmärke C så lägger jag ett bud... ;D HUR gör man ett sånt? Stämpeldyna?
|
|
|
Post by billibutt on Sept 26, 2007 13:42:52 GMT 1
halvårsprenumeration på heta travanalyser 400kr bjudet
|
|
|
Post by Sickboy on Sept 27, 2007 7:24:25 GMT 1
PASSA PÅ..! Flaggan med stort F är nu till salu..! Missa inte tillfället att bli ägare till flaggan alla pratar om..! Har figurerat i massmedia..! Den levereras nystruken. Är i mycket gott skick. Endast några mindre hål i ovankant efter att ha varit tvingen att avlägsnas lite hastigt o lustigt... 250cm *150cm Utgångsbud 500 kr Alla pengarna går till Folkets Lirare..! Aktionen avslutas 27/9 -07 kl 12:00 Nu är det bara 3.5 timme kvar av budgivningen... Ska verkligen Sandvikarna komma över detta stycke konst för futtiga 700..? Kl 12:00 idag går tiden ut..!
|
|
|
Post by HF on Sept 27, 2007 11:09:58 GMT 1
Jippi
|
|