|
Post by HF on Nov 12, 2007 20:07:59 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 12, 2007 21:06:52 GMT 1
Har bara jobbat som tjänsteman i en vecka nu
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 12, 2007 21:42:10 GMT 1
Jag vet inte varför jag känner mig skyldig att svara men, aldrig i livet!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 12, 2007 21:57:02 GMT 1
Javisst. Det är ju precis som skrivs i artiklen. iom pc'ns intåg ser det ju ut som man jobbar även när man inte gör det. OK förr i tiden kundee ju en tjman sitta och glo i en pärm utan att göra nåt. Men hur kul är det ? För övrigt så hade jag en kollega på ett tidigare jobb som alltid kom sist inflåsande till möten , trots att han ej hade mer att göra än någon annan. Försökte vänta ut honom på j-skap en gång innan ett möte. Men när kl var 10 min efter utsatt tid kände jag mig tvungen att gå dit. 15 sek efter att jag satt mig kom han instressande
|
|
|
Post by HF on Nov 13, 2007 12:20:34 GMT 1
Javisst. Det är ju precis som skrivs i artiklen. iom pc'ns intåg ser det ju ut som man jobbar även när man inte gör det. OK förr i tiden kundee ju en tjman sitta och glo i en pärm utan att göra nåt. Men hur kul är det ? För övrigt så hade jag en kollega på ett tidigare jobb som alltid kom sist inflåsande till möten , trots att han ej hade mer att göra än någon annan. Försökte vänta ut honom på j-skap en gång innan ett möte. Men när kl var 10 min efter utsatt tid kände jag mig tvungen att gå dit. 15 sek efter att jag satt mig kom han instressande ;D
|
|