|
Post by oneandonly on Sept 27, 2007 11:57:42 GMT 1
Vi var i Borås igår och bestämde i bilen hem att Sandvikarna får den.
Då är den ändå i "rätta händer".
KHK mot 1:an !
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 27, 2007 12:01:17 GMT 1
Billibutt leder auktionen nedan med 400 kr. Kan väll tillägga för att göra det ännu "hetare" "15 personer i hela Sverige som hade full pott på V4:a igår. Alla vinnarna kom från VinnMera. På kvällen mail från 207 personer så här långt. De med vinster från 4700 - 400.000 kr.) www.VinnMera.com skänker en halvårsprenumeration på heta travanalyser, tips och möte med "Skrällarnas Konung" Nisse Nos väntar. I paketet väntar dagliga fullmatade travanalyser. Dessutom sista stund med värmningar och stallinfo från stallbacken på lördagar. Allt direkt ner i Din mailbox. Dessutom är Du som prenumerant med i alla tävlingar och utlottningar. Kanske vinner Du en resa till Paris, eller "bara" en kamera. Vem vet ? Du har alltid chansen ! Detta och mycket mer är vad som väntar. Halvårsprenumerationen har ett värde av 900 Kr. Får gärna bli DYRARE här, då allt går till FL. Auktionsstopp fredag 28/9 kl. 20:00. Vinnaren sätter in pengarna på FL-kontot ch kntaktas av undertecknad. P.s Är Ni inte travintresserade själva är detta den perfekta presenten för någon i Er närhet. Bli en VINNARE och Lycka till !
|
|
|
Post by Sickboy on Sept 27, 2007 14:41:49 GMT 1
PASSA PÅ..! Flaggan med stort F är nu till salu..! Missa inte tillfället att bli ägare till flaggan alla pratar om..! Har figurerat i massmedia..! Den levereras nystruken. Är i mycket gott skick. Endast några mindre hål i ovankant efter att ha varit tvingen att avlägsnas lite hastigt o lustigt... 250cm *150cm Utgångsbud 500 kr Alla pengarna går till Folkets Lirare..! Aktionen avslutas 27/9 -07 kl 12:00 Nu är det bara 3.5 timme kvar av budgivningen... Ska verkligen Sandvikarna komma över detta stycke konst för futtiga 700..? Kl 12:00 idag går tiden ut..! Första, Andra, Tredje... SÅLD, till Sandvikshyllan för 700..!
|
|
|
Post by HF on Sept 27, 2007 14:53:53 GMT 1
Polle och jag ha diskuterat en sak och jag tror att erbjudande har gått ut till vår juniorklubb (OAO,c-sektionen mm).
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 27, 2007 15:28:52 GMT 1
Japp! Sandvikarna erbjuder OAO gänget att köpa in sig på flaggan. Kostnad 500:- till BBs tifogrupp! De backar ni väl inte för OAO?
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 27, 2007 15:39:25 GMT 1
Vi brukar väl ALDRIG backa ?........... Hrm... Junior...... Hrmmmm......
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 27, 2007 15:53:25 GMT 1
Vi brukar väl ALDRIG backa ?........... Hrm... Junior...... Hrmmmm...... Om det INTE framgick så var svaret JA ! Samtidigt en NY UTMANING till alla som inte varit med i bugivningen. Skänk en 50-lapp var till Tifotgruppen. Skriv in Er på listan under när Ni bestämt Er för att vara med och stödja Tifot. Kom igen nu alla från hts till Charlie ! KHK mot 1:an !
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 27, 2007 16:05:33 GMT 1
Klart att jag skänker en 50-lapp.
|
|
|
Post by lawless on Sept 27, 2007 16:19:13 GMT 1
Grattis alla sandvikare!! Som OAO skrev så hamnade alstret i goda händer! Funderar på vad nästa skandalmotiv ska bli.... Fan brorsan våra flaggor kan ju ta KHK till ettan om vi förtsätter såhär för får FL 700 spänn för varje flagga så ska jag nog gå ner till halvtid på varvet o bara måla ...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 27, 2007 16:32:07 GMT 1
Grattis alla sandvikare!! Som OAO skrev så hamnade alstret i goda händer! Funderar på vad nästa skandalmotiv ska bli.... Fan brorsan våra flaggor kan ju ta KHK till ettan om vi förtsätter såhär för får FL 700 spänn för varje flagga så ska jag nog gå ner till halvtid på varvet o bara måla ... Tackar! Nu blir det 700:- till FL från oss och 500:- till tifo från OAO gänget!
|
|
|
Post by lawless on Sept 27, 2007 16:41:21 GMT 1
kanonbra ju...
|
|
|
Post by Sickboy on Sept 27, 2007 17:30:02 GMT 1
Grattis alla sandvikare!! Som OAO skrev så hamnade alstret i goda händer! Funderar på vad nästa skandalmotiv ska bli.... Fan brorsan våra flaggor kan ju ta KHK till ettan om vi förtsätter såhär för får FL 700 spänn för varje flagga så ska jag nog gå ner till halvtid på varvet o bara måla ... Ja för fan. Det hänger 2100 bara på mina väggar här nu...
|
|
|
Post by HF on Sept 27, 2007 17:33:04 GMT 1
Min del insatt.
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 28, 2007 23:17:39 GMT 1
Billibutt var vinnare i auktionen med heta travanalyser från www.VinnMera.com . Han fixar inbetalningen själv till FL. Han ska redan ha fått del av sin vinst. Grattis !
|
|
|
Post by HF on Sept 29, 2007 9:45:15 GMT 1
Bra sak det här med auktionen. Så här långt har den dragit in 2900 :-) till FL-kontot och 500+50 till tifogruppen!
Har även raderat några inlägg här. Tycker vi kan hålla denna tråden lite ren men skriv gärna inlägg under auktionens gång så raderar jag när tiden gått ut för auktionen. Hoppas det är ok för er.
|
|